Gå til innhold

Gruer meg til foreldremøte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på foreldremøtet i korpset til gutten i dag. Jeg vet at flere nye har begynt nå. Og da må vi presentere oss. Og da får jeg angst. Liker ikke å snakke foran andre. Begynner å stamme når jeg er nervøs 🙈

Anonymkode: 7a3a9...931

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kan du tenke at det sikkert er minst én til der som har det omtrent likedan! Du ser jo ikke det på folk :-) mest sannsynlig ser de det ikke på deg heller. Om de gjør det, så husk at folk faktisk ikke er ondskapsfulle individer, gjerne tvert om, så ingen vil tenke noe negativt! Kanskje hvis det er en psykopat der, men de teller ikke uansett kan du si.

Ta på deg klær du trives i, og slapp av så godt du kan. Du blir veldig lettet og glad når det er over. Hadde jeg vært deg så hadde jeg kjøpt en iskrem eller en kake når det var ferdig. Da har du noe å se litt fram til :-) 

Anonymkode: beceb...0ce

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Da kan du tenke at det sikkert er minst én til der som har det omtrent likedan! Du ser jo ikke det på folk 🙂 mest sannsynlig ser de det ikke på deg heller. Om de gjør det, så husk at folk faktisk ikke er ondskapsfulle individer, gjerne tvert om, så ingen vil tenke noe negativt! Kanskje hvis det er en psykopat der, men de teller ikke uansett kan du si.

Ta på deg klær du trives i, og slapp av så godt du kan. Du blir veldig lettet og glad når det er over. Hadde jeg vært deg så hadde jeg kjøpt en iskrem eller en kake når det var ferdig. Da har du noe å se litt fram til 🙂

Tusen takk 😉 Jeg er veldig flink til å psyke meg ned selv . 

Skrevet

Vet hvordan du har det! Droppet nylig foreldremøte pga veldig angst. Men angsten blir jo bare verre når en lar vær å gjøre ting pga det.

Anonymkode: a6f63...1c2

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Vet hvordan du har det! Droppet nylig foreldremøte pga veldig angst. Men angsten blir jo bare verre når en lar vær å gjøre ting pga det.

Jeg vet. Men jeg gruer meg i mange uker i forkant. Men jeg har bestemt meg for at jeg skal dra. Er ett viktig møte angående tur i sommer 

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Jeg vet. Men jeg gruer meg i mange uker i forkant. Men jeg har bestemt meg for at jeg skal dra. Er ett viktig møte angående tur i sommer 

Bra, det er lurt å ikke fore angsten, selv om den føles overveldende der og da. Vær stolt av deg selv etterpå. Kanskje vanskelig før du selv er ferdig å presentere deg, men hvis du lytter litt etter når de andre prater, så vil du høre at mange er nervøse og stresset over bare å skulle si navnet sitt. Du er ikke alene og mange kommer ikke til å legge merke til eller høre deg engang, fordi de selv sitter å kjemper med hjertebank. Dette går bra og vips så er det overstått. 

Anonymkode: 59e7b...c52

Skrevet

Har du hørt om tapping? Dette hjelper meg når jeg får angst. Finn en video på you tube om tapping for anxiety, om du er litt åpen for alternative ting 🙂

Anonymkode: 10428...d5f

Skrevet

Må du si så voldsomt mye da, holder det ikke å si navnet ditt og hvem du er mor til?

Uansett går det garantert bedre enn du tror 😊

Skrevet
LillaGorilla♥♥ skrev (1 time siden):

Må du si så voldsomt mye da, holder det ikke å si navnet ditt og hvem du er mor til?

Uansett går det garantert bedre enn du tror 😊

Det er jo ikke så lett når en har angst da! De gangene jeg har gått på foreldremøte så har jeg sittet å øvet inni hodet på hva jeg heter og hvem jeg er mammaen til. Gjentar det inni hodet mange ganger,for er så livredd for å ikke huske hva jeg skal si fordi jeg har så angst. Skjønner godt at HI gruer seg jeg. Men hun er kjempe tøff som går likevel! :)

Skrevet

Husker pappa var så stresset på foreldremøte for meg for mange mange år siden. Han sa at han var mammaen min hehe. 😂😊 

Man må nesten eksponere seg for vanskelige ting. ❤️ Da blir det bedre etterhvert. Vet hvordan du har det. ❤️

Anonymkode: cd15f...21e

Skrevet

Det gikk fint 😉. Jeg reiste meg opp og sa hva jet heter og hvem jeg er mammaen til. Stammet bare litt 😉

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det gikk fint 😉. Jeg reiste meg opp og sa hva jet heter og hvem jeg er mammaen til. Stammet bare litt 😉

Der ser du- du er kjempeflink og greier mye mer enn du tror!😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Bra! 

Skrevet

Unner deg også den følelsen av å gjennomføre! :-) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...