Gå til innhold

Trenger litt banal solbrillehjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er den at jeg gidder liksom aldri prioritere meg selv..ungene får alltid det dyreste og beste men jeg kjøper solbriller til 1 euro på stranda i syden. Nå ønsker jeg meg skikkelige solbriller. Trenger helst ikke koste flere tusen men at de er gode og fine. Jeg er 40+ og heller ikke så trendy at det gjør noe så må gjerne være noen litt anonyme 😉 Tips noen?

Anonymkode: e0cf5...33c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå i brillebutikken

De har masse solbriller uten styrke, men de som jobber der er utdannet til å hjelpe deg med å finne briller som passer ansikt og stil.

Du vil få god hjelp altså.

Det er også forskjell på glassene, noen er "gulere", noen er mørkere osv. Hva du synes passer deg og dine øyne best må du prøve ut selv. Da jeg kjøpte solbriller i brillebutikken sist anbefalte de å komme på en solskinnsdag og gå ut på trappen med de forskjellige brillene på for å se hvordan du syntes de fungerte på dine øyne i solen. Veldig greit.

Anonymkode: 52c89...e1c

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Gå i brillebutikken

De har masse solbriller uten styrke, men de som jobber der er utdannet til å hjelpe deg med å finne briller som passer ansikt og stil.

Du vil få god hjelp altså.

Det er også forskjell på glassene, noen er "gulere", noen er mørkere osv. Hva du synes passer deg og dine øyne best må du prøve ut selv. Da jeg kjøpte solbriller i brillebutikken sist anbefalte de å komme på en solskinnsdag og gå ut på trappen med de forskjellige brillene på for å se hvordan du syntes de fungerte på dine øyne i solen. Veldig greit.

Anonymkode: 52c89...e1c

Det var jo et godt tips...det hadde jeg ikke tenkt på engang :-)
HI

Anonymkode: e0cf5...33c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...