Gå til innhold

Lange eller korte gardiner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Et tredje alternativ er å kutte ut gardiner. Det var rett og slett en befrielse da gardinene forsvant. 

Anonymkode: a9eda...03c

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Vi har lystette plissegardiner, up & down, på soverom, og samme type som slipper lys gjennom på bad, ingen gardiner i noen av de andre rommene.

Mye penere uten gardiner ;) 

Anonymkode: 15f6a...2f3

LillaGorilla♥♥ skrev (59 minutter siden):

Har kun (rulle)gardiner på soverommene. Elsker lys, så vi kjører gardinfritt ellers. Så jeg kan dessverre ikke bidra så mye 😉

Så rart at dere føler for å fortelle dette i en tråd der hi helt klart skal ha gardiner. 

Anonymkode: 21577...45e

Ned til gulvet i den ene stuen og vårt soverom 

På kjøkkenet har jeg bare masse blomster i vinduskarmen og en heklet kappe på toppen. Ingen gardiner på siden av vinduene.

Til vinduskarmen på soverommene til ungene, for de har panelovn under vinduet 

I andre stua har vi plisse pga sola midt på dagen, men ingen gardiner (sjøutsikt)

Anonymkode: fcaba...77e

Siden jeg har stuevinduer som går nesten ned til gulvet så går gardinenene også så dype. På soverommene er det korte, men skal bytte snart på mitt rom til lange lystette. Lange fordi jeg får et sett gratis av søsteren min og vil ikke ødelegge dem i tilfelle de skal brukes andre plasser senere. 

Anonymkode: 04f2f...e3b

Jeg har gardiner tilpasset vinduene, så i stua har jeg korte gardiner ved de vanlige vinduene og lange ved døra og de store vinduene. 

Vinduer uten gardiner er jeg ferdig med for lenge siden, mye hyggeligere med gardiner. 

Anonymkode: be5b2...7ba

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Så rart at dere føler for å fortelle dette i en tråd der hi helt klart skal ha gardiner. 

Å dessuten: Det styggeste jeg vet er hus uten gardiner! Så nakent, kaldt og kjedelig! Kunne ALDRI bodd uten gardiner. 

Anonymkode: 40fc7...dd5

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Elsker tekstiler, så trenden uten gardiner er ikke noe for meg

Anonymkode: 01bea...d18

Den trenden er passé for lengst, for de som følger litt med. Den forsvant sammen med hvite vegger og er ellers sterilt interiør. Heldigvis. Etternølerne kommer nok etter snart.

Anonymkode: f4f9d...ddf

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Den trenden er passé for lengst, for de som følger litt med. Den forsvant sammen med hvite vegger og er ellers sterilt interiør. Heldigvis. Etternølerne kommer nok etter snart.

Anonymkode: f4f9d...ddf

Da tror jeg ikke du følger helt med. Gardiner er veldig inn for tiden. Bare sjekk alle interiørprofilene på Instagram. En etter en bytter ut de nakne vinduene med lange gardiner.

Anonymkode: 5ec63...2f6

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Da tror jeg ikke du følger helt med. Gardiner er veldig inn for tiden. Bare sjekk alle interiørprofilene på Instagram. En etter en bytter ut de nakne vinduene med lange gardiner.

Anonymkode: 5ec63...2f6

Det er jo akkurat det hun skriver da…

Ville vurdert det etter hva de egentlig skulle brukes til. Jeg har, med unntak av et sett, til rett nedenfor vinduskarmen. Det gjør det enkelt å trekke for. Det lange settet gjør det håpløst og trekke for, siden det står møbler foran, og vanskelig å få pent på plass igjen

Korte gardiner er grusomt stygt. Likeså er det stygt med flere gardiner etter hverandre. Type vindu-balkongdør- vindu. Holder med en kappe på hver side. Få inn lys istedenfor å dekke til er min mening. Lange ( lyse) gardiner altså. 

Anonymkode: bbf6b...535

LillaGorilla♥♥ skrev (På 20.3.2022 den 14.22):

Har kun (rulle)gardiner på soverommene. Elsker lys, så vi kjører gardinfritt ellers. Så jeg kan dessverre ikke bidra så mye 😉

Samme her, i tillegg til blendegardiner på stua til sommeren da sola står rett på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...