Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #1 Skrevet 25. mars 2022 Er i 40 årene. Singel, to barn, eier leilighet (med lån da, gjeldfri først i alder av 63), har en liten bil, jobb. Ikke bra økonomi, men går rundt på et vis. Anonymkode: f1dbd...408
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #5 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Er i 40 årene. Singel, to barn, eier leilighet (med lån da, gjeldfri først i alder av 63), har en liten bil, jobb. Ikke bra økonomi, men går rundt på et vis. Anonymkode: f1dbd...408 Greit er vel ikke det første man tenker. Du er singel og 40, liten drittbil, liten leilighet. Tydeligvis en dårlig jobb. Nei... Anonymkode: 0e2eb...413
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #6 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Greit er vel ikke det første man tenker. Du er singel og 40, liten drittbil, liten leilighet. Tydeligvis en dårlig jobb. Nei... Anonymkode: 0e2eb...413 Men når det er sagt. Du er som alenemødre flest. Klarer seg ikke bra uten en mann. Anonymkode: 0e2eb...413
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #7 Skrevet 25. mars 2022 Helt gjennomsnittlig Det er jo ikke sånn at man tenker om noen i din situasjon at jøss, hun har virkelig gullhår i ræva og har klart seg skikkelig bra. Men man tenker heller ikke at uff, hun sliter altså, har virkelig hatt motgang i livet og havnet på en av de laveste grenene. Gjennomsnittlig er nettopp det, midt på treet. Veldig mange av oss der... Anonymkode: b1009...f63
Ekspatt Skrevet 25. mars 2022 #8 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Greit er vel ikke det første man tenker. Du er singel og 40, liten drittbil, liten leilighet. Tydeligvis en dårlig jobb. Nei... Anonymkode: 0e2eb...413 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Men når det er sagt. Du er som alenemødre flest. Klarer seg ikke bra uten en mann. Anonymkode: 0e2eb...413 Her ser vi i alle fall et eksempel på en det ikke har gått så greit med. Enten fordi du er så gjennomsyra negativt at du mener singel er nedtur, liten bil er drittbil og at jobben må være dårlig fordi.. ja, hvorfor det, egentlig? -Eller fordi du har så lite å gjøre om dagen at det beste du kom opp med, var et krampeaktig forsøk på trolling en fredag formiddag på et anonymt forum. Ingen av delene vitner om særlig høy måloppnåelse. HI; jeg mener det er meningsløst å måle noen i "hvordan de har greid seg" basert på materialistiske faktorer. Jeg kjenner folk i store hus og med flere biler, strålende liv på sosiale mediser, og som er dypt ulykkelige i ekteskapet og på jobben, og som på desperat og nedverdigende vis søker utroskap for en stakket stund med falsk bekreftelse, samtidig som andre jeg kjenner bor i mindre boliger, liten bil, og som ler og gleder seg av hele sitt hjerte hver dag. Sistnevnte har, etter mitt syn, greid seg så utrolig mye bedre enn første.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #9 Skrevet 25. mars 2022 Ekspatt skrev (1 time siden): Her ser vi i alle fall et eksempel på en det ikke har gått så greit med. Enten fordi du er så gjennomsyra negativt at du mener singel er nedtur, liten bil er drittbil og at jobben må være dårlig fordi.. ja, hvorfor det, egentlig? -Eller fordi du har så lite å gjøre om dagen at det beste du kom opp med, var et krampeaktig forsøk på trolling en fredag formiddag på et anonymt forum. Ingen av delene vitner om særlig høy måloppnåelse. HI; jeg mener det er meningsløst å måle noen i "hvordan de har greid seg" basert på materialistiske faktorer. Jeg kjenner folk i store hus og med flere biler, strålende liv på sosiale mediser, og som er dypt ulykkelige i ekteskapet og på jobben, og som på desperat og nedverdigende vis søker utroskap for en stakket stund med falsk bekreftelse, samtidig som andre jeg kjenner bor i mindre boliger, liten bil, og som ler og gleder seg av hele sitt hjerte hver dag. Sistnevnte har, etter mitt syn, greid seg så utrolig mye bedre enn første. 😂 Jeg sier det JEG mener. Så flink du er som tror du vet hvordan jeg har det da🥴 Anonymkode: 0e2eb...413
sug lut Skrevet 25. mars 2022 #10 Skrevet 25. mars 2022 Du har det muligens supert eller muligens dårlig, men ikke noe av det du skriver indikerer det ene eller det andre. Hvor kom du fra, har du falt eller klatret, og fremfor alt, er du glad og fornøyd der du er?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #11 Skrevet 25. mars 2022 Umulig å mene noe som helst. Du klarer deg og eier bolig. Det er vel greit det? Hva var ambisjonen din da? Å være i 40 åra og fortsatt ha gjeld til du er 63 sier at du enten har hatt dårlig økonomisk styring eller bare kom ekstremt sent inn på boligmarkedet. Anonymkode: 7eace...67b
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #12 Skrevet 25. mars 2022 Du er selvstendig og en dag vil du helt og holdent eie din eget bolig. Du forsørger barna dine. Rikere enn de fleste i verden, en del av den norske suksessen dette 👍🏻 Anonymkode: 21216...781
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #13 Skrevet 25. mars 2022 Selvfølgelig har du klart deg bra, gitt at du er fornøyd selv. Barn, jobb, leilighet og en økonomi som går rundt - dette er ikke alle forunt. Og folk kan ha mindre enn deg og fremdeles leve meningsfulle, lykkelige liv. Anonymkode: 3f54d...26f
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #14 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Men når det er sagt. Du er som alenemødre flest. Klarer seg ikke bra uten en mann. Anonymkode: 0e2eb...413 For en sørgelig figur! Jeg håper du har noen som er glad i deg ❤️ Anonymkode: 241d2...644
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #15 Skrevet 25. mars 2022 Synes du har klart deg bra. Sånn som meg. Litt over 40, snart gjeldfri, eier hus og passe ny bil. Har 3 barn og er singel. Jobber 100% og har penger til det vi trenger. Trenger i alle fall ikke en mann i livet mitt. Anonymkode: 309d8...f25
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #16 Skrevet 25. mars 2022 Bra tenker jeg, og heldig som har fått 2 barn. Anonymkode: e7180...72a
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2022 #17 Skrevet 25. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): For en sørgelig figur! Jeg håper du har noen som er glad i deg ❤️ Anonymkode: 241d2...644 Deg igjen. Du er som sirup i ei bukseræv. Anonymkode: b2475...998
KellyTaylor Skrevet 25. mars 2022 #18 Skrevet 25. mars 2022 Så lenge DU er fornøyd med ditt eget liv, så er det dèt som teller og er viktig. Ikke hva vi mener Noen leier, andre eier, noen har kjørt økonimien på rævva og andre har nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå