Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #1 Skrevet 20. mars 2022 Og hva gjør dere i dag? Anonymkode: b3a89...76e
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #2 Skrevet 20. mars 2022 Jepp! Strålende. I dag har jeg en avslappet dag da ene barnet begynte å spy i går kveld. Vært litt ute i finværet, men bare hjemme. Skulle på kino i kveld, men avlyst pga sykdom. Anonymkode: a37a9...3af
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #3 Skrevet 20. mars 2022 Nei, den har vært grusom. Ble avvist av venninna mi. Vi skulle egentlig møtes, men så havnet sønnen hennes i en alvorlig ulykke og hun prioriterte å være med ham. Nå har jeg kutta kontakten. Anonymkode: e1824...c8a
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #4 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Nei, den har vært grusom. Ble avvist av venninna mi. Vi skulle egentlig møtes, men så havnet sønnen hennes i en alvorlig ulykke og hun prioriterte å være med ham. Nå har jeg kutta kontakten. Anonymkode: e1824...c8a Du igjen? Holdt det ikke med at du fikk beskjed om at du ikke er morsom da du laget tulleinnlegg om dette? Tok du ikke hintet da? Anonymkode: a37a9...3af
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #5 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Og hva gjør dere i dag? Anonymkode: b3a89...76e Kjekk helg. Anonymkode: b95d9...aff
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #6 Skrevet 20. mars 2022 Alltid bra helg. Jeg tar ansvar for at jeg selv og de rundt meg har gode helger. I dag har vi vært hos besteforeldrene og hatt skirenn på jordet. Anonymkode: de286...f20
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #7 Skrevet 20. mars 2022 Vært helt okay. Har ikke gjort noe spesielt annet enn gått flere turer, og også hatt besøk i går og ei på middag i dag. Ikke sånn wow-helg men helt grei, og elsker at det er vår og masse blide mennesker! Anonymkode: 02dac...12a
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #8 Skrevet 20. mars 2022 Selv har jeg sovet 16 timer og vært hjemme alene. Super helg! Anonymkode: b3a89...76e
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #9 Skrevet 20. mars 2022 Middag og show med venninner idag, litt opprydding i huset idag. Ungene har kost seg ute i sola Anonymkode: 82028...9c4
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #10 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Nei, den har vært grusom. Ble avvist av venninna mi. Vi skulle egentlig møtes, men så havnet sønnen hennes i en alvorlig ulykke og hun prioriterte å være med ham. Nå har jeg kutta kontakten. Anonymkode: e1824...c8a Så synd. Hva gjør du nå da? Anonymkode: b3a89...76e
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #11 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Middag og show med venninner idag, litt opprydding i huset idag. Ungene har kost seg ute i sola Anonymkode: 82028...9c4 Hvilke show skal du på? Anonymkode: b3a89...76e
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. mars 2022 #12 Skrevet 20. mars 2022 Vel, det har vært strålende sol og krokuser og påskeliljer blomstrer, bare det gjør jo dagene bedre 😊
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #13 Skrevet 20. mars 2022 En fin helg, en arbeidshelg for meg. Har langvakter på 12 timer lørdag og søndag og gleder meg til å ha litt fri i morgen. Jeg elsker jobben min og har verdens beste kolleger, så det har vært en god helg. Anonymkode: 5e611...0d1
Gjest KenCreek Skrevet 20. mars 2022 #14 Skrevet 20. mars 2022 Bare jobbet, 12-timers skift så blir ikke tid til så mye annet enn soving og sånt når jeg er hjemme. Bra man har det trivelig på jobb da 😊
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #15 Skrevet 20. mars 2022 Nydelig helg med nydelig vær, og jeg har knapt sett ett menneske. Anonymkode: 25d01...8e9
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #17 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Flere? Anonymkode: b3a89...76e Tydligvis ikke. Man blir nok lei av å svare på det samme spørsmålet hver søndag. Helgene er ikke så forskjellige for de fleste av oss. Anonymkode: 25d01...8e9
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #18 Skrevet 20. mars 2022 Vært på hytta i strålende vårvær med familien🤩 Anonymkode: 40b40...960
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #19 Skrevet 20. mars 2022 Ikke egentlig.prøver og prøver, men får det liksom ikke til ...var på slalom med eldste dattera i går og fikk kjeft av mannen når vi kom hjem av tre grunner: for det første hvorfor vi ikke dro i dag på søndag (det er fordi datters skal på leirskule neste uke og trengte dagen hjemme, mannen ville visst jobbe ute i går sjølv om han sjelden gjør noe), hvorfor ikke de to yngste var med (jeg spurte flere ganger og de ville ikke), nr. 3- at yngste gutten fikk besøk av kamerat (de er snart 8 år) og mannen min mente han da måtte være "barnevakt" og ikke fikk gjort noe likevel. I dag har jeg og yngste gutten vært på sykkeltur skolen og lekt i ballbingen. Har skrudd opp seter på sykler, hatt på olje og gjort de klart. Har fått kjeft av mannen på hvorfor vi grilla pølser og hamburgere ute på bålpabbs når det var søndag og vi hadde tid til å lage skikkelig middag og så har jeg og alle tre ungene sykla og vore ute sammen. Har i tillegg vaska tre maskiner med klær I tillegg har vi laga grove vafler til kvelds og jeg har lagt to gutter (hvor han ene har ADHD og autisme).Til slutt satte jeg meg ned og grein for at alt jeg gjør og ingenting er visst godt nok. Er så sliten. Har aldri gode helger og nyter dager på jobb og bør mannen er bortreist. Gleder meg til neste helg for da har jeg og jobbehelg med 12.5 timers vakter. Anonymkode: 21553...6ee
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #20 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Ikke egentlig.prøver og prøver, men får det liksom ikke til ...var på slalom med eldste dattera i går og fikk kjeft av mannen når vi kom hjem av tre grunner: for det første hvorfor vi ikke dro i dag på søndag (det er fordi datters skal på leirskule neste uke og trengte dagen hjemme, mannen ville visst jobbe ute i går sjølv om han sjelden gjør noe), hvorfor ikke de to yngste var med (jeg spurte flere ganger og de ville ikke), nr. 3- at yngste gutten fikk besøk av kamerat (de er snart 8 år) og mannen min mente han da måtte være "barnevakt" og ikke fikk gjort noe likevel. I dag har jeg og yngste gutten vært på sykkeltur skolen og lekt i ballbingen. Har skrudd opp seter på sykler, hatt på olje og gjort de klart. Har fått kjeft av mannen på hvorfor vi grilla pølser og hamburgere ute på bålpabbs når det var søndag og vi hadde tid til å lage skikkelig middag og så har jeg og alle tre ungene sykla og vore ute sammen. Har i tillegg vaska tre maskiner med klær I tillegg har vi laga grove vafler til kvelds og jeg har lagt to gutter (hvor han ene har ADHD og autisme).Til slutt satte jeg meg ned og grein for at alt jeg gjør og ingenting er visst godt nok. Er så sliten. Har aldri gode helger og nyter dager på jobb og bør mannen er bortreist. Gleder meg til neste helg for da har jeg og jobbehelg med 12.5 timers vakter. Anonymkode: 21553...6ee Ikke kjekt å lese. Håper dere kan få pratet og at du kan få det bedre. Anonymkode: b3a89...76e
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #21 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Ikke egentlig.prøver og prøver, men får det liksom ikke til ...var på slalom med eldste dattera i går og fikk kjeft av mannen når vi kom hjem av tre grunner: for det første hvorfor vi ikke dro i dag på søndag (det er fordi datters skal på leirskule neste uke og trengte dagen hjemme, mannen ville visst jobbe ute i går sjølv om han sjelden gjør noe), hvorfor ikke de to yngste var med (jeg spurte flere ganger og de ville ikke), nr. 3- at yngste gutten fikk besøk av kamerat (de er snart 8 år) og mannen min mente han da måtte være "barnevakt" og ikke fikk gjort noe likevel. I dag har jeg og yngste gutten vært på sykkeltur skolen og lekt i ballbingen. Har skrudd opp seter på sykler, hatt på olje og gjort de klart. Har fått kjeft av mannen på hvorfor vi grilla pølser og hamburgere ute på bålpabbs når det var søndag og vi hadde tid til å lage skikkelig middag og så har jeg og alle tre ungene sykla og vore ute sammen. Har i tillegg vaska tre maskiner med klær I tillegg har vi laga grove vafler til kvelds og jeg har lagt to gutter (hvor han ene har ADHD og autisme).Til slutt satte jeg meg ned og grein for at alt jeg gjør og ingenting er visst godt nok. Er så sliten. Har aldri gode helger og nyter dager på jobb og bør mannen er bortreist. Gleder meg til neste helg for da har jeg og jobbehelg med 12.5 timers vakter. Anonymkode: 21553...6ee Få med deg mannen i parterapi på familievernkontoret. Spør gjerne barnas leger om det finnes tilbud til familier som sliter pga. ekstra belastninger pga. barn med utfordringer. Dere må bli bedre til å kommunisere med hverandre. Det er mulig å få til - hvis dere begge to går inn for det. Anonymkode: 62f2c...250
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #22 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ikke egentlig.prøver og prøver, men får det liksom ikke til ...var på slalom med eldste dattera i går og fikk kjeft av mannen når vi kom hjem av tre grunner: for det første hvorfor vi ikke dro i dag på søndag (det er fordi datters skal på leirskule neste uke og trengte dagen hjemme, mannen ville visst jobbe ute i går sjølv om han sjelden gjør noe), hvorfor ikke de to yngste var med (jeg spurte flere ganger og de ville ikke), nr. 3- at yngste gutten fikk besøk av kamerat (de er snart 8 år) og mannen min mente han da måtte være "barnevakt" og ikke fikk gjort noe likevel. I dag har jeg og yngste gutten vært på sykkeltur skolen og lekt i ballbingen. Har skrudd opp seter på sykler, hatt på olje og gjort de klart. Har fått kjeft av mannen på hvorfor vi grilla pølser og hamburgere ute på bålpabbs når det var søndag og vi hadde tid til å lage skikkelig middag og så har jeg og alle tre ungene sykla og vore ute sammen. Har i tillegg vaska tre maskiner med klær I tillegg har vi laga grove vafler til kvelds og jeg har lagt to gutter (hvor han ene har ADHD og autisme).Til slutt satte jeg meg ned og grein for at alt jeg gjør og ingenting er visst godt nok. Er så sliten. Har aldri gode helger og nyter dager på jobb og bør mannen er bortreist. Gleder meg til neste helg for da har jeg og jobbehelg med 12.5 timers vakter. Anonymkode: 21553...6ee Hvorfor er du gift med den pikken der? Anonymkode: 6d04f...df7
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2022 #23 Skrevet 21. mars 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Få med deg mannen i parterapi på familievernkontoret. Spør gjerne barnas leger om det finnes tilbud til familier som sliter pga. ekstra belastninger pga. barn med utfordringer. Dere må bli bedre til å kommunisere med hverandre. Det er mulig å få til - hvis dere begge to går inn for det. Anonymkode: 62f2c...250 Har prøvd. Anonymkode: 21553...6ee
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2022 #24 Skrevet 21. mars 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Hvorfor er du gift med den pikken der? Anonymkode: 6d04f...df7 Ja, det aner jeg egentlig ikke. Er vel pga ungene. Anonymkode: 21553...6ee
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2022 #25 Skrevet 21. mars 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Ja, det aner jeg egentlig ikke. Er vel pga ungene. Anonymkode: 21553...6ee Det er nok supert for ungene å vokse opp med en dominerende far og underkuet mor. Super oppskrift på en lykkelig barndom? Anonymkode: 25d01...8e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå