Anonym bruker Skrevet 21. mars 2022 #1 Skrevet 21. mars 2022 Har du noe du gleder deg til denne uken? Anonymkode: 4e5fb...15d
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2022 #2 Skrevet 21. mars 2022 Håper jeg får den jobben jeg har søkt på Anonymkode: c7eec...8b6
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. mars 2022 #3 Skrevet 21. mars 2022 En sosial sammenkomst med jobben, gå tur med en venninne, filmkveld med ungene. Blant annet.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2022 #4 Skrevet 21. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Håper jeg får den jobben jeg har søkt på Anonymkode: c7eec...8b6 Så spennende. Håper du får den 🤞 Anonymkode: 4e5fb...15d
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2022 #5 Skrevet 21. mars 2022 LillaGorilla♥♥ skrev (1 minutt siden): En sosial sammenkomst med jobben, gå tur med en venninne, filmkveld med ungene. Blant annet. Så kjekt 😊 Anonymkode: 4e5fb...15d
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2022 #6 Skrevet 21. mars 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Håper jeg får den jobben jeg har søkt på Anonymkode: c7eec...8b6 Lykke til! Anonymkode: 5a9e1...55a
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2022 #7 Skrevet 21. mars 2022 Hverdagen gjør meg veldig glad. Og rolige helger uten planer. Alt annet rundt som krever ekstra med feks logistikk/klær/mat/innkjøp/rengjøring er ting som gir sand inn i noe som fungerer godt og som stresser mer. Og en kaffekopp i ettermiddagssolen mens barna leker, og jeg har ei varm hånd i min er magien. Anonymkode: 079d3...560
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2022 #8 Skrevet 21. mars 2022 Jeg er glad for at jeg er frisk av korona, at jeg syklet til jobb og at det er vår. Så grugleder jeg meg til en legetime jeg har ventet lenge på. Jeg er litt redd for hva de finner, men glad for at jeg skal få visshet. Anonymkode: 68824...ca5
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2022 #9 Skrevet 21. mars 2022 Sex med yngre ff. Anonymkode: 91a17...df1
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2022 #10 Skrevet 21. mars 2022 Sol og varme på terrassen. Anonymkode: f8c90...53f
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2022 #11 Skrevet 21. mars 2022 fint vær, vår ? har frihelg.. har ingen planer, det dukker vel opp noe. den grå hverdagen som funker gjør meg glad. et godt måltid, at ungene en dag ikke krangler ved middagsbordet. at dattera synger opp...nei stort og smått kan glede.. Anonymkode: dd5f1...a2d
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2022 #12 Skrevet 21. mars 2022 Å klemme kviser Å fortelle andre om kollegers udugelighet Anonymkode: d7fb6...853
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2022 #13 Skrevet 21. mars 2022 Tur med venninne jeg ikke har sett på to måneder. Dansetrening x 2. Fotballcup med guttungen i helgen (noen hater sånt, jeg elsker det). Ganske fint vær skal det også være så håper jeg rekker å pusle litt i kjøkkenhagen min. Gleder meg til ny episode i favorittpodcasten min. Anonymkode: b4a0b...725
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2022 #14 Skrevet 21. mars 2022 Før når noen sa at bare helsen var bra, så var det det vintigste, så tenkte jeg at det var rart såpass unge mennesker sa det. Jeg tok det som en selvfølge at helsa holdt liksom :-O Så raste det på, og jeg gidder ikke engang å fortelle her om alt som rammet meg, for ingen vil tro det, og det skjønner jeg godt! I løpet av to år var det sykehusopphold på sykehusopphold, og jeg tenkte at fyfader nå er jeg under en forbannelse, og at det var karma og ja..alt. Jeg hørte min sindige lege banne på grunn av alt :-D Så jeg tenker at dette måtte jeg igjennom. Av ymse grunner så tenkte jeg at dette måtte skje alt sammen egentlig uten å gå nærmere inn på det. Så det gjorde meg glad at jeg tenkte sånn, og at jeg tilslutt bestemte meg for at faen heller, nå skal jeg ha det bra igjen og bedre enn noengang. I sta fikk jeg telefon fra legen og alt er bra, jeg er så og si 100% frisk, formen er på topp og jeg kan begynne å jobbe for fullt fra august. Dette gjør meg sinnsyk glad :-) Og jeg tror jeg fortjener det! Viktig. Anonymkode: d0991...5eb
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. mars 2022 #15 Skrevet 21. mars 2022 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Før når noen sa at bare helsen var bra, så var det det vintigste, så tenkte jeg at det var rart såpass unge mennesker sa det. Jeg tok det som en selvfølge at helsa holdt liksom 😮 Så raste det på, og jeg gidder ikke engang å fortelle her om alt som rammet meg, for ingen vil tro det, og det skjønner jeg godt! I løpet av to år var det sykehusopphold på sykehusopphold, og jeg tenkte at fyfader nå er jeg under en forbannelse, og at det var karma og ja..alt. Jeg hørte min sindige lege banne på grunn av alt 😄 Så jeg tenker at dette måtte jeg igjennom. Av ymse grunner så tenkte jeg at dette måtte skje alt sammen egentlig uten å gå nærmere inn på det. Så det gjorde meg glad at jeg tenkte sånn, og at jeg tilslutt bestemte meg for at faen heller, nå skal jeg ha det bra igjen og bedre enn noengang. I sta fikk jeg telefon fra legen og alt er bra, jeg er så og si 100% frisk, formen er på topp og jeg kan begynne å jobbe for fullt fra august. Dette gjør meg sinnsyk glad 🙂 Og jeg tror jeg fortjener det! Viktig. Anonymkode: d0991...5eb Godt å høre du er på vei til å bli frisk og at tidene er bedre- klart du fortjener det! ☺️
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2022 #16 Skrevet 21. mars 2022 LillaGorilla♥♥ skrev (2 minutter siden): Godt å høre du er på vei til å bli frisk og at tidene er bedre- klart du fortjener det! ☺️ Takk! :-) Anonymkode: d0991...5eb
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2022 #17 Skrevet 21. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Før når noen sa at bare helsen var bra, så var det det vintigste, så tenkte jeg at det var rart såpass unge mennesker sa det. Jeg tok det som en selvfølge at helsa holdt liksom 😮 Så raste det på, og jeg gidder ikke engang å fortelle her om alt som rammet meg, for ingen vil tro det, og det skjønner jeg godt! I løpet av to år var det sykehusopphold på sykehusopphold, og jeg tenkte at fyfader nå er jeg under en forbannelse, og at det var karma og ja..alt. Jeg hørte min sindige lege banne på grunn av alt 😄 Så jeg tenker at dette måtte jeg igjennom. Av ymse grunner så tenkte jeg at dette måtte skje alt sammen egentlig uten å gå nærmere inn på det. Så det gjorde meg glad at jeg tenkte sånn, og at jeg tilslutt bestemte meg for at faen heller, nå skal jeg ha det bra igjen og bedre enn noengang. I sta fikk jeg telefon fra legen og alt er bra, jeg er så og si 100% frisk, formen er på topp og jeg kan begynne å jobbe for fullt fra august. Dette gjør meg sinnsyk glad 🙂 Og jeg tror jeg fortjener det! Viktig. Anonymkode: d0991...5eb Så godt å høre 😊 Anonymkode: 4e5fb...15d
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2022 #18 Skrevet 21. mars 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Så godt å høre 😊 Anonymkode: 4e5fb...15d Anonymkode: d0991...5eb
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2022 #19 Skrevet 21. mars 2022 Ting jeg blir glad av; * Når jeg er sosial blir jeg fort sliten, men jeg har det så syyykt godt med meg selv etterpå. * Skal snart pakke og ta med familien min og flytte inn i vårt eget, nye hus. * Skal på konsert på fredag, med mannen min og noen venner. En hel kveld/natt med kun voksne, vin, god musikk. Gleder meg som er unge!! * Har gått ned 70 kg og føler meg så flott! * Hverdagen gjør meg veldig glad! Jeg elsker rutinene mine, mannen min, babyen vår, ungdommen vår, familien, vennene ++. Men det som gjør meg ALLER mest glad, er når ungdommen går på skolen med ett smil og kommer hjem med ett smil. Det er ingen selvfølge, for hun hater skolen. Hun har asperger og sine utfordringer, og sliter veldig med selvbildet. Så når hun har gode dager/perioder, så nyyyter jeg det. Anonymkode: 11a9b...210
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2022 #20 Skrevet 21. mars 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Ting jeg blir glad av; * Når jeg er sosial blir jeg fort sliten, men jeg har det så syyykt godt med meg selv etterpå. * Skal snart pakke og ta med familien min og flytte inn i vårt eget, nye hus. * Skal på konsert på fredag, med mannen min og noen venner. En hel kveld/natt med kun voksne, vin, god musikk. Gleder meg som er unge!! * Har gått ned 70 kg og føler meg så flott! * Hverdagen gjør meg veldig glad! Jeg elsker rutinene mine, mannen min, babyen vår, ungdommen vår, familien, vennene ++. Men det som gjør meg ALLER mest glad, er når ungdommen går på skolen med ett smil og kommer hjem med ett smil. Det er ingen selvfølge, for hun hater skolen. Hun har asperger og sine utfordringer, og sliter veldig med selvbildet. Så når hun har gode dager/perioder, så nyyyter jeg det. Anonymkode: 11a9b...210 Så fint å se. Så ekte glede å fornemme her! Ha tro på at dette skal vare og vare. Veldig fine høydepunkt du beskrev her :-) Anonymkode: d0991...5eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå