Anonym bruker Skrevet 27. mars 2022 #1 Skrevet 27. mars 2022 Mannen min og jeg er alltid uenig, han holder strengt på 13 års grense (på alt) Jeg mener vi må være litt mer slepphendte. Datters blir 13 i desember og nesten alle i klassen/muligens all har Snapchat. Jeg tenker at ho bør få det i sommer før ho begynn på u-skoleb slik at ho ikke blir holdt utenfor. Hvorfor har så mange Snapchat før 13 årsdagen hvis det er så gale. Anonymkode: a6d28...b6f
Optatium Skrevet 27. mars 2022 #2 Skrevet 27. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Mannen min og jeg er alltid uenig, han holder strengt på 13 års grense (på alt) Jeg mener vi må være litt mer slepphendte. Datters blir 13 i desember og nesten alle i klassen/muligens all har Snapchat. Jeg tenker at ho bør få det i sommer før ho begynn på u-skoleb slik at ho ikke blir holdt utenfor. Hvorfor har så mange Snapchat før 13 årsdagen hvis det er så gale. Anonymkode: a6d28...b6f Jeg er i grunn enig med deg, men ikke det siste du sier. Folk burde være flinkere med aldersgrenser. Snap er "så ille" og ungdom møter mye tøft der inne. Det er fint å skåne dem litt. Samtidig, forskjellen på august og desember er så liten, og utenforskapet blir stort. Jeg hadde latt henne få før skolestart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå