Anonym bruker Skrevet 26. mars 2022 #1 Skrevet 26. mars 2022 Vanlig eller uvanlig på en lørdag. Anonymkode: ba823...36e
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2022 #2 Skrevet 26. mars 2022 🙋🏼♀️Veldig vanlig her ja Anonymkode: 79fd7...474
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2022 #3 Skrevet 26. mars 2022 Av hele Norges befolkningen på 5 millioner? Med tanke på alder, de som er for unge eller for gamle, så har vi de som har noen de har et nært nok forhold til at de har sex med... Jeg anslår en 20% av befolkningen faller i den kategorien. Så en million. Tar vi høyde for litt med dette med mye å gjøre på en fridag, ikke alle som har lyst i dag, så er det vel ikke mer enn en 6-800 000 som har hatt sex i dag, av Norges befolkning. Eller tenkte du mer i globale termer? Anonymkode: 3d125...ce1
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2022 #4 Skrevet 26. mars 2022 Her skjer slikt kun etter at vi har lagt oss, så nei. Men hvem vet 😁 Anonymkode: 5395f...e00
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2022 #5 Skrevet 26. mars 2022 Hehe jeg har 🙋 Jeg har en tenåring som er i koma til langt utpå dagen på søndager, så søndager er den herligste tiden for meg og kjæresten å ha sex. 😛🤩 Anonymkode: f82d3...8e2
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2022 #6 Skrevet 26. mars 2022 Har hatt deilig sex med meg selv i dag. Anonymkode: 5a914...ba1
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2022 #8 Skrevet 26. mars 2022 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Hehe jeg har 🙋 Jeg har en tenåring som er i koma til langt utpå dagen på søndager, så søndager er den herligste tiden for meg og kjæresten å ha sex. 😛🤩 Anonymkode: f82d3...8e2 Altså, husket plutselig på at det bare er lørdag i dag, men gjelder selvsagt både lørdag og søndag at vi koser oss i senga før vi står opp da. Best tid er det på søndager, for lørdager har vi mer på programmet 😅 Anonymkode: f82d3...8e2
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2022 #10 Skrevet 27. mars 2022 Her har vi for det meste sex hver eneste dag vi har mulighet, kanskje og 2 ganger om vi føler for det. Vi sover nakne under dobbeldyne, og passer perfekt sammen temperaturmessig, lukt og i kropp. Da er det fort at ting naturlig bare skjer. Det er nydelig godt med slike starter på morgenen. Elsker å ha et slikt nært og godt forhold til mannen min. ❤️ Anonymkode: cfd0b...1b2
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2022 #11 Skrevet 27. mars 2022 Sist vi hadde sex var julen 2020 Den delen av meg er død, og jeg er i starten av 40-årene. Anonymkode: 6d8ea...bfc
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2022 #12 Skrevet 27. mars 2022 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Sist vi hadde sex var julen 2020 Den delen av meg er død, og jeg er i starten av 40-årene. Anonymkode: 6d8ea...bfc Da tror jeg dere må ta en fot i bakken og snakke sammen om det. Jeg hadde det likedan med min ex… Trodde jeg var aseksuell.. Og jeg var tidlig i 30 årene. Men så var det hele kjemien som ikke var der! Og det var ikke bare det som var dødt, men alt. Gikk fra hverandre og jeg møtte min mann. Der absolutt alt i meg gikk i full tenning, og etter så mange år er det likedan, til tross for barnefødsler og tunge tider. Og jeg er godt opp i 40 årene og elsker sex! Det vi har sammen intimt betyr så mye❤️ Ikke la alt gå på bekostning av deg, og det å leve med noen en ikke er intim med er ødeleggende totalt.. Anonymkode: cfd0b...1b2
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2022 #13 Skrevet 27. mars 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Da tror jeg dere må ta en fot i bakken og snakke sammen om det. Jeg hadde det likedan med min ex… Trodde jeg var aseksuell.. Og jeg var tidlig i 30 årene. Men så var det hele kjemien som ikke var der! Og det var ikke bare det som var dødt, men alt. Gikk fra hverandre og jeg møtte min mann. Der absolutt alt i meg gikk i full tenning, og etter så mange år er det likedan, til tross for barnefødsler og tunge tider. Og jeg er godt opp i 40 årene og elsker sex! Det vi har sammen intimt betyr så mye❤️ Ikke la alt gå på bekostning av deg, og det å leve med noen en ikke er intim med er ødeleggende totalt.. Anonymkode: cfd0b...1b2 Jeg hadde nok funnet tilbake til det dersom jeg skilte meg. Men jeg har valgt å bli værende av andre årsaker. Så det er selvvalgt, men trist likevel ❤️ Anonymkode: 6d8ea...bfc
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2022 #14 Skrevet 28. mars 2022 On 3/26/2022 at 10:57 PM, Anonym bruker said: Vanlig eller uvanlig på en lørdag. Anonymkode: ba823...36e Nei Anonymkode: ed2cc...9f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå