Gå til innhold

Glitter i veggmaling

Anbefalte innlegg

Er det noen som har prøvd det? Guttungen vil ha sølv-vegg, så jeg tenkte det kunne være fint med glitter i malingen for å etterligne sølv, men da jeg søkte på glitter til maling kom det opp mange ulike farger på glitter. Hvilken farge bør jeg ha på glitteret og hvilken farge bør jeg ha i bunn for å få sølv-skimmer på veggen?

https://sparkly.nu/shop/glimmer-til-maling-20c1.html

Anonymkode: 3d192...1e9

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144428184-glitter-i-veggmaling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grå/metall maling og sølvglitter funker nok. Men aldri finn på å bestill direkte fra den siden der. Gjorde det selv, måtte betale både for varene som først kom etter flere uker, aldri noen mail om når de ble sendt e.l. og jeg måtte betale toll og moms på det. Ser flere på facebook siden dems har samme erfaring og har selv en sak gående med forbrukerrådet i Europa om de. Heldigvis behandlet banken min det som svindel og jeg fikk tilbake pengene for selve varene, men moms og toll var jo 450 eller noe.

Men bortsett fra det, kjempefornøyd med glitteret. Jeg hadde sort og sølv glitter i sort maling, det sølvfargede kom ikke frem, men det sorte er veldig kult og har ett godt fargespekter, og skimrer bra. Det står forhandlere på siden dems så bestill heller fra en av de norske forhandlerene :)

Anonymkode: aaae8...a1d

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Grå/metall maling og sølvglitter funker nok. Men aldri finn på å bestill direkte fra den siden der. Gjorde det selv, måtte betale både for varene som først kom etter flere uker, aldri noen mail om når de ble sendt e.l. og jeg måtte betale toll og moms på det. Ser flere på facebook siden dems har samme erfaring og har selv en sak gående med forbrukerrådet i Europa om de. Heldigvis behandlet banken min det som svindel og jeg fikk tilbake pengene for selve varene, men moms og toll var jo 450 eller noe.

Men bortsett fra det, kjempefornøyd med glitteret. Jeg hadde sort og sølv glitter i sort maling, det sølvfargede kom ikke frem, men det sorte er veldig kult og har ett godt fargespekter, og skimrer bra. Det står forhandlere på siden dems så bestill heller fra en av de norske forhandlerene :)

Tusen takk for svar!!! 😃 skal sjekke opp de andre forhandlerene, hat veldig lyst til å prøve dette. Brukte du på kun en vegg eller alle i rommet?

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Tusen takk for svar!!! 😃 skal sjekke opp de andre forhandlerene, hat veldig lyst til å prøve dette. Brukte du på kun en vegg eller alle i rommet?

Her ble det brukt fullt på en vegg, og delvis på de resterende tre veggene. Men prøv deg litt frem med farger og glitterfarge, for de sorte glitteret har en regnbueeffekt på så og si hele flata, mens de søvfargede glitteret bare ser ut som støv i malinga.

Vi vurderte det samme, men ble tipset om Mica tapet med Kråkesølv. Den veggen ble helt rå! Finnes mange forskjellige typer, anbefaler å gå til en skikkelig fargehandel/tapetsted for å se forskjellene. Enkel å montere, og resultatet er magisk🤩

Anonymkode: b64dd...ee3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...