Gå til innhold

Finn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som sliter med å få solgt ting på Finn o.l om dagene? Eller er det et dårlig marked for salg nå? I så fall hvorfor?

Har lagt ut fine ting til gode priser (ikke overpriset på noen måte), men får ikke solgt en ting.

Har tidligere ellers solgt unna mange ting og er god på salg. 

Anonymkode: 31706...95a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper mye der.

En ting som irriterer meg er folk som selger med skjulte profiler. Da kan man ikke se hva annet de selger. 

Anonymkode: 7dbd4...2c0

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg kjøper mye der.

En ting som irriterer meg er folk som selger med skjulte profiler. Da kan man ikke se hva annet de selger. 

Ser den. Hvordan vet jeg om min profil er skjult?

Skrevet

Jeg sliter også. Prøver å selge ubrukte reima-sko til halv pris, og likevel er det ingen som ønsker dem

Anonymkode: c19c2...16f

Skrevet

Syns det er vanskelig å få solgt ting nå ja. Men noen stygge røde ski DET fikk jeg faktisk solgt. Var heldig med tidspunktet jeg la det ut da. Men selger mye annet fint som jeg ikke får solgt. 

Var en selger som solgte en helt nydelig brudekjole til bare 500 kr,jeg var så overrasket over at den annonsen lå ute i flere dager uten å bli solgt. Kanskje pga hvor hun bor,men jeg betalte bare frakten å var så heldig å fikk kjøpt brudekjolen. 

Anonymkode: 59b04...d21

Skrevet
Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

Jeg kjøper mye der.

Det irriterer meg mer at da får jeg ikke sett vurderingene til selger. Skal jeg kjøpe noe som må sendes så vil jeg ikke forskuddsbetale med mindre jeg kan se at selger har mange gode vurderinger fra tidligere kjøpere. Vil også se om tidligere kjøpere har vært fornøyd med varen de har kjøpt.

Skrevet
48 minutes ago, Anonym bruker said:

Det irriterer meg mer at da får jeg ikke sett vurderingene til selger. Skal jeg kjøpe noe som må sendes så vil jeg ikke forskuddsbetale med mindre jeg kan se at selger har mange gode vurderinger fra tidligere kjøpere. Vil også se om tidligere kjøpere har vært fornøyd med varen de har kjøpt.

Men hele det vurderingsystemet er jo helt på trynet. Det skjer bare en sjelden gang at jeg kan gi vurdering. 

Hadde en som sendte varen etter 3 uker som jeg ikke kunne gi vurdering på. De hun hadde ellers var 10/10

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Men hele det vurderingsystemet er jo helt på trynet. Det skjer bare en sjelden gang at jeg kan gi vurdering. 

Hadde en som sendte varen etter 3 uker som jeg ikke kunne gi vurdering på. De hun hadde ellers var 10/10

Men det er fordi at når du kjøper en vare så kan selger selv velge om han/hun vil oppgi hvem som har kjøpt varen. Gjør ikke selger det så får du ikke mulighet til å gi han/hun karakter. Men enig i at det er ett elendig system ja!

Skrevet

Er vel blitt mye mer populært å selge ting med budrunde på facebook.. 🙄

Anonymkode: 9867b...e25

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Er det bare jeg som sliter med å få solgt ting på Finn o.l om dagene? Eller er det et dårlig marked for salg nå? I så fall hvorfor?

Har lagt ut fine ting til gode priser (ikke overpriset på noen måte), men får ikke solgt en ting.

Du får sikkert inn bud på tingene du selger,du får godta ett av de da. Er ikke alltid du får prisen du ønsker.

Skrevet

Veldig tørke. Mengde har fått konkurranse i Facebook og Tise. Jeg bruker kun Finn. Merker betydelig nedgang i det siste.

Anonymkode: 313e7...ffa

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Du kunne hvertfall rapportert selger til finn.no,for kanskje flere har opplevd det samme med den selgeren.

Skrevet

Altså markedet for ræl står muligens stille, men ikke for samleobjekter.

Anonymkode: 1340a...1cf

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Altså markedet for ræl står muligens stille, men ikke for samleobjekter.

Anonymkode: 1340a...1cf

Er da kjempe bra at folk velger å kjøpe brukte klær! 

Skrevet
On 3/23/2022 at 2:59 PM, Anonym bruker said:

nei jeg selger mye fortiden, men tror det kommer veldig an på hva det er :)

Solgt en iphone 11 til 6000

mac air til 1000

ps5 med spill 10.000

start kjeks, ville ha 25 for 6 pakker,men fikk 1000, folk er helt gale

5 gant gensere og 3 levis busker 3500

klespakker i str 50-86 og 50-104 fikk 3000, ville ha 1000 for begge,men ble budrunder

Anonymkode: 492ba...e16

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

nei jeg selger mye fortiden, men tror det kommer veldig an på hva det er :)

Solgt en iphone 11 til 6000

mac air til 1000

ps5 med spill 10.000

start kjeks, ville ha 25 for 6 pakker,men fikk 1000, folk er helt gale

5 gant gensere og 3 levis busker 3500

klespakker i str 50-86 og 50-104 fikk 3000, ville ha 1000 for begge,men ble budrunder

Apropos, hvordan foregår egentlig budrunder på Finn? Det er noe jeg har lurt på en stund. Jeg har sett at noen selgere legger opp til det, men jeg skjønner ikke hvordan det foregår så jeg har aldri respondert på det. Hvordan får jeg sett hva andre byr?

Anonymkode: f3da8...05f

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Apropos, hvordan foregår egentlig budrunder på Finn? Det er noe jeg har lurt på en stund. Jeg har sett at noen selgere legger opp til det, men jeg skjønner ikke hvordan det foregår så jeg har aldri respondert på det. Hvordan får jeg sett hva andre byr?

de fleste byr på innboks så tar jeg bilde og viser videre

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

de fleste byr på innboks så tar jeg bilde og viser videre

Ok, men da går det via deg, Finn har ikke noe eget system for det. Som kjøper ville jeg ha tenkt at det var litt risikabelt, man vet jo aldri hvem man handler med.

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Ok, men da går det via deg, Finn har ikke noe eget system for det. Som kjøper ville jeg ha tenkt at det var litt risikabelt, man vet jo aldri hvem man handler med.

nei det har de ikke :) har aldri blitt lurt noen gang, så jeg stoler på det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...