Gå til innhold

Hva irriterer du deg over i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nevn gjerne kun en ting .

Anonymkode: 33f35...42a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen verdens ting. Kunne irritert meg over at jeg våkna før 7 den ene dagen jeg kunne sove lenge, men jeg har fått gjort mye og koser meg med stillheten 😊

Anonymkode: e21ea...e8d

Skrevet

Akkurat i dag irriterer jeg meg over foreldre som mener at dugnad under hjemmekamper ikke gjelder for dem. Alle skal i utganspunktet delta, men sånn er det aldri. Akkurat i dag fører det til at vi må ta 2 poster. Det må den andre familien som alltid stiller opp også.😂

Skrevet

At jeg utsetter avlivningen av hunden som burde vært tatt for noen uker siden :(

Anonymkode: 20cce...fca

Skrevet

At koronahosten fortsatt er her og at jeg har lite overskudd til å trene. Ellers er livet godt, og det er nyyyyydelig vær ute. 

Skrevet

Pollen. Seig i øynene og tett i pusten. 

Skrevet

At russere får lov til å være her i landet mens vi har ukrainske flyktninger her.

Anonymkode: a6e8a...9a4

Skrevet

at jeg ikke planla et møte på mandag for to dager siden, så nå sitter jeg med det....

Anonymkode: 50559...260

Skrevet

At vi har en regel i Norge som sier at skognæringen skal rådføres før man innfører vern av skogsområder.

Anonymkode: 822e5...bcc

Skrevet

Irriterer meg over besøket til min yngste. Smatter, søler, og bøyer seg ikke over fatet. Elendige bordmanerer😵💫

Anonymkode: b3774...06a

Skrevet

Folk som irriterer seg over andre

Anonymkode: 578fd...ca9

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

At russere får lov til å være her i landet mens vi har ukrainske flyktninger her.

Anonymkode: a6e8a...9a4

Jeg skulle til å skrive "ikke noe", men kom på at jeg blir irritert over de som dømmer en hel gruppe mennesker basert på galskapen til noen få.

Anonymkode: 032ac...0f9

Skrevet

Jeg tenkte først ingenting fordi det er lørdag og sol, men så leste jeg kommentarfeltet under artikkelen om at Halle Berry er eneste sorte kvinne som har vunnet Oscar og da ble jeg VELDIG irritert. 

Skrevet

Ingenting i utgangspunktet, bortsett fra at jeg ikke gadd å vaske hus i går så det må gjøres i dag. Litt irritert på meg selv, altså.

Skrevet

Det irriterer meg at klokken er halv ett, og ikke kvart over åtte. Hadde den vært kvart over åtte nå så kunne jeg planlagt dagen bedre, og fått gjort mer. 

Skrevet

At jeg ikke får solgt huset. Har forøvrig irritert meg i ett halvt år nå, så ikke noe nytt for denne dagen. 

Anonymkode: 6c241...d73

Skrevet

At kroppen er så ekstra vond i dag.  Jeg vil sprelle avgårde med barn og mann uten å både se ut og føle meg som jeg er påkjørt. Jeg får dessverre ikke gjort noe med det, sånn er det med kroniske plager. Klarer til vanlig å ignorere smertene, men det var ikke like lett i dag gitt. 

Anonymkode: b7e8b...ac8

Skrevet

At jeg ikke har en skitt å gjøre irriterte meg. Ikke kan jeg gå særlig langt heller. Så irriterte jeg meg fordi jeg irriterte meg, og da la jeg meg ned for å høre Misjonen fra i går. Så syns jeg både Antonsen og Golden virket irriterende maniske i den episoden. Da var det nok! Jeg sto opp og dyttet i meg to Paracet fordi jeg da hadde irritert på meg hodepine. Så drakk jeg et glass iskald tomatjuice med hvitt pepper og spiste deretter to kokkosboller. Nå har irritasjonen gått over. 

Anonymkode: f9803...8a6

Skrevet

Irriterer meg over at når mannen og jeg er begge syke, er det jeg som alltid på gjøre alt. Jeg er i så dårlig koronaform, men denne mammaen må trå til. 

Anonymkode: 7fd67...f5e

Skrevet

Feminister som skal kappes i å hate menn.

Anonymkode: af222...2b5

Skrevet
amandine skrev (1 time siden):

Ingenting i utgangspunktet, bortsett fra at jeg ikke gadd å vaske hus i går så det må gjøres i dag. Litt irritert på meg selv, altså.

Nettopp, sånn er det her i dag også. Hvorfor i alle dager gjorde jeg (vi) det ikke i går, så kunne vi bare gå her og småkose oss og fikse det siste før selskapet i kveld...  Men vi er vanvittige gode til å utsette... selv om jeg irriterer meg over det hver gang og lover meg selv å ikke utsette neste gang...

Anonymkode: fcaf2...f4b

Skrevet
*Miss Marple* skrev (2 timer siden):

Jeg tenkte først ingenting fordi det er lørdag og sol, men så leste jeg kommentarfeltet under artikkelen om at Halle Berry er eneste sorte kvinne som har vunnet Oscar og da ble jeg VELDIG irritert. 

Det stemmer ikke, faktisk, så du kan avblåse irritasjonen. Hattie McDaniel vant allerede for Gone With The Wind i 1939.

Skrevet
sug lut skrev (7 minutter siden):

Det stemmer ikke, faktisk, så du kan avblåse irritasjonen. Hattie McDaniel vant allerede for Gone With The Wind i 1939.

Ja, det var vel eneste kvinnelige hovedrolle, kanskje. Jeg skrev litt fort. Poenget er idiotene som trekker frem rødhårede, skjeløyde og ‘skal de få pris bare fordi de er farget’. Fremdeles irritert, altså. 

Skrevet
*Miss Marple* skrev (4 minutter siden):

Ja, det var vel eneste kvinnelige hovedrolle, kanskje. Jeg skrev litt fort. Poenget er idiotene som trekker frem rødhårede, skjeløyde og ‘skal de få pris bare fordi de er farget’. Fremdeles irritert, altså. 

Hehe, ser den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...