Gå til innhold

Såg en merkelig mann som "gjemte seg" ved en undergrunn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk gjennom en undergrunn og da jeg kom ut av den, viste det seg en mann som stod litt "skjult" langs gangstien i en bakke. Jeg reagerte, følte ubehag/redsel og valgte motsatt side av gangstien. Han hadde palestinaskjerf over hele ansiktet og virket ganske brydd over at jeg passerte ham. Han hadde noe i hendene, som han holdt tett mot ansiktet (en liten IPad eller annet men jeg syntes jeg så en antenne også og at han kommuniserte med andre).

Jeg visste at jeg måtte passere stedet en times tid etterpå og bestemte meg for at dersom jeg på ny ser ham, ringer jeg til politiet.

En time etterpå, passerte jeg samme fyr på ny, med samme utstyr og han virket nok en gang brydd over at jeg passerte. 

Jeg valgte å ringe til politiet. De ga meg ingen feedback, annet enn at de takket for at jeg ringte. 

Dette har plagd meg siden. Noen som skjønner "hva det går i"?

Anonymkode: f6df9...c61

Skrevet

Frykt?

Anonymkode: e08d7...f76

Skrevet

Selger dop.. Psykotisk? 

Anonymkode: db739...8bf

Skrevet

Hadde han sebratruse på? I så fall var han en hemmelig utsending fra planeten Spliff.

Hadde han ingen sebratruse, men nikket med hodet som en due? Da er han en pedofil øksemorder.

Anonymkode: b8b31...406

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Hadde han sebratruse på? I så fall var han en hemmelig utsending fra planeten Spliff.

Hadde han ingen sebratruse, men nikket med hodet som en due? Da er han en pedofil øksemorder.

Anonymkode: b8b31...406

Nå lo jeg litt for høyt her sånn halvveis inn i drømmeland. Den sebratrusa altså 😂

Anonymkode: 995eb...85b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...