Anonym bruker Skrevet 27. mars 2022 #1 Skrevet 27. mars 2022 Ble ganske overrasket da jeg så bilder av ham fra 80-tallet. Ofte ser jo alle kjekkere og penere ut da de var unge selv om de ikke egentlig var spesielle, for sånn til sammenligning blir de jo det. Jens Stoltenberg var jo objektivt sett utrolig kjekk da! Har aldri egentlig ikke studert utseendet hans, men han ser jo representabel ut er det jeg har tenkt. Er det flere som har en fortid som eyecandy blant eldre nordmenn? Anonymkode: 3f224...edb
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2022 #2 Skrevet 27. mars 2022 Enig med deg. Synes han er kjekk nå også, han holder seg godt. Anonymkode: be9c4...0f2
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2022 #3 Skrevet 27. mars 2022 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Enig med deg. Synes han er kjekk nå også, han holder seg godt. Anonymkode: be9c4...0f2 Jeg måtte jo studere han litt nærmere nå, og han er ikke så verst nå heller! Han var bare sånn ekstra-ekstra som mye yngre. Anonymkode: 3f224...edb
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2022 #4 Skrevet 27. mars 2022 Han gikk jo under kallenavnet pikenes Jens😉 Anonymkode: cf144...95a
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2022 #5 Skrevet 27. mars 2022 Jeg syns han fortsatt er utrolig kjekk 🤩 Anonymkode: 5c699...f50
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2022 #6 Skrevet 27. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg syns han fortsatt er utrolig kjekk 🤩 Anonymkode: 5c699...f50 Helt grei for alderen. Han liker å være viktig og å ha makt,og likevel er han ganske ydmyk til å være i den posisjonen han er. Veldig bra mann og leder vil jeg si. Tenk å være leder for NATO i denne tiden! Rett inn i historiebøkene her. I en ganske mye viktigere rolle enn bare norsk politiker. Håper han fikser denne store krisen på best mulig måte. Er litt stolt over at han er norsk faktisk. Så oppdaget jeg hvor sabla kjekk han har vært også! Anonymkode: 3f224...edb
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2022 #7 Skrevet 27. mars 2022 Han har nok vært litt for pen for sitt eget beste. Samtidig må han jo takk sin skaper for at han ikke er ung politiker nå, han hadde nok fått nettrollene til å gå amok, både utseende og intellekt kan fort bli for mye. Anonymkode: 9566c...9d3
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2022 #8 Skrevet 27. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Han har nok vært litt for pen for sitt eget beste. Samtidig må han jo takk sin skaper for at han ikke er ung politiker nå, han hadde nok fått nettrollene til å gå amok, både utseende og intellekt kan fort bli for mye. Anonymkode: 9566c...9d3 Pen for sitt eget beste? Hva mener du? Anonymkode: 846c2...532
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2022 #9 Skrevet 27. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Han har nok vært litt for pen for sitt eget beste. Samtidig må han jo takk sin skaper for at han ikke er ung politiker nå, han hadde nok fått nettrollene til å gå amok, både utseende og intellekt kan fort bli for mye. Anonymkode: 9566c...9d3 Der hadde du søren meg et veldig godt poeng ang nettroll. Det sier litt om tiden vi lever i. Anonymkode: 3f224...edb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå