Anonym bruker Skrevet 26. mars 2022 #1 Skrevet 26. mars 2022 Er alene i påsken. Ikke barn. Fra onsdag til mandag. Jobbe litt lørdag. Alle andre har jo familie/venner og skal ting så alene. Anonymkode: a8473...31d
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. mars 2022 #2 Skrevet 26. mars 2022 Nyte tiden i fred og ro, trene , gjøre noe forandringer hjemme, bake, gå turer , museum, bestille noe god mat, se serier og påskekrim . I det hele tatt kose deg !
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2022 #3 Skrevet 26. mars 2022 Gå turer, lese bøker, finne interessante dokumentarer. Les i Bibelen. Gå i kirken. Spis god mat og påskegodt. Drikk vin hvis du drikker alkohol. Se filmer. Gå ut på pub. Se om det er noe som skjer i nærområdet. Dette er tre dager. Det er nok å finne på :-) Anonymkode: e6af6...8f3
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2022 #4 Skrevet 26. mars 2022 Takker for gode tips! Hadde vært kjekt med fint vær 🌞 Anonymkode: a8473...31d
Elizabeth Skrevet 26. mars 2022 #5 Skrevet 26. mars 2022 Gjør det som er aller best i påsken - jobbe👍🏼
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2022 #6 Skrevet 26. mars 2022 Påskeegg, appelsin, solkrem og isklister. Anonymkode: 42a7b...dc1
KellyTaylor Skrevet 26. mars 2022 #7 Skrevet 26. mars 2022 Hadde jeg vært alene i påsken så skulle jeg nok ha pusset opp et eller flere rom. Forandring fryder alltid Og sett noen påskekrim, snop og gått lange turer.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2022 #8 Skrevet 26. mars 2022 Fy søren det høres digg ut med flere dager alene hjemme. Jeg hadde kjøpt inn til å lage god mat som ungene ikke liker og laget masse god mat til meg selv. Så hadde jeg gått tur hver dag. Dersom det var fint vær hadde jeg tatt en natt i telt også. Ellers hadde det blitt bøker, strikking, pusling i kjøkkenhagen og tv-titting. Anonymkode: d319c...5de
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2022 #9 Skrevet 26. mars 2022 Det hørtes deilig ut. Jeg elsker barna himmelhøyt, men med mannen offshore hele påsken blir det travelt med så mange fridager som jeg må skape innhold i alene. Noen dager for meg selv med bok, film, god mat, vin, tur, besøk osv høres himmelsk ut. Anonymkode: c0791...de4
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2022 #10 Skrevet 26. mars 2022 Gå tur, sitte i sola, lese bok og spise matpakke. Gå på kino og se en film, eller se alle filmene du har lyst til hjemme. Kjøpe garn til et strikkeprosjekt eller handle inn til en annen hobbyaktivitet. Om det er vår der du bor, så kan du kjøpe påskeliljer og stemorsblomster og pynte på balkongen eller uteplassen. Puss opp et rom eller rydd i alle skap og skuffer. Om du har tid til overs etter det, så kan du også øve deg på å skrive fullstendige setninger. Anonymkode: fea6e...9bd
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2022 #11 Skrevet 26. mars 2022 Mange gode tips. Skal prøve å finne på både kjekke og nyttige ting. Synes dere jeg skriver dårlig? Anonymkode: a8473...31d
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2022 #12 Skrevet 27. mars 2022 Først hadde jeg kost meg hjemme med mye mat, snacks og netflix/bok, og daglige gåturer, men så ville jeg vel blitt rastløs og fått mer eventyrlyst og mest sannsynlig tatt bilen og kjørt på sightseeing samt besøkt venner og familie som bor lengre unna 🤩 Anonymkode: 71af7...a0d
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2022 #13 Skrevet 27. mars 2022 Har du ingen familie du kan besøke, hvis du vil ha litt selskap en dag eller to? Anonymkode: 09d8e...3ae
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2022 #14 Skrevet 27. mars 2022 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Mange gode tips. Skal prøve å finne på både kjekke og nyttige ting. Synes dere jeg skriver dårlig? Anonymkode: a8473...31d Ja. Om jeg skulle svart på innlegget ditt på samme måte som du skrev hovedinnlegget, så ville det blitt: Påsken. Du gå kino. Fridager. Gå tur. Selv om alene. Du hyggelige ting. Innlegget ditt kunne vært skrevet. Hva kan jeg finne på i påsken? Jeg er uten barna denne påsken, så jeg er alene. Jeg skal jobbe litt på påskeaften, men har fri resten av dagene. Jeg trenger noen tips til hyggelige ting jeg kan finne på alene. Anonymkode: fea6e...9bd
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2022 #15 Skrevet 27. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har du ingen familie du kan besøke, hvis du vil ha litt selskap en dag eller to? Anonymkode: 09d8e...3ae Ikke mye av det og de er opptatt med sitt. Jeg er ikke inkludert i det. Ber ikke meg selv. Anonymkode: a8473...31d
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2022 #16 Skrevet 27. mars 2022 Vi blir sjelden invitert til familien, spør heller om det passer at vi kommer på besøk. Kanskje du burde prøve det? Er ikke alle som er like flinke til å invitere, så er litt opp til deg selv også. Det er jo tross alt familien din! Anonymkode: 09d8e...3ae
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2022 #17 Skrevet 27. mars 2022 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Vi blir sjelden invitert til familien, spør heller om det passer at vi kommer på besøk. Kanskje du burde prøve det? Er ikke alle som er like flinke til å invitere, så er litt opp til deg selv også. Det er jo tross alt familien din! Anonymkode: 09d8e...3ae Ikke hørt fra/hatt kontakt på 3 mnd. Kommer ikke til å bli noe der. Jeg tar ikke kontakt. Får bli annet. Anonymkode: a8473...31d
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2022 #18 Skrevet 27. mars 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Ikke hørt fra/hatt kontakt på 3 mnd. Kommer ikke til å bli noe der. Jeg tar ikke kontakt. Får bli annet. Anonymkode: a8473...31d Her ser du at du skriver nærmest i stikkordsform. Det er ikke feil, men ganske kjedelig å lese. Om du ikke tar kontakt så får du sitte alene. Men ikke klag så lenge du ikke tar initiativ til noe selv. Anonymkode: c0791...de4
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2022 #19 Skrevet 27. mars 2022 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Her ser du at du skriver nærmest i stikkordsform. Det er ikke feil, men ganske kjedelig å lese. Om du ikke tar kontakt så får du sitte alene. Men ikke klag så lenge du ikke tar initiativ til noe selv. Anonymkode: c0791...de4 Ja, gjør gjerne det. Nei, jeg tar ikke kontakt selv. Ville noen hatt mitt selskap ville de vel spurt meg. Så belager meg på alene. Anonymkode: a8473...31d
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2022 #20 Skrevet 27. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ja, gjør gjerne det. Nei, jeg tar ikke kontakt selv. Ville noen hatt mitt selskap ville de vel spurt meg. Så belager meg på alene. Anonymkode: a8473...31d Skal ikke plage noen. Anonymkode: a8473...31d
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2022 #21 Skrevet 27. mars 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Skal ikke plage noen. Anonymkode: a8473...31d Fint. Da foreslår jeg at du holder det du har lovet oss så mange ganger, nemlig å slutte med dine mange negative tråder. Anonymkode: c4ae0...f7f
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2022 #22 Skrevet 27. mars 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Fint. Da foreslår jeg at du holder det du har lovet oss så mange ganger, nemlig å slutte med dine mange negative tråder. Anonymkode: c4ae0...f7f Er dette en negativ tråd? Jeg spør om tips. Anonymkode: a8473...31d
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2022 #23 Skrevet 27. mars 2022 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Er dette en negativ tråd? Jeg spør om tips. Anonymkode: a8473...31d Slutt å grav deg ned i elendigheten Gå en lang tur på en fjelltopp/utsiktspunkt, ta med kakao og sitt og nyt utsikten Gå på kino Ha film eller serie maraton Pusle et stort puslespill Lær deg en ny oppskrift Trene Anonymkode: 2041e...f5f
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2022 #24 Skrevet 27. mars 2022 Jeg hadde elsket noen dager helt alene uten noen krav. Vill lest en masse krimbøker, løst kryssord. Gått lange turer, hatt med kaffe, kjeks og pølser på termos. Jeg elsker å spise ute i frisk luft. Evt gått på ski om du har mulighet for det i nærheten. Så hadde jeg sett tv- serier, gjerne mange episoder etter hverandre. Ville også trent, på senter eller ute/hjemme avhengig av hva som er tilgjengelig. Selv om du antar de fleste er opptatt, ville jeg sendt mld til noen venninner og spurt om de ville gått ut og tatt et glass vin en kveld. Er du singel eller er mann og barn bortreist bare? Er du singel? Saumfar Tinder og gå på en date selv om du ikke er overbevist om at det er perfekt match. Misunner deg friheten til å gjøre akkurat hva du vil. Husker ikke sist jeg hadde flere dager kun til meg. Anonymkode: 28fd6...152
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. mars 2022 #25 Skrevet 27. mars 2022 Det er kun deg HI som kan gjøre påsken din god eller dårlig. Så da blir det opp til deg hva du velger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå