Anonym bruker Skrevet 26. mars 2022 #1 Skrevet 26. mars 2022 Lenge siden klart å se, men i dag tur med musikk i ørene og sol som varmer litt 🌞 Anonymkode: 47677...d5b
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2022 #4 Skrevet 26. mars 2022 Ja, var deilig 🌞 Fått gjort en del husarbeid og snart lage pizza. Nyt lørdagen! Hva med dere? Anonymkode: 47677...d5b
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2022 #5 Skrevet 26. mars 2022 Det å se dei ørsmå lysene i hverdagen må trenes på. Og veldig vanskelig når en er nede i ei dyp grøft… Så jeg lærte meg å se etter dei små grøfteblomstene og. Et smil, ein klem, barnehånden i min, mannen som gjør så mye for å holde huset og biler i stand, bensin fylt på bilen, en kaffekopp i solen, spontan latter fra noen av barna, frisk familie, lov til å ikke gjøre noe ekstraordinært, mannen sin arbeidshånd i min, ligge tett sammen når natten kommer, kjenne pusten og gli inn i søvn sammen.. For meg er det ikke bare blomster, men busker av alle dei fineste fargene! Livet er mange ganger tøft, og noen ganger uholdbart. Men det går over, noen ting går over. Nyt dei små tingene, legg de i smykkeskrinet, husk. Anonymkode: c3eec...790
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2022 #6 Skrevet 26. mars 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det å se dei ørsmå lysene i hverdagen må trenes på. Og veldig vanskelig når en er nede i ei dyp grøft… Så jeg lærte meg å se etter dei små grøfteblomstene og. Et smil, ein klem, barnehånden i min, mannen som gjør så mye for å holde huset og biler i stand, bensin fylt på bilen, en kaffekopp i solen, spontan latter fra noen av barna, frisk familie, lov til å ikke gjøre noe ekstraordinært, mannen sin arbeidshånd i min, ligge tett sammen når natten kommer, kjenne pusten og gli inn i søvn sammen.. For meg er det ikke bare blomster, men busker av alle dei fineste fargene! Livet er mange ganger tøft, og noen ganger uholdbart. Men det går over, noen ting går over. Nyt dei små tingene, legg de i smykkeskrinet, husk. Anonymkode: c3eec...790 Klokt og sant! Anonymkode: 47677...d5b
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2022 #7 Skrevet 26. mars 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det å se dei ørsmå lysene i hverdagen må trenes på. Og veldig vanskelig når en er nede i ei dyp grøft… Så jeg lærte meg å se etter dei små grøfteblomstene og. Et smil, ein klem, barnehånden i min, mannen som gjør så mye for å holde huset og biler i stand, bensin fylt på bilen, en kaffekopp i solen, spontan latter fra noen av barna, frisk familie, lov til å ikke gjøre noe ekstraordinært, mannen sin arbeidshånd i min, ligge tett sammen når natten kommer, kjenne pusten og gli inn i søvn sammen.. For meg er det ikke bare blomster, men busker av alle dei fineste fargene! Livet er mange ganger tøft, og noen ganger uholdbart. Men det går over, noen ting går over. Nyt dei små tingene, legg de i smykkeskrinet, husk. Anonymkode: c3eec...790 Dette var veldig fint. Så vakkert men nedpå og troverdig. Anonymkode: 3aeab...8c3
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2022 #8 Skrevet 27. mars 2022 Min glede i dag er at det ser ut som omgangssyken er over for denne gang. Helgen har gått med til å trøste, ha kald klut på pannen, vaske do, vaske sengetøy, vaske dyne, vaske gulv, prøve å få i drikke, lese bok, sitte helt i ro i timer mens den syke sov på fanget - og repeat. Anonymkode: beb65...ba7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå