Gå til innhold

Noen som kan anbefale en treningsapp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært veldig syk og er nå utmattet/utbrent etter dette, men begynt å bli bedre. Legen har anbefalt meg å begynne å gå små turer (det får jeg gjort) og å trene bitte litt og forsiktig. Det siste synes jeg er vanskelig å komme i gang med, men tenkte kanskje en app kunne hjelpe.

Jeg trenger en som er veldig brukervennlig, viser hver øvelse grundig (gjerne med video), kan hjelpe med fornuftig progresjon, antall repetisjoner eller tid og kanskje forslå nye øvelser som passer etter hvert. Altså at jeg f.eks. kan begynne med 4-5 enkle øvelser med få repetisjoner og 5 minutter, og så heller øke på etter hvert. Finnes det noe sånt? Jeg kan godt betale for det dersom appen er god. Når jeg prøver å finne selv, kommer det jo opp drøssevis, og da får jeg litt panikk og klarer ikke å velge. Jeg er normalt ikke så hjelpeløs og ubesluttsom, altså, legen sier at det er vanlig i min tilstand. Så nå ber jeg pent om hjelp 😊

Anonymkode: abe51...a00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fitplan: Gym and Home workouts skal visstnok være bra. har ikke prpvd den selv, men en venninne brukte den under koronapandemien og kom i kjempeform.

Anonymkode: dabbb...3a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...