Gå til innhold

Er det en og samme som driver med dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Jeg tror ikke du vet så mye om stort jeg... Du tar feil. Og feil. 

Anonymkode: 84831...946

Det er så gøy når du trår i med begge beina 👏🏻👏🏻👏🏻

Anonymkode: 5d853...918

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Keep it coming! 😆

Anonymkode: 1e5ec...970

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Det er så gøy når du trår i med begge beina 👏🏻👏🏻👏🏻

Anonymkode: 5d853...918

Fans ass. Bare mas noen ganger.. 

Anonymkode: 84831...946

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Nå var vel det ene innlegget sånn «jeg er populær fordi jeg er hyggelig, og de som ikle er populære kan takke seg selv for at de er idioter» altså avsnitt 2 gjenspeilet ikke det hun skrev i første avsnitt, og derfor ble det bare komisk og vanskelig å la være å kommentere ironien i det hele. 

Nå skrev jeg bare an kommentar i det innlegget da, gidder ikke diskutere videre, men klarte ikke la være å kommentere at hun faktisk var det motsatte av det hun påstod hun var. Ellers er nordmenn ganske preget av janteloven. Det er ikke lov å skryte av seg selv, og det er fullt tillat å tråkke på de som gjør det

Anonymkode: 386c3...40d

Hun kan da fint være hyggelig og populær i sitt daglige liv selv om hun har kort tålmodighet med de sytete forumplagerne som kun klager over sin ensomhet her. Det var det jeg fikk ut av hennes innlegg. Man MÅ altså ikke være en helgen tvers gjennom og aldri tenke en usjenerøs tanke i livet, selv om man skal gå for å være hyggelig. Det går fint an å være en god venn, en lojal person og en med stort nettverk selv om man ikke liker klagende folk.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hun kan da fint være hyggelig og populær i sitt daglige liv selv om hun har kort tålmodighet med de sytete forumplagerne som kun klager over sin ensomhet her. Det var det jeg fikk ut av hennes innlegg. Man MÅ altså ikke være en helgen tvers gjennom og aldri tenke en usjenerøs tanke i livet, selv om man skal gå for å være hyggelig. Det går fint an å være en god venn, en lojal person og en med stort nettverk selv om man ikke liker klagende folk.

Og de som trenger å klage litt ringer til henne først? Neppe

Anonymkode: 386c3...40d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...