Gå til innhold

Liker du å sole deg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vil du gjerne være brun om sommeren?

Anonymkode: 3092a...5b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker å være ute i sola, men jeg liker ikke å sole meg. Liker å gå tur i sola, sitte ute og f.eks. spise i sola, drive med ting i hagen i sola og sånt. Jeg synes det er for kjedelig å ligge og sole meg. Synes det er fint å få litt sommerfarge, men jeg er ikke opptatt av å bli veldig brun. 

Anonymkode: 33195...1b5

Skrevet

Vil gjerne bli brun, men har ikke tålmodighet til å sitte stille lenge nok til at det kan kalles å sole seg. Så nei, jeg liker ikke å sole meg

Anonymkode: 3395e...d2f

Skrevet

Liker veldig godt å være i solen ja. Er ofte brun allerede i april/mai. Liker å sole meg hvis jeg har musikk eller lydbok på øret. Liker aller best å være i bevegelse. Løpe, gå tur, bade eller volleyball på stranden. 

Skrevet

Nei huff, det tror jeg må være noe av det kjedeligste jeg vet. Jeg bryr meg ikke om om jeg er brun eller kritthvit om sommeren. 

Anonymkode: 10320...14f

Skrevet

Ja, det gjør jeg om det ikke er for varmt. Lese en bok i solen er gull. Lydbok har jeg ikke tålmodighet til, dessverre. Jeg liker å være brun. 

Anonymkode: 53ea0...8c9

Skrevet

Ligger ikke å aktivt soler meg, det har jeg ikke tålmodighet til. Men er ute i sola med mindre det er alt for varmt. 

Anonymkode: 6d515...588

Skrevet

Jeg elsker det!!! Kan ligge i timesvis ved bassenget eller på stranden på sommeren ❤️

Skrevet

Ja og ja. Orker ikke å ligge å sole meg veldig lenge eller dersom det er for var og ikke basseng/hav el. tilgjengelig, men på en strand eller på terrassen med litt lett bris er det nydelig! Deilig å koble ut og ikke gjøre noe annet enn å slappe av i varme. Jeg blir veldig fort brun, så trenger egentlig ikke å sole meg mye, og ja, jeg bruker solkrem. 

Anonymkode: eb5ce...88a

Skrevet

Elsker det! Særlig hvis jeg kan ligge på et svaberg og høre bølgene slå og måkene skrike :) Men terrassen duger den også.

Anonymkode: 47666...0a3

Skrevet

Ja, jeg elsker det!! I fjor sommer var det så mye sol og varme at jeg ble skikkelig brun og da føler jeg meg bedre 🙂 

Anonymkode: 0fe90...162

Skrevet

Jepp, jeg kan sitte ute i sola i timesvis. Både være i aktivitet og bare sitte og sløve. Det er ikke så viktig for meg å være brun, jeg blir ikke det uansett, men det er jo hyggelig å se litt mer levende ut da. :P 

Den tiden vi har foran oss nå er det beste jeg vet!

Skrevet

Husker ikke hvordan det var.. Men høres ut som en drøm. Hilsen småbarnsmor til 4  🤪

Anonymkode: c0cd7...b87

Skrevet

Nei, kan ikke fordra det.

Får lett farge, så blir brun i ansikt, hender, armer osv, men sol på magen går det langt mellom hver gang jeg får ;)

Ligger aldri pal i sola, det orker jeg ikke. Er ikke opptatt av å være brun. Men er ute, og får min dose med sol og D-vitamin.

Anonymkode: 5890c...ea4

Skrevet

Jeg elsker å ligge i solen, særlig hvis jeg har muligheten til å bade. Passer godt på å beskytte huden med høy solfaktor. 

Skrevet

Elsker å sole meg naken på verandaen😊

Skrevet

Nei, er altfor rastløs til å sole meg. Har begynt å klar å sitte litt i solvegge om jeg har strikketøy og ipad med film, men det er ekstremt sjeldent jeg klarer. 

Bryr meg ikke om jeg er bleik eller brun. Om jeg skal male huset så kler jeg av meg og blir brun samtidig, men da gjør jeg ting. Kan ordne i hagen og gjør masse, men å sette meg ned for å sole meg klarer jeg ikke. Hele slekta mi er like, vi sliter med å sitte stille. Pappa blir nesten helt svart,han har aldri solet seg ett minutt i sitt liv, men han jobber ute og er veldig mye ute når han har fri så brun blir han. Jeg blir ganske brun jeg også, kommer bare ann på om jeg gjør de rette tingene. 

Anonymkode: 0aba5...fab

Skrevet

Liker å sole meg og være i solen. Ikke for fargen nødvendigvis. Bare godt med sol. 

Anonymkode: e1d62...030

Skrevet

Om jeg er i syden kan jeg ligge på stranda i timesvis med en god bok. Hjemme har jeg alltid ett eller annet å gjøre så da føler jeg at jeg ikke har tid til å ligge og late meg. Men liker å være i sola når den først er her. Trøndelag 😆

Anonymkode: 4fdf9...63e

Skrevet

Nei! Glad i å lese bok, men da heldt i skyggen. Kan gjerne bevege meg i sola, men sitter aldri i ro kun for å sole meg. Ønsker gjerne å bli brun, men blir det aldri så da går jeg for komfort (= skygge for min del).

Anonymkode: 3c466...114

Skrevet

Hvis jeg er kald liker jeg å varme med i sola. Liker det ikke når jeg blir varm og svett. Jeg blir veldig lite brun og lett solbrent.

Anonymkode: 80001...a79

Skrevet

Trives best med litt grunnfarge, er ganske blek. Ser straks friskere ut etter litt tid i solen, må bare passe meg for pigmentflekker og soleksem. Sitter alltid i solen om mulig, noe som er litt rart, da resten av familien foretrekker skyggen 😅

Anonymkode: b2498...583

Skrevet

Har rødt hår og er blek, så nei, jeg liker ikke å sole meg. 

Anonymkode: 3ca53...a01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...