Gå til innhold

Trekke visdomstann *trenger litt tips fra dere gode damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen berolige angsten min før trekking idag. Jeg er ikke redd for å trekke, sprøyte osv jeg er rett og slett livredd for bedøvelsen. Jeg har tatt bedøvelse før. Sist kjentes det ut som tungen hovnet etterpå ca 2 timer etterpå, men vet ikke om det var psykisk. Tok en allergi tablett også ga det seg. Aldri reagert på sånt før. Men har plutselig fått angst for å være bedøvet i munn, og for at det skal gå ut over pust. Vet at tannen må ut, men kan gå lenge med smerter for å slippe den bedøvelsen. Blir så takknemlig om noen kan berolige meg om at slik bedøvelse ikke er farlig for min pust/ svelg osv?  Jeg har borret uten bedøvelse fordi angsten min føles overveldende. 

Anonymkode: 28d84...a8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tannlegen har god kontroll på at de ikke setter farlige bedøvelsen. Det er litt ekkelt og tungen kan føles for stor når bedøvelsen begynner å gå ut, men det er ufarlig. 

Å trekke uten bedøvelse er ikke så lurt. Da klarer du nok ikke å sitte stille.

Anonymkode: 52d2d...4ee

Skrevet

Snakk med tannlegen.

De har flere forskjellige de kan bruke, er du allergisk mot en kan de bruke en annen.

Anonymkode: 026f4...de8

Skrevet

Tusen takk. Hadde verdens beste tannlege. Aldri opplevd en så fantastisk tannlege før.❤🙏 Følte meg så godt ivaretatt. Jeg måtte til og med operere den ut, men det gikk over all forventning. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ser for meg at det ser noe slikt ut...

https://www.vgtv.no/video/235261/astrids-sjokkbilde-sykeste-jeg-har-sett

Anonymkode: fc9f2...2f0

Uff så det før jeg skulle dra. Hehe men han ga meg faktisk en injeksjon i armen etter jeg var ferdig for å forebygge akkurat dette. Eneste i Norge som gjør slike forebyggende tiltak, så jeg følte jeg meget godt ivaretatt. Er ikke engang litt hoven. En fantastisk opplevelse 

Skrevet

Roberto Plascencia

Anbefales på det sterkeste 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ser for meg at det ser noe slikt ut...

https://www.vgtv.no/video/235261/astrids-sjokkbilde-sykeste-jeg-har-sett

Anonymkode: fc9f2...2f0

Jeg så faktisk nesten sånn ut da jeg opererte ut en visdomstann! Så ut som jeg hadde fått juling, og det gjorde skikkelig vondt første tre dagene. Var redusert i en uke. Godt det gikk bra med deg, HI.

Anonymkode: 3826b...1f2

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg så faktisk nesten sånn ut da jeg opererte ut en visdomstann! Så ut som jeg hadde fått juling, og det gjorde skikkelig vondt første tre dagene. Var redusert i en uke. Godt det gikk bra med deg, HI.

Tusen takk ❤🥰💕 Ja han har virkelig forebygget dette med en eller annen form for injeksjon han gir alle sine pasienter. Kjenner det, men ikke vondt 

Skrevet
Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Tusen takk ❤🥰💕 Ja han har virkelig forebygget dette med en eller annen form for injeksjon han gir alle sine pasienter. Kjenner det, men ikke vondt 

Jeg var i så fin form etter operasjonen, og trodde det skulle gå bra. Kirurgen spurte om han skulle sette en kortisonsprøyte(?) men jeg takket nei. Sikkert det du har fått, jeg ble tilbydt. Tok heller ikke ut resepten på sterke smertestillende før jeg dro hjem. Angret på begge deler i løpet av natta… 😅

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Jeg var i så fin form etter operasjonen, og trodde det skulle gå bra. Kirurgen spurte om han skulle sette en kortisonsprøyte(?) men jeg takket nei. Sikkert det du har fått, jeg ble tilbydt. Tok heller ikke ut resepten på sterke smertestillende før jeg dro hjem. Angret på begge deler i løpet av natta… 😅

Ja det stemmer. Men bare tenker hvordan natten hadde blitt 😅 idag har jeg ingen smerter. Tok heller ingen smertestillende. Fikk fra han❤ men nå er jeg helt fint. I tillegg sydde han hele hullet så jeg slipper matrester nedi der ❤🙏

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...