Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #1 Skrevet 20. mars 2022 Uansett hva det gjelder, så føler jeg meg presset inn i noe. Det startet med at foreldrene mine var veldig streng og jeg ble aldri hørt. Mine ønsker og mine følelser ble ikke respektert. Jeg ble tvunget inn i et levesett. Og det fortsetter inn i voksenlivet. Klarer ikke å ta valg. Klarer ikke å stå opp for meg selv. Jeg har masse masse følelser inni meg som føles som kaos! Jeg aner ikke hva jeg ønsker.. men føler meg dradd i alle retninger.. hva skjer? Er det psykolog jeg må til? Anonymkode: f8f1e...efe
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #2 Skrevet 20. mars 2022 Psykolog skader i alle fall ikke. Akkurat som at det å gå til lege når det er litt vondt i ene benet ikke skader. Det høres ut som om det til og med kan være til hjelp å ta en prat med psykolog. Det betyr ikke at du er gal! Det betyr bare at en psykolog har de verktøyene som trenges for å få litt orden og system i tankene. Lykke til du! ❤️ Anonymkode: 6b622...fb9
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #3 Skrevet 20. mars 2022 Du har nok flått. Anonymkode: 5c6cc...2b2
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #4 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Du har nok flått. Anonymkode: 5c6cc...2b2 Hva mener du? Anonymkode: f8f1e...efe
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #5 Skrevet 20. mars 2022 Tror kanskje psykolog ikke ville vært så dumt. Anonymkode: 0302d...724
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #6 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Psykolog skader i alle fall ikke. Akkurat som at det å gå til lege når det er litt vondt i ene benet ikke skader. Det høres ut som om det til og med kan være til hjelp å ta en prat med psykolog. Det betyr ikke at du er gal! Det betyr bare at en psykolog har de verktøyene som trenges for å få litt orden og system i tankene. Lykke til du! ❤️ Anonymkode: 6b622...fb9 Tusen takk ❤ tror jeg burde det, men tørr ikke å nevne det for fastlegen, må vell ha henvisning? Anonymkode: f8f1e...efe
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #7 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Tror kanskje psykolog ikke ville vært så dumt. Anonymkode: 0302d...724 Okei. Må vell ta det opp med fastlegen? Anonymkode: f8f1e...efe
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #8 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Okei. Må vell ta det opp med fastlegen? Anonymkode: f8f1e...efe Du må ikke det hvis du bestiller time hos privatpraktiserende. Det er dessverre lang ventetid, men jeg er litt usikker på hvor hardt du sliter. Det ser ikke helt bra ut med dette kaoset inni deg, så du kan jo snakke med legen din. Er vedkommende fin å prate med, og har du tillit til hn? Anonymkode: 0302d...724
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #9 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Du må ikke det hvis du bestiller time hos privatpraktiserende. Det er dessverre lang ventetid, men jeg er litt usikker på hvor hardt du sliter. Det ser ikke helt bra ut med dette kaoset inni deg, så du kan jo snakke med legen din. Er vedkommende fin å prate med, og har du tillit til hn? Anonymkode: 0302d...724 Tja.. pleier ikke å bli tatt alvorlig. Jeg sliter veldig. Men privat er vell veldig dyrt? Anonymkode: f8f1e...efe
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #10 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Tja.. pleier ikke å bli tatt alvorlig. Jeg sliter veldig. Men privat er vell veldig dyrt? Anonymkode: f8f1e...efe Ja, men er ikke sikker på hvor mye. 1000 kr mener jeg å ha lest her, noe som er ganske drøyt ja. Du må prøve å forklare så godt du kan. Sånt bør jo bli tatt på alvor! Anonymkode: 0302d...724
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #11 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ja, men er ikke sikker på hvor mye. 1000 kr mener jeg å ha lest her, noe som er ganske drøyt ja. Du må prøve å forklare så godt du kan. Sånt bør jo bli tatt på alvor! Anonymkode: 0302d...724 Hmm oki Anonymkode: f8f1e...efe
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #12 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Ja, men er ikke sikker på hvor mye. 1000 kr mener jeg å ha lest her, noe som er ganske drøyt ja. Du må prøve å forklare så godt du kan. Sånt bør jo bli tatt på alvor! Anonymkode: 0302d...724 Det er vel nærmere 1300 Anonymkode: e2d97...d37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå