Anonym bruker Skrevet 24. mars 2022 #1 Skrevet 24. mars 2022 Noen som har sett noen fine kjoler i det siste, som kan linke? Hun er som sagt 13 år, og må ha en kjole som gjest i konfirmasjon og til 17.mai. Hun er ca 165 cm høy og litt midt mellom barn og voksenavdeling. Hun har knapt bryster enda, så ganske barnslig kropp, men kjolene fra barneavdelingen blir litt rare i fasongen når du kommer til str 170, har ikke funnet noen fine der. Så er det dameavdelingen, hun passer fint str XS og S, men kjolene er gjerne utringet og sydd for å romme en voksen kvinnekropp, med bryster osv. Hun er jo ikke der i det hele tatt. Mange omslagskjoler om dagen, og de passer henne ikke i det hele tatt, hun føler de er altfor utringet og hun fyller de jo ikke ut heller. Så da må jeg vel ha en damekjole med et litt barnslig snitt.... Åpen for alle forslag Anonymkode: d582b...336
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2022 #2 Skrevet 24. mars 2022 Denne er brukt, da. Men den er fin! (Ikke min😉) https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=143370161 Anonymkode: c24cd...44d
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2022 #3 Skrevet 24. mars 2022 Denne kjøpte min datter nesten. Omslagskjoler trenger ikke fylles opp med pupper om stoffet bare går i kryss over brystet, og ikke har dyp utringning 😊 Anonymkode: 1e546...d30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå