Anonym bruker Skrevet 27. mars 2022 #26 Skrevet 27. mars 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Ikke mye av det og de er opptatt med sitt. Jeg er ikke inkludert i det. Ber ikke meg selv. Anonymkode: a8473...31d Er jo bare å sende en melding og spør hva de skal i påsken. Det er jo ingenting i veien med å ta litt initiativ selv til kontakt. Vi "inviterer" oss selv på besøk støtt og stadig, passer det ikke sier de bare det. Og det er greit det og. Men man kan ikke sitte og vente på at andre skal ta kontakt og være bitter for at de ikke gjør det iallefall. Anonymkode: 09d8e...3ae
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2022 #27 Skrevet 27. mars 2022 Ønsker meg en fin påske. Helst med noen. Får se hva som skjer. Er litt tid til enda. Anonymkode: a8473...31d
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2022 #28 Skrevet 27. mars 2022 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Ønsker meg en fin påske. Helst med noen. Får se hva som skjer. Er litt tid til enda. Anonymkode: a8473...31d Du vet hva du må gjøre for å få en fin påske. Men du kommer nok ikke til å gjøre det. Anonymkode: c0791...de4
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2022 #29 Skrevet 27. mars 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Du vet hva du må gjøre for å få en fin påske. Men du kommer nok ikke til å gjøre det. Anonymkode: c0791...de4 Jeg skal prøve på det. Så håper jo det blir det. Fått mange gode tips her synes jeg. Anonymkode: a8473...31d
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2022 #30 Skrevet 28. mars 2022 On 3/26/2022 at 9:21 PM, Anonym bruker said: Er alene i påsken. Ikke barn. Fra onsdag til mandag. Jobbe litt lørdag. Alle andre har jo familie/venner og skal ting så alene. Anonymkode: a8473...31d Jeg skal på hytta helga palmesøndag er 8-10, så skal jeg jobbe på mandag,tirsdag og onsdag, vet jo ikke hva jeg skal resten barnet er på hytta fra 8 til 14 eller 15 så blir vel en del filmer/serier og god mat og avslapping etter jobb, så finner jeg nok på med noe med barnet i helga, går turer, grille og slik Anonymkode: f2194...2e8
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2022 #31 Skrevet 28. mars 2022 Drar på hytta fredag i palmehelga, blir til 2.påskedag. Først vaske, så pynte. Masse besøk, planlagt turer for fine dager, og om ikke været slår til, blir det masse kos inne. Har verdens fineste hytte som er stor nok til mange gjester, store matgilder, og det blir servert lammelår iallefall to ganger. Jeg elsker å bake, så blir masse god bakst også, kaker, gjærbakst, brød og rundstykker. Deilige frokoster, stappfulle påskeegg, kryssord, Krim og brettspill. Herregud, som jeg gleder meg!!! Anonymkode: f5500...6c4
Admin Skrevet 28. mars 2022 #32 Skrevet 28. mars 2022 Tråden er ryddet for brukerangrep og negativ brukerdebatt, samt svar på dette. Admin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå