Gå til innhold

Ny jobb og manglende trivsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg startet i ny jobb for en uke siden og er litt overrasket over at jeg liksom ikke finner meg til rette til tross for at jeg gledet meg. Klarer ikke å sette ord på hva det er men jeg kjenner at det føles litt «feil». Savner den gamle jobben selv om jeg var veldig klar for endring. Er det vanlig å føle det sånn?? Sist jeg byttet jobb var jeg begeistra de første dagene og jeg ble stressa av at det føltes så annerledes her.. Regner med at jeg må gi det litt tid, det tar jo tid å bli kjent med kolleger og arbeidskulturen. Skulle gjerne hørt om dette er ganske vanlig eller om jeg rett og slett har tabbet meg ut og valgt feil jobb😔

Anonymkode: a9276...7f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg startet i ny jobb for en uke siden og er litt overrasket over at jeg liksom ikke finner meg til rette til tross for at jeg gledet meg. Klarer ikke å sette ord på hva det er men jeg kjenner at det føles litt «feil». Savner den gamle jobben selv om jeg var veldig klar for endring. Er det vanlig å føle det sånn?? Sist jeg byttet jobb var jeg begeistra de første dagene og jeg ble stressa av at det føltes så annerledes her.. Regner med at jeg må gi det litt tid, det tar jo tid å bli kjent med kolleger og arbeidskulturen. Skulle gjerne hørt om dette er ganske vanlig eller om jeg rett og slett har tabbet meg ut og valgt feil jobb😔

Jeg opplevde det samme. Fra 1 dag følte jeg at det ikke var rett. Gikk tilbake til gamle jobben etter 6 måneder 

Anonymkode: d28ba...fe0

Skrevet

Gi det litt tid. En uke er ingenting i jobbsammenheng, etter en uke er man som regel sliten av å ta inn alt det nye: nye systemer, nye rutiner, nye kolleger, osv osv

Anonymkode: c60e0...97e

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Gi det litt tid. En uke er ingenting i jobbsammenheng, etter en uke er man som regel sliten av å ta inn alt det nye: nye systemer, nye rutiner, nye kolleger, osv osv

Anonymkode: c60e0...97e

Takk for svar. Jeg er egentlig ikke sliten - og det er et godt tegn for jeg var litt stressa i den forrige jobben. Jeg finner meg liksom bare ikke helt til rette, alt føles litt fremmed - selv om folk er hyggelige og alt det ytre er helt ok. Klarer ikke å sette fingeren på hva som er «galt». 
hi

Skrevet

En uke er ikke lang nok tid til å vite hvordan det blir!

Anonymkode: b3ad3...0a9

Skrevet

Gud hjelpe... Ei uke er ingenting! Kjenn etter om et år eller to! 

Anonymkode: 91550...1c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...