Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #26 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg er en godt likt person med stort nettverk. Jeg er ressursrik på alle måter, og får mange henvendelser fra familie, venner, bekjente, kollegaer. Får daglig mange meldinger og telefoner, blir invitert med på masse og vi har masse besøk. Grunnen er at jeg oppfører meg normalt, har folkeskikk og er hyggelig. Jeg er ikke en deppa, surmulende, "introvert" grinebiter som støter folk fra meg! For JA! Jeg tror at disse ensomme, deprimerte personene som spammer forumet med "ingen-bryr-seg-om-meg"-tråder har seg selv å takke! Hvem pokker gidder å ha kontakt med navlebeskuende, stakkarslige fjols? Nei takk, man har bedre ting å bruke tia på. Det er fantastisk rart at de ikke selv ser årsaken til at ingen gidder å kontakte dem. Anonymkode: d7f5f...5a0 Hehehe, det andre avsnittet ditt forteller bare at første er løgn. Du er jo falsk og med elendig selvinnsikt! Menmen, det er alltid rom for forbedringer og utvikling. Om du bryr deg om det da. Anonymkode: 72200...fef
HeiteH Skrevet 19. mars 2022 #27 Skrevet 19. mars 2022 Jeg er godt likt (og respektert) på jobb og i familien. Venner velger jeg selv. Derfor blir jeg nok opplevd som reservert og kjølig blant mange, da jeg ikke bruker tid på mennesker som ikke interesserer meg. Såkalte populære mennesker er ofte ganske personlighetsløse (også kalt omgjengelige og blide).
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #28 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): For meg er det forskjell på å like og respektere et menneske. Jeg kan ikke like noen uten å respekter dem, men jeg kan respektere uten å like. Anonymkode: 4840c...13e For meg er respekt noe jeg viser ethvert menneske. Ikke fordi det sier noe om hvem DE er, men fordi det sier noe om hvem JEG er. Anonymkode: f2855...db5
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #29 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Hehehe, det andre avsnittet ditt forteller bare at første er løgn. Du er jo falsk og med elendig selvinnsikt! Menmen, det er alltid rom for forbedringer og utvikling. Om du bryr deg om det da. Anonymkode: 72200...fef Feil. Man kan meget godt være snill, god, populær, ressurssterk og godt likt uten at man automatisk godtar all mulig dritt fra andre… 🙄 Anonymkode: f2855...db5
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #30 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Huff. Du har skjult de usympatiske sidene dine godt da. Slike kommentarer vitner ikke om at man er et godt menneske. Anonymkode: 7101f...9e6 Må man godta dårlig atferd fra sure og selvmedlidende folk for å være et godt menneske? Anonymkode: f2855...db5
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #31 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Så hva mener du bør gjøre da? Anonymkode: f731e...4d1 Er det noen vits i å svare på dette, HI? Du har fått hundretalls råd gjennom nesten et helt år med syting. Hjalp det noe? Anonymkode: f2855...db5
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #32 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Feil. Man kan meget godt være snill, god, populær, ressurssterk og godt likt uten at man automatisk godtar all mulig dritt fra andre… 🙄 Anonymkode: f2855...db5 Ehnei. Et snilt godt menneske uttaler seg virkelig ikke på den måten du gjør om noen. Du er snill når det passer deg. Det er faktisk noe helt annet. Anonymkode: 72200...fef
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #33 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ehnei. Et snilt godt menneske uttaler seg virkelig ikke på den måten du gjør om noen. Du er snill når det passer deg. Det er faktisk noe helt annet. Anonymkode: 72200...fef «Jeg» har ikke uttalt meg. Du mener Anonym 5a0. Og når det er rettet opp i, så vil jeg rette opp i at et «snilt godt menneske ikke uttaler seg på den måten» - jo, det kan man godt. Hvis det er det som er sannheten, så er det ikke mer «snilt» å late som om det ikke er det. Anonymkode: f2855...db5
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #34 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Feil. Man kan meget godt være snill, god, populær, ressurssterk og godt likt uten at man automatisk godtar all mulig dritt fra andre… 🙄 Anonymkode: f2855...db5 Man mangler i hvert fall empati og grunnleggende kunnskaper om menneskets psyke om man ikke forstår hvorfor noen kan være deprimert eller bare usikker og innadvendt, og oppriktig mener det er deres egen feil. Anonymkode: 9e2f4...36a
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #35 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Man mangler i hvert fall empati og grunnleggende kunnskaper om menneskets psyke om man ikke forstår hvorfor noen kan være deprimert eller bare usikker og innadvendt, og oppriktig mener det er deres egen feil. Anonymkode: 9e2f4...36a Det var ikke det det sto, da. Anonymkode: f2855...db5
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #36 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det var ikke det det sto, da. Anonymkode: f2855...db5 Det var en forlengelse av svaret til hun som hevdet seg snill og grei, men åpenbart mener at de upopulære bare har seg selv å takke for at de er venneløse. Siden det var hennes svar som utløste den videre diskusjonen. Anonymkode: 9e2f4...36a
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #37 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det var en forlengelse av svaret til hun som hevdet seg snill og grei, men åpenbart mener at de upopulære bare har seg selv å takke for at de er venneløse. Siden det var hennes svar som utløste den videre diskusjonen. Anonymkode: 9e2f4...36a Det var likevel ikke det det sto. Ingen skrev at en person kan takke seg selv for at hun er deprimert og innadvendt. Det sto derimot at dersom man har en atferd som en grinebiter og bare fokuserer på seg selv, så må en ikke regne med at andre tar kontakt. Det er noe annet. En deprimert eller innadvendt person er ikke automatisk verken sytete eller kravstor. Anonymkode: f2855...db5
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #38 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): «Jeg» har ikke uttalt meg. Du mener Anonym 5a0. Og når det er rettet opp i, så vil jeg rette opp i at et «snilt godt menneske ikke uttaler seg på den måten» - jo, det kan man godt. Hvis det er det som er sannheten, så er det ikke mer «snilt» å late som om det ikke er det. Anonymkode: f2855...db5 Jaså? Hvis hun er et godt menneske, så har jeg glorie over hodet. Greit. Anonymkode: 72200...fef
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #39 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Jaså? Hvis hun er et godt menneske, så har jeg glorie over hodet. Greit. Anonymkode: 72200...fef Bra du vinner den konkurransen, da. For det var jo en konkurranse, sant? Anonymkode: f2855...db5
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #40 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Så hva mener du bør gjøre da? Anonymkode: f731e...4d1 1. Ta seg sammen 2. Slutte med sutring og syns synd i seg selv 3. Innse at livet ikke kun er rosa skyer og enhjørninger 4. Forstå at andre har det travelt med hverdagen og ikke er til for å underholde deg. 5. Slutte å lage innlegg her på forum! Anonymkode: d7f5f...5a0
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #41 Skrevet 19. mars 2022 Jeg kjenner to typer populære personer. De ene er populære på samme måte som de populære var på ungdomsskolen. Hyggelig og kule innad i gjengen sin, iskalde og ekskluderende mot andre. Innad i gruppen kan de yte mye, men om noen utenfor gruppen er ensom og står helt alene ser de ikke på dette som sitt ansvar. De kan være ganske frekk og avvisende om ensomme tar kontakt. Den andre typen populære er snille, inkluderende og som regel kreative og morsomme med mye humor. De er flinke til å lage positivt liv og røre rundt seg og byr på seg selv. De er veldig flinke sosialt og de er karismatiske. De er ofte i sentrum. De har et for stort nettverk til å få med seg mennesker som er ensom og utenfor, men gjøres de oppmerksom på det er de flinke til å handle og inkludere på en meningsfylt måte der folk føler seg inkludert snarere enn at de er tatt med fordi det er synd på dem. Jeg er raus, inkluderende, stiller opp for andre og er snill (ikke så snill med meg selv da jeg ikke er så god på å si nei). Jeg er godt likt, men ikke blant de populære. Til det er jeg for sjenert, for anonym og for forsiktig i min humor. Men jeg er ikke upopulær. Inkluderes alltid der det er naturlig og det virker som om folk setter pris på meg Anonymkode: 44a2c...98f
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #42 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Må man godta dårlig atferd fra sure og selvmedlidende folk for å være et godt menneske? Anonymkode: f2855...db5 Måten du prater om andre på vitner om det. Ditt svar får meg til å tenke på en annen tråd her inne. Vet dumme folk at de er dumme? Du gir oss muligens svaret her. Nei, de tror de er smarte. Anonymkode: 7101f...9e6
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #43 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): For meg er respekt noe jeg viser ethvert menneske. Ikke fordi det sier noe om hvem DE er, men fordi det sier noe om hvem JEG er. Anonymkode: f2855...db5 Jeg respektere de fleste mennesker selv om jeg ikke liker alle. Jeg respekterer ikke ethvert menneske. Jeg respekterer ikke Putin, Listhaug, Trump osv. Anonymkode: 4840c...13e
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #44 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Måten du prater om andre på vitner om det. Ditt svar får meg til å tenke på en annen tråd her inne. Vet dumme folk at de er dumme? Du gir oss muligens svaret her. Nei, de tror de er smarte. Anonymkode: 7101f...9e6 Smarte nok til å sjekke anonymkoder og finne ut hvem man svarer? Anonymkode: f2855...db5
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #45 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): «Jeg» har ikke uttalt meg. Du mener Anonym 5a0. Og når det er rettet opp i, så vil jeg rette opp i at et «snilt godt menneske ikke uttaler seg på den måten» - jo, det kan man godt. Hvis det er det som er sannheten, så er det ikke mer «snilt» å late som om det ikke er det. Anonymkode: f2855...db5 Tror nok ikke at et slikt menneske vil si at deprimerte kan skylde seg selv, og at de er blant fjolsene. Det er mulig du vil kalle det snilt, men da er du på bærtur om jeg må si det. Anonymkode: 72200...fef
*Miss Marple* Skrevet 19. mars 2022 #46 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg er en godt likt person med stort nettverk. Jeg er ressursrik på alle måter, og får mange henvendelser fra familie, venner, bekjente, kollegaer. Får daglig mange meldinger og telefoner, blir invitert med på masse og vi har masse besøk. Grunnen er at jeg oppfører meg normalt, har folkeskikk og er hyggelig. Jeg er ikke en deppa, surmulende, "introvert" grinebiter som støter folk fra meg! For JA! Jeg tror at disse ensomme, deprimerte personene som spammer forumet med "ingen-bryr-seg-om-meg"-tråder har seg selv å takke! Hvem pokker gidder å ha kontakt med navlebeskuende, stakkarslige fjols? Nei takk, man har bedre ting å bruke tia på. Det er fantastisk rart at de ikke selv ser årsaken til at ingen gidder å kontakte dem. Anonymkode: d7f5f...5a0 Men særlig hyggelig virker du ikke.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. mars 2022 #47 Skrevet 19. mars 2022 Jeg vet ikke om jeg er populær, jeg bruker ikke så mye tid på å lure på det, egentlig. Men jeg har folk som er glad i meg, som ytrer og viser at de liker meg og mitt selskap, familie og venner som tar vare på meg, og kollegaer som setter pris på meg. Da tenker jeg det ikke er så nøye med alt annet. 😉
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #48 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg er en godt likt person med stort nettverk. Jeg er ressursrik på alle måter, og får mange henvendelser fra familie, venner, bekjente, kollegaer. Får daglig mange meldinger og telefoner, blir invitert med på masse og vi har masse besøk. Grunnen er at jeg oppfører meg normalt, har folkeskikk og er hyggelig. Jeg er ikke en deppa, surmulende, "introvert" grinebiter som støter folk fra meg! For JA! Jeg tror at disse ensomme, deprimerte personene som spammer forumet med "ingen-bryr-seg-om-meg"-tråder har seg selv å takke! Hvem pokker gidder å ha kontakt med navlebeskuende, stakkarslige fjols? Nei takk, man har bedre ting å bruke tia på. Det er fantastisk rart at de ikke selv ser årsaken til at ingen gidder å kontakte dem. Anonymkode: d7f5f...5a0 Tviler på et så motbydelig menneske kan være godt likt. Anonymkode: 6c568...d78
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #49 Skrevet 19. mars 2022 Nei - ikke egentlig populær. Jeg er noenlunde omgjengelig, men har såpass mye indre uro at jeg lett kan støte folk litt fra meg i mer overflatisk sosial kontakt. På den annen side: jeg har evne til nærhet og har noen ordentlig gode venner. Jeg får parforholdet mitt til å fungere. Jeg har flere venner og sosiale forpliktelser enn jeg egentlig rekker å følge opp. Anonymkode: bcb45...b89
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #50 Skrevet 19. mars 2022 *Miss Marple* skrev (36 minutter siden): Men særlig hyggelig virker du ikke. Men hun har jo rett da. De færreste orker bruke tid på surmulere. Anonymkode: 9773f...1c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå