Anonym bruker Skrevet 26. mars 2022 #1 Skrevet 26. mars 2022 Hei dere kloke damer! Håper noen har litt peiling på hormonspiral, jeg har pcos og har hatt min i 1 1/2 år og mistet mens etter 7 mnd. Har hatt litt småblødninger kun. Var litt usikker på om den satt riktig for litt siden, pga smerter og var hos gyn for å se om den var på plass og satt riktig. Den satt akkurat der den ble plassert og alt såg veldig fint ut. Fikk også beskjed om at jeg skulle ha eggløsning bare om noen dager og at eggstokkene var helt cystefri og alt var bra. Meeen! Om jeg da skulle ha eggløsning og den kom som den skulle, skulle jeg ikke fått mens da? Kan vell ikke ha eggløsning, men ingen mens? 😅 Blir litt tussete da jeg plutselig fikk ømme brystvorter og er sykt trøtt om dagen. Skal ta en g.test, men får ikke tak i før mandag. Er egentlig ganske sikker på at jeg ikke er gravid, men blir usikker da jeg ikke helt forstår det med eggløsning og ingen mens. Anonymkode: 4b0f7...787
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2022 #2 Skrevet 26. mars 2022 Du har eggløsning, hormonspiral hindrer bare egget i å feste seg i livmoren. Anonymkode: 949fa...9d6
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2022 #3 Skrevet 26. mars 2022 Du har ikke mensen med hormonspiral. Den hindrer at slimhinnen i livmoren bygger seg opp (for å kunne ta imot et befruktet egg). Når slimhinnen er tynn hele tiden, er det dermed ingenting som trengs å bløs ut som mensen. Anonymkode: 145bc...261
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå