Anonym bruker Skrevet 24. mars 2022 #26 Skrevet 24. mars 2022 Jeg skjønner bare ikke hvorfor du lurer på hva folk vil kalle deg uten å ha sett deg. Det har jo ingen praktisk betydning. Jeg er 168 og veier 51. Jeg vet jo at jeg er ganske sped, og lurer overhodet ikke på hva folk benevner kroppen min som. Den er som den er, har født to barn og virker til det jeg trenger den til. Anonymkode: fb021...0e1
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2022 #28 Skrevet 28. mars 2022 Liten og slank vil jeg si. At enkelte som sliter med vekta selv påstår noe annet får de stå for selv. Petite synes jeg er et dumt uttrykk som forteller lite. Anonymkode: a1ed4...5a5
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2022 #29 Skrevet 28. mars 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Liten og slank vil jeg si. At enkelte som sliter med vekta selv påstår noe annet får de stå for selv. Petite synes jeg er et dumt uttrykk som forteller lite. Anonymkode: a1ed4...5a5 Det er vel ikke så aktuelt å bruke i Norge. Men for klesindustrien er det viktig å ha dette begrepet, fordi det f eks i Frankrike, Spania, Latin-Amerika er mange kvinner som er rett «proporsjonert», men som er veldig mye lavere enn f eks norske kvinner. Det hjelper dem ikke å kjøpe barnetøy, eller å bare se etter XXXS, for de har hofter og bryster som en voksen. Anonymkode: c5e54...de2
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2022 #30 Skrevet 28. mars 2022 Petite går vel på høyden? Only f.eks har en egen kolleksjon som heter petite, den er kortere enn den vanlige kolleksjonen. Du kan bestille str 44 petite, da er kjolene kortere, bena på buksene kortere osv, men ellers er de som den vanlige kolleksjonen. https://www.only.com/no/no/on/damemote/petite-and-tall/petite/ Anonymkode: cceb9...bf9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå