Anonym bruker Skrevet 22. mars 2022 #26 Skrevet 22. mars 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Var det meg? Anonymkode: c8f17...86f Det kan jeg ikke vite her og nå. Hvis det er du som maser veldig i alle tråder under påskudd av å ville diskutere, så er du en av dem. Det er bare det at jeg har begynt å synes du er morsom med positivt fortegn. Det er ikke noe utidig eller frekt. Anonymkode: 4ad05...099
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2022 #27 Skrevet 22. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg har egentlig undervurdert hvor onde noen få brukere her kan være. Jeg trodde at det faktisk var grense for hva folk klarte å lire ut av seg, men den gang ei. De aller fleste er derimot reflekterte, ordentlige mennesker med gode poenger, selv i tråder der vi er totalt uenige. Anonymkode: 4f759...147 Helt ærlig så har jeg sett lite av ondskap her. Noen kommentarer kan man jo få bakoversveis av, men ellers er det mest irritasjon og slike følelser som får utløp. Syns det er til å leve med under engasjement.. Så tror jeg noen er fulle eller bare veldig frustrerte. Syns det blir moderert bra her da. Anonymkode: 4ad05...099
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2022 #28 Skrevet 22. mars 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Helt ærlig så har jeg sett lite av ondskap her. Noen kommentarer kan man jo få bakoversveis av, men ellers er det mest irritasjon og slike følelser som får utløp. Syns det er til å leve med under engasjement.. Så tror jeg noen er fulle eller bare veldig frustrerte. Syns det blir moderert bra her da. Anonymkode: 4ad05...099 Jeg er også fornøyd med modereringen. Men skaden er allerede skjedd når innlegget er skrevet, selv om det blir fjernet etterpå. Anonymkode: 4f759...147
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2022 #29 Skrevet 22. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg er også fornøyd med modereringen. Men skaden er allerede skjedd når innlegget er skrevet, selv om det blir fjernet etterpå. Anonymkode: 4f759...147 Skjønner. Man må prøve å ikke ta det personlig selv om jeg forstår at det ikke er lett i alle sammenhenger. Anonymkode: 4ad05...099
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2022 #30 Skrevet 22. mars 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg er også fornøyd med modereringen. Men skaden er allerede skjedd når innlegget er skrevet, selv om det blir fjernet etterpå. Anonymkode: 4f759...147 Heldigvis. Det var jo skade som var meningen. Anonymkode: db81a...60b
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2022 #31 Skrevet 22. mars 2022 Anonym bruker skrev (20 timer siden): Jeg vet at folk ofte ikke er så gode på å utrykke seg skriftlig. Selv om de jobber i yrker hvor formidling er viktig. Jeg jobber med kommunikasjon så jeg vet det veldig godt. Folk kan likevel avsløre mye ved måten de skriver på. Det er brukere som skriver "meg", "jeg", "meg og mit" "mitt barn" (selv om vedkommende er gift) osv. Du skjønner at den personen er ekstremt fokusert på seg selv. For eksempel. Tror du at du undervurderer folk her noen ganger? Hva ville overrasket deg mest ved noen? Hva ville overrasket deg minst om brukere her? Anonymkode: 4ad05...099 Hvis du er innom og jobber med communicare, kunne jeg spurt deg om noe da? Anonymkode: a1578...db5
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2022 #32 Skrevet 22. mars 2022 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Hvis du er innom og jobber med communicare, kunne jeg spurt deg om noe da? Anonymkode: a1578...db5 Jeg er ikke det dessverre :-) Anonymkode: 4ad05...099
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2022 #33 Skrevet 22. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Heldigvis. Det var jo skade som var meningen. Anonymkode: db81a...60b Det må være fælt å ha et så miserabelt liv at du ønsker andre vondt. Klem. Anonymkode: 4f759...147
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2022 #34 Skrevet 22. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg er ikke det dessverre 🙂 Anonymkode: 4ad05...099 Ha ha 😄 På kvinneguiden er det en debatt nå om formuleringen til en av de ansvarlige for forumet der. Hva tenker du når du leser formuleringen? https://forum.kvinneguiden.no/topic/1567423-forumansvarligsvar-til-brukereprofesjonalitet/?do=findComment&comment=29522270 Anonymkode: a1578...db5
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2022 #35 Skrevet 22. mars 2022 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Jeg vet at folk ofte ikke er så gode på å utrykke seg skriftlig. Selv om de jobber i yrker hvor formidling er viktig. Jeg jobber med kommunikasjon så jeg vet det veldig godt. Folk kan likevel avsløre mye ved måten de skriver på. Det er brukere som skriver "meg", "jeg", "meg og mit" "mitt barn" (selv om vedkommende er gift) osv. Du skjønner at den personen er ekstremt fokusert på seg selv. For eksempel. Tror du at du undervurderer folk her noen ganger? Hva ville overrasket deg mest ved noen? Hva ville overrasket deg minst om brukere her? Anonymkode: 4ad05...099 Var liksom litt «jeg vet» og «jeg jobber med» i dette innlegget også? Proving a point? 😋 Anonymkode: 2346d...7d8
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2022 #36 Skrevet 22. mars 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Ha ha 😄 På kvinneguiden er det en debatt nå om formuleringen til en av de ansvarlige for forumet der. Hva tenker du når du leser formuleringen? https://forum.kvinneguiden.no/topic/1567423-forumansvarligsvar-til-brukereprofesjonalitet/?do=findComment&comment=29522270 Anonymkode: a1578...db5 Jeg kunne tenkt meg å si litt av hvert om både fremgangsmåte og formulering.Jeg har aldri vært borte i så udugelige moderatorer og også resten av gjengen som jobber med dem. Hele systemet på Kvinneguiden er under enhver kritikk på området. Så stort som det forumet er så burde de fint klare å betale noen som faktisk gjorde en jobb. Jeg vet ikke hvor mange brukere som er utestengt for alltid der inne nå, og det er oftest fordi de setter moderatorene og forumansvarlig på plass. Det er også helt berettiget. Det forumet er en søpleplass hvor brukere faktisk innrømmer at de blir miljøskadd. Det er ikke tull engang. Forumsnsvarlig får vel betalt, og svaret hennes er helt og fullstendig håpløst. Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Var liksom litt «jeg vet» og «jeg jobber med» i dette innlegget også? Proving a point? 😋 Anonymkode: 2346d...7d8 Det falt seg naturlig pga tema. Anonymkode: 4ad05...099
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2022 #37 Skrevet 22. mars 2022 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Jeg kunne tenkt meg å si litt av hvert om både fremgangsmåte og formulering.Jeg har aldri vært borte i så udugelige moderatorer og også resten av gjengen som jobber med dem. Hele systemet på Kvinneguiden er under enhver kritikk på området. Så stort som det forumet er så burde de fint klare å betale noen som faktisk gjorde en jobb. Jeg vet ikke hvor mange brukere som er utestengt for alltid der inne nå, og det er oftest fordi de setter moderatorene og forumansvarlig på plass. Det er også helt berettiget. Det forumet er en søpleplass hvor brukere faktisk innrømmer at de blir miljøskadd. Det er ikke tull engang. Forumsnsvarlig får vel betalt, og svaret hennes er helt og fullstendig håpløst. Det falt seg naturlig pga tema. Anonymkode: 4ad05...099 Jo, jeg vet. Jeg fikk selv to måneders utestenging etter å ha laget et hovedinnlegg der jeg beskrev, saklig og skikkelig, ting som kunne vært gjort annerledes. Jeg forsøkte så godt jeg kunne å ordlegge meg slik at det ikke skulle oppfattes som, "dere gjør GALT! Det er FEIL å gjøre sånn som dere gjør!", men heller, "det er flott at dere er engasjerte moderatorer, men det hadde blitt enda bedre om dere kunne gjort sånn og sånn i tillegg, da hadde deres engasjement smittet over på brukerne". Det tok ikke mer enn litt over en uke, muligens så meget som to, så fikk jeg to måneders utestenging med påstand om at jeg hadde truet en bruker. I alle dager?! Aldri. Så det er kun en ting som er skjedd. Når det hevdes at de ikke utestenger for kritikk av forumet, så er det en sannhet med modifikasjoner. Det er nok sant, at de ikke gjør det direkte for det. De leter i stedet etter andre ting de kan begrunne en utestengelse med. En alternativ unnskyldning. Anonymkode: a1578...db5
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2022 #38 Skrevet 22. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jo, jeg vet. Jeg fikk selv to måneders utestenging etter å ha laget et hovedinnlegg der jeg beskrev, saklig og skikkelig, ting som kunne vært gjort annerledes. Jeg forsøkte så godt jeg kunne å ordlegge meg slik at det ikke skulle oppfattes som, "dere gjør GALT! Det er FEIL å gjøre sånn som dere gjør!", men heller, "det er flott at dere er engasjerte moderatorer, men det hadde blitt enda bedre om dere kunne gjort sånn og sånn i tillegg, da hadde deres engasjement smittet over på brukerne". Det tok ikke mer enn litt over en uke, muligens så meget som to, så fikk jeg to måneders utestenging med påstand om at jeg hadde truet en bruker. I alle dager?! Aldri. Så det er kun en ting som er skjedd. Når det hevdes at de ikke utestenger for kritikk av forumet, så er det en sannhet med modifikasjoner. Det er nok sant, at de ikke gjør det direkte for det. De leter i stedet etter andre ting de kan begrunne en utestengelse med. En alternativ unnskyldning. Anonymkode: a1578...db5 Du har helt rett. Hvis det er en bruker de har fått i mot, så saumfarer de tråder for å finne alt som kan brukes mot en. De sier at alle moderatorene må være enig før de utestenger, som om det skulle være en forsikring om at de gjør det rette. Det er egentlig en i akseptabel måte å behandle brukere av et forum på, men samtidig er det ikke en bra plass å være heller. Det er et ekstremt dårlig miljø der inne. Her på forumet er det mye større takhøyde, og det gjør at ting ikke eskalerer. En konsekvent admin og riktig moderering. På KG trigger moderatorene den dårlige atmosfæren veldig. De forårsaker dårlig miljø fremfor å bekjempe det og gå fram som rettferdige og vettuge moderatorer! Veldig rart at de ikke ser dette problemet. Anonymkode: 4ad05...099
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2022 #39 Skrevet 22. mars 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du har helt rett. Hvis det er en bruker de har fått i mot, så saumfarer de tråder for å finne alt som kan brukes mot en. De sier at alle moderatorene må være enig før de utestenger, som om det skulle være en forsikring om at de gjør det rette. Det er egentlig en i akseptabel måte å behandle brukere av et forum på, men samtidig er det ikke en bra plass å være heller. Det er et ekstremt dårlig miljø der inne. Her på forumet er det mye større takhøyde, og det gjør at ting ikke eskalerer. En konsekvent admin og riktig moderering. På KG trigger moderatorene den dårlige atmosfæren veldig. De forårsaker dårlig miljø fremfor å bekjempe det og gå fram som rettferdige og vettuge moderatorer! Veldig rart at de ikke ser dette problemet. Anonymkode: 4ad05...099 U-akseptabe måte å behandle brukere på... skulle det selvfølgelig stå :-) Anonymkode: 4ad05...099
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2022 #40 Skrevet 22. mars 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Du har helt rett. Hvis det er en bruker de har fått i mot, så saumfarer de tråder for å finne alt som kan brukes mot en. De sier at alle moderatorene må være enig før de utestenger, som om det skulle være en forsikring om at de gjør det rette. Det er egentlig en i akseptabel måte å behandle brukere av et forum på, men samtidig er det ikke en bra plass å være heller. Det er et ekstremt dårlig miljø der inne. Her på forumet er det mye større takhøyde, og det gjør at ting ikke eskalerer. En konsekvent admin og riktig moderering. På KG trigger moderatorene den dårlige atmosfæren veldig. De forårsaker dårlig miljø fremfor å bekjempe det og gå fram som rettferdige og vettuge moderatorer! Veldig rart at de ikke ser dette problemet. Anonymkode: 4ad05...099 Dette bekreftes av andre i tråden også. https://forum.kvinneguiden.no/topic/1567423-forumansvarligsvar-til-brukereprofesjonalitet/?do=findComment&comment=29524751 Anonymkode: a1578...db5
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2022 #41 Skrevet 22. mars 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Dette bekreftes av andre i tråden også. https://forum.kvinneguiden.no/topic/1567423-forumansvarligsvar-til-brukereprofesjonalitet/?do=findComment&comment=29524751 Anonymkode: a1578...db5 Veldig bra med dette "opprøret" der inne nå. Det var på tide, men det hjelper nok at det var en lege som ble utestengt for godt denne gangen. Nå fikk mange nok, så håper virkelig at den tråd en ikke bare dør ut som de andre, og at den ikke blir stengt. Syns flere brukere burde støtte opp om dette, men uansett veldig viktig at det er blitt såpass opphetet nå. Kanskje det blir en forandring til det bedre. Ser også om disse trådene moderatorene har om ulike brukere, de såkalte mappene. Noe som igjen understreker at de er triggere til det dårlige miljøet der inne. Anonymkode: 4ad05...099
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2022 #42 Skrevet 22. mars 2022 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Veldig bra med dette "opprøret" der inne nå. Det var på tide, men det hjelper nok at det var en lege som ble utestengt for godt denne gangen. Nå fikk mange nok, så håper virkelig at den tråd en ikke bare dør ut som de andre, og at den ikke blir stengt. Syns flere brukere burde støtte opp om dette, men uansett veldig viktig at det er blitt såpass opphetet nå. Kanskje det blir en forandring til det bedre. Ser også om disse trådene moderatorene har om ulike brukere, de såkalte mappene. Noe som igjen understreker at de er triggere til det dårlige miljøet der inne. Anonymkode: 4ad05...099 Da var den tråden stengt... Jeg skulle virkelig ønske at folk tok i bruk et annet forum for å diskutere Kvinneguidens moderering på. For når det nå diskuteres på Kvinneguiden så har Kvinneguiden all makt til å gjøre noe med disse trådene som er ubehagelige for dem. Anonymkode: a1578...db5
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2022 #43 Skrevet 23. mars 2022 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Veldig bra med dette "opprøret" der inne nå. Det var på tide, men det hjelper nok at det var en lege som ble utestengt for godt denne gangen. Nå fikk mange nok, så håper virkelig at den tråd en ikke bare dør ut som de andre, og at den ikke blir stengt. Syns flere brukere burde støtte opp om dette, men uansett veldig viktig at det er blitt såpass opphetet nå. Kanskje det blir en forandring til det bedre. Ser også om disse trådene moderatorene har om ulike brukere, de såkalte mappene. Noe som igjen understreker at de er triggere til det dårlige miljøet der inne. Anonymkode: 4ad05...099 Men hvorfor dra det opprøret inn her? Pokker, det er så mange idioter her inne at jeg blir helt svett. Anonymkode: 3e33a...30c
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2022 #44 Skrevet 23. mars 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Da var den tråden stengt... Jeg skulle virkelig ønske at folk tok i bruk et annet forum for å diskutere Kvinneguidens moderering på. For når det nå diskuteres på Kvinneguiden så har Kvinneguiden all makt til å gjøre noe med disse trådene som er ubehagelige for dem. Anonymkode: a1578...db5 Selvfølgelig ble den stengt. Anonym bruker skrev (5 timer siden): Men hvorfor dra det opprøret inn her? Pokker, det er så mange idioter her inne at jeg blir helt svett. Anonymkode: 3e33a...30c Hva er det du blir så frustrert over? Du må lære deg å kun engasjere deg i tråder du har interesse for. Det er ikke sånn at det du ikke liker må folk la være å skrive om og diskutere. Anonymkode: 4ad05...099
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2022 #45 Skrevet 23. mars 2022 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Det må være fælt å ha et så miserabelt liv at du ønsker andre vondt. Klem. Anonymkode: 4f759...147 Du tror ikke på det der selv engang. På tide å oppdatere responsen din? Selvsagt er det både morsomt og underholdende å se de håpløse sprelle på kroken. Det er ikke fordi mitt liv er dårlig, skadefryden er kun en bonus. Anonymkode: db81a...60b
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2022 #46 Skrevet 23. mars 2022 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Du tror ikke på det der selv engang. På tide å oppdatere responsen din? Selvsagt er det både morsomt og underholdende å se de håpløse sprelle på kroken. Det er ikke fordi mitt liv er dårlig, skadefryden er kun en bonus. Anonymkode: db81a...60b Du må ikke hate alle fordi du ikke har fått kjærlighet. Det er jo ikke alle andre sin skyld. Anonymkode: 4ad05...099
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2022 #47 Skrevet 23. mars 2022 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Du må ikke hate alle fordi du ikke har fått kjærlighet. Det er jo ikke alle andre sin skyld. Anonymkode: 4ad05...099 Det der er så lamt og døvt (og ikke minst forsøksvis veslevoksent) at det faller på egen urimelighet. Anonymkode: db81a...60b
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2022 #48 Skrevet 23. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det der er så lamt og døvt (og ikke minst forsøksvis veslevoksent) at det faller på egen urimelighet. Anonymkode: db81a...60b Selvfølgelig gjør det ikke det :-) Anonymkode: 4ad05...099
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2022 #49 Skrevet 23. mars 2022 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Selvfølgelig ble den stengt. Hva er det du blir så frustrert over? Du må lære deg å kun engasjere deg i tråder du har interesse for. Det er ikke sånn at det du ikke liker må folk la være å skrive om og diskutere. Anonymkode: 4ad05...099 Du må vel først lære deg å ikke avspore. Denne tråden handlet aldri om Kvinneguidens moderering. Anonymkode: 33e5d...425
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2022 #50 Skrevet 23. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du må vel først lære deg å ikke avspore. Denne tråden handlet aldri om Kvinneguidens moderering. Anonymkode: 33e5d...425 Dette er jo min tråd så jeg tar ikke det så alvorlig. Det sporer fjerne litt av i mine tråder og det gjør ingenting for meg. Er litt usikker på om det var jeg som kom innpå dette da, men det spiller uansett ingen rolle. Anonymkode: 4ad05...099
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå