Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #1 Skrevet 19. mars 2022 Snakkes/treffes dere? Anonymkode: 92506...b33
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #2 Skrevet 19. mars 2022 Jeg har fem gode venninner. Vi sees fast fire ganger i året. Da blir det skikkelige venninnekvelder og gjerne overnatting. Det har hendt flere ganger at en eller to måtte ha med baby, så da blir det et rolig døgn. Ellers ser jeg ikke tre av de ellers. Den ene bør i Sverige og den andre i Polen, så det blir på nett. Den fjerde møter jeg iblant, og bestevenninnen min ca en gang i måneden eller mer. Har mest kontakt på telefon og nett med alle da. Anonymkode: 400a8...3e4
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #3 Skrevet 19. mars 2022 Dette er manisk og ødeleggende for deg selv, HI! Har du kontaktet legen din denne uken? Anonymkode: eb403...211
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #4 Skrevet 19. mars 2022 Du ødelegger dette forumet HI!! Nå må du seriøst stoppe og heller søke hjelp. Om det ikke bare er trolling dette er det noe alvorlig galt her!! Anonymkode: c4ca7...bb3
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #5 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Dette er manisk og ødeleggende for deg selv, HI! Har du kontaktet legen din denne uken? Anonymkode: eb403...211 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du ødelegger dette forumet HI!! Nå må du seriøst stoppe og heller søke hjelp. Om det ikke bare er trolling dette er det noe alvorlig galt her!! Anonymkode: c4ca7...bb3 Kan dere slutte å gå inn i tråder og kommentere som dere driver på? Hvorfor skal det være greit med mobbing her inne egentlig? Ser dere ikke selv hvordan dere holder på? Anonymkode: 400a8...3e4
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #6 Skrevet 19. mars 2022 Du ødelegger ikke forumet HI! Du er ikke på noen måte verre enn andre her. Ikke tro det et øyeblikk. Anonymkode: 400a8...3e4
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #7 Skrevet 19. mars 2022 Det er ikke meg!!! Anonymkode: 9efc6...92a
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #8 Skrevet 19. mars 2022 Jeg har en venninne jeg trener med fast en gang i uken. Etter trening tar vi en kopp te eller bare skravler. Jeg har fem venninner som jeg går turer med, går på konserter og ut og spiser med eller reiser bort med. Vi sees som regle en gang per mnd, noen ganger oftere. Vi er også en jentegjeng fra ungdomsskolen og videregående på ni stykker som treffes et par ganger i året. Har et fast julebord og en fast ferietur. Ellers har jeg venninner som bor her vi bor, som ofte er mødre til barnas venner. Vi gjør ofte ting med ungene, alt fra kino og shopping til stranda og lekeland. I tillegg venninner som bor andre steder i landet som jeg stort sett har digital kontakt med. Anonymkode: 2872a...dc0
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #9 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Kan dere slutte å gå inn i tråder og kommentere som dere driver på? Hvorfor skal det være greit med mobbing her inne egentlig? Ser dere ikke selv hvordan dere holder på? Anonymkode: 400a8...3e4 Dette er ikke mobbing! Jeg og mange andre har svart HI på en ordentlig måte og gitt støtte og gode råd i mange måneder. Hun blir bare mer og mer manisk med disse trådene, og det ER selvskading, for hun bruker dem for å sammenligne seg selv negativt med andre. Det er ødeleggende og deprimerende for henne, og det gjør ikke noe godt for henne. Hun har fått side opp og side ned i mange, mange tråder i månedsvis. Dessverre er disse trådene blitt så negativt for henne at de hindrer henne å ta tak i eget liv. Skal hun få det bedre så må hun søke hjelp, for det er ingen på forumet som lenger kan hjelpe henne når hun ikke skaffer seg profesjonell hjelp selv. Anonymkode: eb403...211
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #10 Skrevet 19. mars 2022 Jeg har 150 venner og snakker med alle HVER ENESTE DAG. Til slutt måtte jeg skilles fra mannen og be ham flytte ut med barna, for det ble ikke tid til å gjøre annet enn å ringe, snappe og møte venninner! Fornøyd? Anonymkode: 14a6c...51f
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #11 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Dette er ikke mobbing! Jeg og mange andre har svart HI på en ordentlig måte og gitt støtte og gode råd i mange måneder. Hun blir bare mer og mer manisk med disse trådene, og det ER selvskading, for hun bruker dem for å sammenligne seg selv negativt med andre. Det er ødeleggende og deprimerende for henne, og det gjør ikke noe godt for henne. Hun har fått side opp og side ned i mange, mange tråder i månedsvis. Dessverre er disse trådene blitt så negativt for henne at de hindrer henne å ta tak i eget liv. Skal hun få det bedre så må hun søke hjelp, for det er ingen på forumet som lenger kan hjelpe henne når hun ikke skaffer seg profesjonell hjelp selv. Anonymkode: eb403...211 Du ser vel like godt som meg at ikke alle kommentarene er like gode eller? Ingen bør få høre at de ødelegger forumet osv, for sånt er faktisk mobbing uansett hvem det gjelder. Det er bare å holde seg unna tråder! Ikke verre enn det altså, om man ikke kan svare på HI. Anonymkode: 400a8...3e4
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #12 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Jeg har 150 venner og snakker med alle HVER ENESTE DAG. Til slutt måtte jeg skilles fra mannen og be ham flytte ut med barna, for det ble ikke tid til å gjøre annet enn å ringe, snappe og møte venninner! Fornøyd? Anonymkode: 14a6c...51f Du har barn? Hva med å gå fram som et godt eksempel for dem? Eller forteller du dem at de kan være slemme mot de som irriterer dem? Anonymkode: 400a8...3e4
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #13 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Du har barn? Hva med å gå fram som et godt eksempel for dem? Eller forteller du dem at de kan være slemme mot de som irriterer dem? Anonymkode: 400a8...3e4 Jeg forteller dem at de ikke må omgås pripne moralister, i alle fall, for de blir ALDRI fornøyde, samme hvor mye man kryper og kravler! Anonymkode: 14a6c...51f
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #14 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg forteller dem at de ikke må omgås pripne moralister, i alle fall, for de blir ALDRI fornøyde, samme hvor mye man kryper og kravler! Anonymkode: 14a6c...51f God dag mann økseskaft... Anonymkode: 400a8...3e4
Tekla123 Skrevet 19. mars 2022 #15 Skrevet 19. mars 2022 Jeg har ei nær venninne jeg møter ca 2 ganger i mnd, som oftest sjeldnere. Oftere om sommeren. Ellers er mine venner også familie, så de treffer jeg oftere. Snakkes oftere enn vi treffes.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #16 Skrevet 19. mars 2022 Jeg har mange venner. Noen ser jeg kanskje en gang annet hvert år, men når vi møtes er det akkurat som da vi studerte og satt i kantina og på lesesalen sammen hver dag. Vi har nesten ikke kontakt på SoMe. Så har jeg venner som jeg treffer i ny og ne når det passer seg. Også har jeg noen nære venner som jeg i perioder treffer ofte for så å sees mindre i lengre perioder. Av og til dukket det opp nye venner og av og til dukker det opp gamle venner. Jeg har generelt lite aktivitet på SoMe, melding og telefon. Hverdagen ruller og går og det er lite venninnetid etter at jobb, barn og andre plikter er unnagjort. Anonymkode: c49bd...21f
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #17 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): God dag mann økseskaft... Anonymkode: 400a8...3e4 …da vil de slippe å omgås DEG, i alle fall! Anonymkode: 14a6c...51f
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #18 Skrevet 19. mars 2022 nei...jeg svarer gjerne jeg om det gir deg noe. jeg får om ikke annet tenkt gjennom sånne ting selv og blir litt filosofisk og lurer på hvrodan jeg har greid å lande så bra... ikke polulær, ser folk sjelden, ikke hver dag jeg har kontakt med noen utafor huset. tenker ikke på om jeg blir avvist muligh jeg er rar men jeg er fornøyd lell...men kjør på.. 3 supergode barndoms venninner, livet og korona gjør at vi treffes 1 gang pr år.. nå er det 3 år siden men jeg vet jo hvor jeg har de. snapkontakt med en... 3 gode nærmiljøvenner. sees sånn plutselig egentlig veldig tilfeldig. men det kan ta et par måneder, det kan være et par ganger i uka. dumpa borti hun ene i dag og vips tok ærendet 1 time ikke 10 minutter, men når neste gang blir? om et par uker. går noe i snap da.. men igjen ikek hver dag... 5 studievenner, møtes på samlinger et par ganger i halvåret, ingen bor i samme by, snakkes på messenger ganske ofte, mest faglig da 3 venner fra grunnutdannningen ser de vel max 1 gang pr år. lite kontakt i mellom og så lurer jeg på om en kollega er i ferd med å bli venn, men det har ikke jeg skjønt enda... men hun se rjeg jo bare når vi begge e rpå jobb.. så 8-10? men veldig variabelt hvor mye kontakt... noen få på snap ganske ofte... Kan du si hva du egentlig er ute etter? gir mitt svar deg noe? jeg vet ikke om jeg er såå anderledes i antall folk jeg ser men vi ser ut til respondere forskjellig? Anonymkode: b69ca...f9a
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #19 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (11 timer siden): …da vil de slippe å omgås DEG, i alle fall! Anonymkode: 14a6c...51f Jeg har en viss moral når det gjelder å oppføre seg mot folk. Trenger ikke å være prippen for det. Alt man skal bli kalt her inne. Folk som kjenner meg vil le seg frynsete :-) Anonymkode: 400a8...3e4
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2022 #20 Skrevet 28. mars 2022 On 3/19/2022 at 7:44 PM, Anonym bruker said: Snakkes/treffes dere? Anonymkode: 92506...b33 10 nære venner, snakker som regel hver dag, og prøver og ses en gang i uka,men blir ofte lenge, men bare jeg som er singel, de andre har menn og koner da blir det dessverre slik Anonymkode: f929d...ebb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå