Anonym bruker Skrevet 22. mars 2022 #1 Skrevet 22. mars 2022 Hei. Jeg husker for ca. 10 år siden da jeg gikk på barneskolen at TV-serien Verdens beste SFO gikk på NRK Super. Det var min favorittserie den gangen, og jeg vil gjerne se den igjen for å både få meg en god latter og litt nostalgi. Noen som vet om den serien fortsatt finnes på NRK TV eller om den er utgått? Anonymkode: 09e2d...aec
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2022 #2 Skrevet 22. mars 2022 Det tok meg 10 sekunder å finne https://nrksuper.no/serie/verdens-beste-sfo Anonymkode: 173d7...336
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2022 #3 Skrevet 23. mars 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Hei. Jeg husker for ca. 10 år siden da jeg gikk på barneskolen at TV-serien Verdens beste SFO gikk på NRK Super. Det var min favorittserie den gangen, og jeg vil gjerne se den igjen for å både få meg en god latter og litt nostalgi. Noen som vet om den serien fortsatt finnes på NRK TV eller om den er utgått? Anonymkode: 09e2d...aec Herregud. Kan du ikke bare gå inn på NRK sine nettsider, eller appen deres å søke? Det er seriøst ikke spesielt vanskelig. Anonymkode: 99bcc...caf
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2022 #4 Skrevet 23. mars 2022 Den ligger på nrk den. 😊 Her viser de den på skolen, gjort det i 4 år. Anonymkode: 67e33...366
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå