Anonym bruker Skrevet 21. mars 2022 #26 Skrevet 21. mars 2022 Ja helgen var super den. Fantastisk vær og vi tok en spontan tur til storby og kjøpte ny bil som skal bli topp å kjøre på europaferien vår i sommer. Fikk tatt meg i nakken i går kveld og ryddet endel, vasket tøy og gjorde klart huset til en ny travel uke. Godt å starte mandagen med rent og ryddig hus, null klesvask og nytt sengetøy på alle senger. Så kan uken bare komme :-) Anonymkode: ef43f...cd7
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2022 #27 Skrevet 21. mars 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Ikke egentlig.prøver og prøver, men får det liksom ikke til ...var på slalom med eldste dattera i går og fikk kjeft av mannen når vi kom hjem av tre grunner: for det første hvorfor vi ikke dro i dag på søndag (det er fordi datters skal på leirskule neste uke og trengte dagen hjemme, mannen ville visst jobbe ute i går sjølv om han sjelden gjør noe), hvorfor ikke de to yngste var med (jeg spurte flere ganger og de ville ikke), nr. 3- at yngste gutten fikk besøk av kamerat (de er snart 8 år) og mannen min mente han da måtte være "barnevakt" og ikke fikk gjort noe likevel. I dag har jeg og yngste gutten vært på sykkeltur skolen og lekt i ballbingen. Har skrudd opp seter på sykler, hatt på olje og gjort de klart. Har fått kjeft av mannen på hvorfor vi grilla pølser og hamburgere ute på bålpabbs når det var søndag og vi hadde tid til å lage skikkelig middag og så har jeg og alle tre ungene sykla og vore ute sammen. Har i tillegg vaska tre maskiner med klær I tillegg har vi laga grove vafler til kvelds og jeg har lagt to gutter (hvor han ene har ADHD og autisme).Til slutt satte jeg meg ned og grein for at alt jeg gjør og ingenting er visst godt nok. Er så sliten. Har aldri gode helger og nyter dager på jobb og bør mannen er bortreist. Gleder meg til neste helg for da har jeg og jobbehelg med 12.5 timers vakter. Anonymkode: 21553...6ee Kommuniserer dere dårlig kanskje? Virker som at du gjør og han står og lurer på hva som skjer. Griller uten at han er med og uten de to andre barna, og han aner ikke hva som skjer. Fint p ta med barna på ting altså. Men fint å avtale med mannen også og ikke bare kjøre på og med det bestemme hva han må gjøre Anonymkode: a37a9...3af
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2022 #28 Skrevet 21. mars 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Kommuniserer dere dårlig kanskje? Virker som at du gjør og han står og lurer på hva som skjer. Griller uten at han er med og uten de to andre barna, og han aner ikke hva som skjer. Fint p ta med barna på ting altså. Men fint å avtale med mannen også og ikke bare kjøre på og med det bestemme hva han må gjøre Anonymkode: a37a9...3af Hva? Vi grilla i går alle? Står det at det kun var noe jeg gjorde? Anonymkode: 21553...6ee
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2022 #29 Skrevet 21. mars 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Kommuniserer dere dårlig kanskje? Virker som at du gjør og han står og lurer på hva som skjer. Griller uten at han er med og uten de to andre barna, og han aner ikke hva som skjer. Fint p ta med barna på ting altså. Men fint å avtale med mannen også og ikke bare kjøre på og med det bestemme hva han må gjøre Anonymkode: a37a9...3af Og spurte om hjelp til å få på kompressoren og fikk da kjeft for at jeg ikke hadde gjort den helt klart, dvs ta stikkontakten i og ta " ledningen" ut av garasjen Anonymkode: 21553...6ee
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2022 #30 Skrevet 21. mars 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Hva? Vi grilla i går alle? Står det at det kun var noe jeg gjorde? Anonymkode: 21553...6ee Det stod i sammenheng med at du og ene barnet var på skolen. Så ja, jeg tolket det sånn. Anonymkode: a37a9...3af
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2022 #31 Skrevet 21. mars 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Ikke egentlig.prøver og prøver, men får det liksom ikke til ...var på slalom med eldste dattera i går og fikk kjeft av mannen når vi kom hjem av tre grunner: for det første hvorfor vi ikke dro i dag på søndag (det er fordi datters skal på leirskule neste uke og trengte dagen hjemme, mannen ville visst jobbe ute i går sjølv om han sjelden gjør noe), hvorfor ikke de to yngste var med (jeg spurte flere ganger og de ville ikke), nr. 3- at yngste gutten fikk besøk av kamerat (de er snart 8 år) og mannen min mente han da måtte være "barnevakt" og ikke fikk gjort noe likevel. I dag har jeg og yngste gutten vært på sykkeltur skolen og lekt i ballbingen. Har skrudd opp seter på sykler, hatt på olje og gjort de klart. Har fått kjeft av mannen på hvorfor vi grilla pølser og hamburgere ute på bålpabbs når det var søndag og vi hadde tid til å lage skikkelig middag og så har jeg og alle tre ungene sykla og vore ute sammen. Har i tillegg vaska tre maskiner med klær I tillegg har vi laga grove vafler til kvelds og jeg har lagt to gutter (hvor han ene har ADHD og autisme).Til slutt satte jeg meg ned og grein for at alt jeg gjør og ingenting er visst godt nok. Er så sliten. Har aldri gode helger og nyter dager på jobb og bør mannen er bortreist. Gleder meg til neste helg for da har jeg og jobbehelg med 12.5 timers vakter. Anonymkode: 21553...6ee Det høres ut som om du skal kvitte deg med det store barnet. Du kommer til å gjøre det samme, men unngår kjeft. Her har jeg fulgt et barn på fotballcup. Hyggelig å prate med mange andre foreldre i finværet. Ellers har jeg gjort husarbeid og planlagt konfirmasjon. Neste helg skal barna til besteforeldre. Da håper jeg på like fint vær og fjelltur alene. Anonymkode: 4ab28...724
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2022 #32 Skrevet 21. mars 2022 Helt magisk! Har hatt den beste sexen ever ♥️. Anonymkode: 55f94...e81
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2022 #33 Skrevet 21. mars 2022 Ja, synes den ble veldig bra. Var i nabobyen med gubben på dagtid lørdag, alle ungene var sammen med forskjellige venner så vi dro ut og spiste lunsj sammen og ruslet gatelangs i sola bare vi to. Veldig koselig. Lørdag kveld hadde noen unger overnattingsgjester, og andre var på besøk hos venner (vi har fire store og halvstore barn) så det ble en stille og rolig kveld hjemme. Søndag var vi ute hele dagen. Unger litt til og fra, sykling, venner osv, vi ryddet litt, satt på verandaen i sola, ble i godt humør av krokuser og vårstemning ute. På kveldingen kom en av mannens kompiser innom og skravlet et par timer. Anonymkode: be726...bf2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå