Elizabeth Skrevet 19. mars 2022 #51 Skrevet 19. mars 2022 Om jeg er populær? Sikkert blandt noen... Bruker ikke mye tid til å tenke over det. Jeg har aldri brydd meg om hva hva folk mener om meg, å det er jeg glad for.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #52 Skrevet 19. mars 2022 Elizabeth skrev (1 minutt siden): Om jeg er populær? Sikkert blandt noen... Bruker ikke mye tid til å tenke over det. Jeg har aldri brydd meg om hva hva folk mener om meg, å det er jeg glad for. Men hvordan har du fått selvinnsikt da? Anonymkode: 72200...fef
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #53 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Men hun har jo rett da. De færreste orker bruke tid på surmulere. Anonymkode: 9773f...1c4 Å ha rett betyr ikke at du er god og et snilt menneske som hun påsto at hun var altså. Anonymkode: 72200...fef
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #54 Skrevet 19. mars 2022 Ja, jeg er populær. Jeg har en eller annen glam-faktor som gjør at folk elsker å være rundt meg. Jeg har hatt det hele livet, folk trekkes til meg. Men selv er jeg introvert, liker best å være alene og føler meg kvelt av at folk vil være med meg. Anonymkode: a7131...29c
Elizabeth Skrevet 19. mars 2022 #55 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Men hvordan har du fått selvinnsikt da? Anonymkode: 72200...fef Den har jeg fått ved å se på Pippi Langstrømpe.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #56 Skrevet 19. mars 2022 Elizabeth skrev (58 minutter siden): Den har jeg fått ved å se på Pippi Langstrømpe. Bra svar i det minste! :-) Anonymkode: 72200...fef
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #57 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Å ha rett betyr ikke at du er god og et snilt menneske som hun påsto at hun var altså. Anonymkode: 72200...fef Det kan hun fint være. Man må ikke være dørmatte for å være snill. Det er snillere å sette grenser. Anonymkode: f2855...db5
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #58 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Tror nok ikke at et slikt menneske vil si at deprimerte kan skylde seg selv, og at de er blant fjolsene. Det er mulig du vil kalle det snilt, men da er du på bærtur om jeg må si det. Anonymkode: 72200...fef Hun beskrev vel ikke «alle deprimerte personer» generelt; men spesifikt noen bestemte, navlebeskuende og sutrete eksemplarer av arten; som lager talløse gnagetråder på forum. Anonymkode: f2855...db5
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #59 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Det kan hun fint være. Man må ikke være dørmatte for å være snill. Det er snillere å sette grenser. Anonymkode: f2855...db5 Så når du sier at deprimerte mennesker kan takke seg selv, og at de er blant fjolsene, så betyr det å sette grenser? Anonymkode: 72200...fef
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #60 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hun beskrev vel ikke «alle deprimerte personer» generelt; men spesifikt noen bestemte, navlebeskuende og sutrete eksemplarer av arten; som lager talløse gnagetråder på forum. Anonymkode: f2855...db5 So? Man kan tråkke på et menneske, bare man ikke tråkker på alle? Anonymkode: 72200...fef
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #61 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): So? Man kan tråkke på et menneske, bare man ikke tråkker på alle? Anonymkode: 72200...fef «Tråkke på»? Man kan irettesette dem som gjør noe dumt. Og man kan konkludere med at de selv skaper det monsteret de selv frykter; ved at de blir mer ensomme når de er dårlig selskap. I det lange løp hjelper man dem mer ved dette, enn ved å jatte med. Anonymkode: f2855...db5
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #62 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): «Tråkke på»? Man kan irettesette dem som gjør noe dumt. Og man kan konkludere med at de selv skaper det monsteret de selv frykter; ved at de blir mer ensomme når de er dårlig selskap. I det lange løp hjelper man dem mer ved dette, enn ved å jatte med. Anonymkode: f2855...db5 Herregud. Du er ekstremt uopplyst. Anonymkode: 72200...fef
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #63 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Herregud. Du er ekstremt uopplyst. Anonymkode: 72200...fef Nei, jeg er ikke det. Anonymkode: f2855...db5
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #64 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Nei, jeg er ikke det. Anonymkode: f2855...db5 😂 Anonymkode: 4840c...13e
Mrs Remington Skrevet 19. mars 2022 #65 Skrevet 19. mars 2022 *Miss Marple* skrev (6 timer siden): Men særlig hyggelig virker du ikke. Kommer vel an på hvem som leser og tolking av innlegget?
Mrs Remington Skrevet 19. mars 2022 #66 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Ja, jeg er populær. Jeg har en eller annen glam-faktor som gjør at folk elsker å være rundt meg. Jeg har hatt det hele livet, folk trekkes til meg. Men selv er jeg introvert, liker best å være alene og føler meg kvelt av at folk vil være med meg. Anonymkode: a7131...29c Fullt mulig å ha det slik. Jeg har følt det samme. Helt fra jeg var liten har folk "sloss" om min oppmerksomhet. Man blir dratt i alle retninger. Jeg får ta det som et kompliment 😆
*Miss Marple* Skrevet 19. mars 2022 #67 Skrevet 19. mars 2022 Mrs Remington skrev (34 minutter siden): Kommer vel an på hvem som leser og tolking av innlegget? Ja? Jeg svarer jo kun for meg.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #68 Skrevet 20. mars 2022 Mrs Remington skrev (10 timer siden): Jeg aner ikke om jeg er populær. Jeg bodde et øde sted som liten og flyttet flere ganger som ungdom og følte aldri at jeg passet inn. Jeg hadde da som nå en humor som ikke alle forstår umiddelbart, men som de som gjør det liker veldig godt. Etterhvert ble den nok en beskyttelse. I mange år brukte jeg mye energi på å skamme meg over det, men i dag vet jeg at det er sånn jeg og at jeg ville mistet eb stor del av meg selv om jeg endret meg på det området. Jobben min er også en viktig sosial arena for kulturlivet og jeg observerer med interesse hvilke ansatte som blir inkludert. Noen er hyggelige folk som har vært her lenge, men de blir ikke invitert på lønningspils en gang. Andre kan komme inn i en 4% stilling og være selvskreven i alle anledninger fra dag én. De er folk som har en eller annen x-faktor, men oftest er det folk som har et «spennende nettverk». Da trenger de ikke være hyggelig en gang. Da slites jeg mellom den delen av meg som ser rett gjennom det og den delen som fortsatt er ny i klassen og føler meg underlegen. Selv er jeg midt på treet, blir invitert noen ganger men ikke når den som arrangerer vil ha det litt eksklusivt. Flere av mine næreste kollegavenner (😝) er alltid invitert og havner paradoksalt nok ofte i samtaler om meg og min «fortreffelighet» på disse festene jeg ikke inviteres på. Jeg har konkludert med at det må være fordi de som tar det opp trodde jeg var rar i starten men har blitt overrasket over at jeg er ganske kul og morsom når en blir kjent med meg. Likevel blir jeg ikke invitert da, så jeg er nok ikke populær. Anonymkode: 4e98d...a63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå