Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #26 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Godt mulig dere er vant til lukta alle fire, eller dere tror det er slik rene klær lukter. Hele familien til min venninne lukter slik og det gjør det også i huset deres. De merker nok ikke lukta selv. Akkurat det samme hos svogeren min også. Anonymkode: c9c0f...b5f Nei, vi er ikke vant til lukta. Jeg skrev jo nettopp at vi kjente det lukta surt av klær som ble liggende i maskina jeg hadde før. Vi har ikke mista denne evnen synkront alle fire liksom… dessuten hadde selvsagt folk sagt fra om det lukta surt av oss, herregud… Jeg skjønner at du har innmari lyst til å ha rett her altså, men det har du altså ikke. Anonymkode: 9a6d3...481
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #27 Skrevet 25. mars 2022 Men det samme er å ha våte fotballtøy nederst i skittentøykurven. Og ikke vaske dette før det er gått noen dager. Da er råtnestanken kommet. Da må jeg vaske med ekstra såpe og lengre program. Anonymkode: cfef4...8db
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #28 Skrevet 25. mars 2022 Klær blir fort sure når de er våte. Maks én time i maskinen. Anonymkode: c4092...658
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå