Anonym bruker Skrevet 18. mars 2022 #1 Skrevet 18. mars 2022 Og hvordan utarter det seg? Anonymkode: f731e...4d1
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2022 #3 Skrevet 18. mars 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Ja. Utarter? Anonymkode: 4840c...13e Hvordan vet du det? Oppleves det? Anonymkode: f731e...4d1
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2022 #4 Skrevet 18. mars 2022 Det tror jeg ikke at jeg er! Har en i familien som nylig begikk selvmord! Denne uka ble jeg spurt om jeg har tenkt å gjøre det samme Anonymkode: f2c60...74b
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2022 #5 Skrevet 18. mars 2022 Ja, til tider. Jeg har flere gode venninner, og får telefoner, snap og/eller messenger hver dag. Enten bare for å prate eller for å spørre om jeg vil være med på noe. Har en fast vennegjeng jeg drar på turer med, en annen gjeng som har julebord, sommerfest og lignende med og en tredje jeg trener med. Samt venninner utenfor disse gjengene. Uten å virke for skrytende tror jeg folk vil være sammen med meg fordi jeg er snill, gavmild, baksnakker ikke andre, er ofte med på aktiviteter som blir foreslått, tar initiativ og folk kan stole på meg. Dette er også mine venninner, og det er egenskaper jeg setter pris på. *Husk anonym så jeg ikke får hat 🤣* Anonymkode: b61bf...3b5
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2022 #6 Skrevet 18. mars 2022 Du skulle ikke lage flere tråder i dag? Anonymkode: d60b4...118
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2022 #7 Skrevet 18. mars 2022 Ja, det er jeg. Med god grunn. Folk vil gjerne være i min nærhet, for jeg er morsom og hyggelig, jeg ser hver unike person og jeg er en du kan fortelle hemmeligheter til uten at de blir spredd. Klart jeg er populær. Det «utarter» (eller arter seg, som det heter) slik at de folka som ønsker mitt nærvær, tar kontakt. De gir meg komplimentert og snakker fint til meg. De ber meg om råd. De oppsøker meg når de trenger min kunnskap. De slutter kretsen tett rundt meg når det skjer en krise i mitt liv. Alt dette. Anonymkode: f2855...db5
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2022 #8 Skrevet 18. mars 2022 sosialt på fritiden: nope, never has never will... og streber ikke mot det... har det helt fint uten. kanskje litt på jobb der jeg har jobbet opp erfaring og tatt viderutdanning som ingen andre har så ja der er jeg ressursperson og "populær" for vurderinger, men det er pga kompetansen. ikke meg som person tror jeg.. jeg er sykepleier i bunn så om jeg føler for å være populær kan jeg si opp jobben min å søke på jobber og spille de mot hverandre, det er enkelt å få ny jobb... Anonymkode: 7af98...868
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #9 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Og hvordan utarter det seg? Anonymkode: f731e...4d1 Jeg er en populær person og har mange venner å forholde meg til. Er sprudlende og liker at det er liv. Er en peson som folk ofte kommer til med meninger og gode råd. Anonymkode: 3b8ee...d3f
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #10 Skrevet 19. mars 2022 Lærer 9 åringen om det der nå.. Det fins to typer populære. De populære jentene i klassen.. Hvem er de? Jo, det er de som tar mest plass, lager mest drama og gaper høyest. De krever oppmerksomhet. Så er det den andre typen.. Populær som i godt likt. En som er snill, hyggelig, inkluderende, backer deg opp, en god venn, positiv - en som folk vil være sammen med. Den siste kategorien er best å havne i. Heldighvis er jenta mi, og jeg, i den kategorien. Vi smiler mye, krangler lite, er en god venn. Godt likt av folk. Så sånn sett er vi populære. Folk vil være med oss fordi vi får andre til å føle seg bra. 😊 Anonymkode: 56157...6ef
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #11 Skrevet 19. mars 2022 Jeg er ikke populær blant folk flest. De har respekt for meg, men jeg er alt for utilnærmelig som person til å være populær. Å være populær var noe jeg ville være på ungdomsskolen, og når jeg ble voksen så ville jeg bli respektert for det jeg utfører og kan, jobben man gjør og evner man utvikler. Når det er sagt så er jeg godt integrert i en vennegjeng som har kjent hverandre i 20 år pluss/minus. Har mest bekjente innen visse felt, og blir alltid kjent med folk på grunn av interesser. Jeg liker best skarpe mennesker som tør gå mot gjengse oppfatninger og normer, som blir respektert fremfor å bli likt. "Blide, hyggelige og konfliktsky" mennesker er det minst givende jeg vet. Anonymkode: 72200...fef
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #12 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Det tror jeg ikke at jeg er! Har en i familien som nylig begikk selvmord! Denne uka ble jeg spurt om jeg har tenkt å gjøre det samme Anonymkode: f2c60...74b Ser ut som et sunt miljø. Håper du ser at de som sier sånt er psykopatiske og at det ikke er deg, for å si det sånn. Anonymkode: 72200...fef
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #13 Skrevet 19. mars 2022 Populær - nei. Det ønsker jeg heller ikke å være. Respektert, ja, absolutt. Både for den personen jeg er, de kvalitetene jeg innehar, og på jobb for mennesket jeg er og for kunnskapen jeg har. Populær var, for noen, noe man ønsket å være i tidlige ungdomsår. Anonymkode: df15e...a30
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #14 Skrevet 19. mars 2022 Ja. Har mange venner, mange som tar kontakt daglig. Tror og håper det er fordi jeg er ganske morsom og hyggelig! Anonymkode: 50810...6c9
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #15 Skrevet 19. mars 2022 Nja, vil heller si godt likt. Populær var liksom noe man var eller ikke var i skolealder. Jeg er hyggelig, morsom, empatisk og flink til å lytte, og generelt god på både smalltalk og kunnskapsrik nok til å føre dypere samtaler innen flere emner, så folk flest trives rett og slett sammen med meg. Anonymkode: 9e2f4...36a
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #16 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Populær - nei. Det ønsker jeg heller ikke å være. Respektert, ja, absolutt. Både for den personen jeg er, de kvalitetene jeg innehar, og på jobb for mennesket jeg er og for kunnskapen jeg har. Populær var, for noen, noe man ønsket å være i tidlige ungdomsår. Anonymkode: df15e...a30 For meg er det forskjell på å like og respektere et menneske. Jeg kan ikke like noen uten å respekter dem, men jeg kan respektere uten å like. Anonymkode: 4840c...13e
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #17 Skrevet 19. mars 2022 Nei, var det før, og det ble til slutt veldig slitsomt, og jeg trakk meg tilbake og var mest for meg selv. Så snart folkene ikke hadde meg å bruke, gikk de over til en annen. Deg bar supert for meg. På et eller annet tidspunkt i livet oppdager man at populæritet ikke er så viktig som man trodde da man var ung. Anonymkode: 29d03...7d2
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #18 Skrevet 19. mars 2022 Jeg er en godt likt person med stort nettverk. Jeg er ressursrik på alle måter, og får mange henvendelser fra familie, venner, bekjente, kollegaer. Får daglig mange meldinger og telefoner, blir invitert med på masse og vi har masse besøk. Grunnen er at jeg oppfører meg normalt, har folkeskikk og er hyggelig. Jeg er ikke en deppa, surmulende, "introvert" grinebiter som støter folk fra meg! For JA! Jeg tror at disse ensomme, deprimerte personene som spammer forumet med "ingen-bryr-seg-om-meg"-tråder har seg selv å takke! Hvem pokker gidder å ha kontakt med navlebeskuende, stakkarslige fjols? Nei takk, man har bedre ting å bruke tia på. Det er fantastisk rart at de ikke selv ser årsaken til at ingen gidder å kontakte dem. Anonymkode: d7f5f...5a0
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #19 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Jeg er en godt likt person med stort nettverk. Jeg er ressursrik på alle måter, og får mange henvendelser fra familie, venner, bekjente, kollegaer. Får daglig mange meldinger og telefoner, blir invitert med på masse og vi har masse besøk. Grunnen er at jeg oppfører meg normalt, har folkeskikk og er hyggelig. Jeg er ikke en deppa, surmulende, "introvert" grinebiter som støter folk fra meg! For JA! Jeg tror at disse ensomme, deprimerte personene som spammer forumet med "ingen-bryr-seg-om-meg"-tråder har seg selv å takke! Hvem pokker gidder å ha kontakt med navlebeskuende, stakkarslige fjols? Nei takk, man har bedre ting å bruke tia på. Det er fantastisk rart at de ikke selv ser årsaken til at ingen gidder å kontakte dem. Anonymkode: d7f5f...5a0 Synes du skrev du var hyggelig… Anonymkode: 29d03...7d2
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #20 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Jeg er en godt likt person med stort nettverk. Jeg er ressursrik på alle måter, og får mange henvendelser fra familie, venner, bekjente, kollegaer. Får daglig mange meldinger og telefoner, blir invitert med på masse og vi har masse besøk. Grunnen er at jeg oppfører meg normalt, har folkeskikk og er hyggelig. Jeg er ikke en deppa, surmulende, "introvert" grinebiter som støter folk fra meg! For JA! Jeg tror at disse ensomme, deprimerte personene som spammer forumet med "ingen-bryr-seg-om-meg"-tråder har seg selv å takke! Hvem pokker gidder å ha kontakt med navlebeskuende, stakkarslige fjols? Nei takk, man har bedre ting å bruke tia på. Det er fantastisk rart at de ikke selv ser årsaken til at ingen gidder å kontakte dem. Anonymkode: d7f5f...5a0 Så hva mener du bør gjøre da? Anonymkode: f731e...4d1
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #21 Skrevet 19. mars 2022 Hva er populær egentlig? Etter jeg ble voksen så har jeg aldri tenkt over hvem som er det og om jeg er det. Jeg har venner, kommer godt overens med kollegaer. Får gode tilbakemeldinger fra arbeidsgiver og kunder. Både venner og kollegaer kan komme til meg når de trenger noen å snakke med. Jeg har tenkt det gjør meg til en folk stoler på. Er det noe man kan definere som populær? Populær er egentlig et litt overfladisk ord. Anonymkode: 7101f...9e6
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2022 #22 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Jeg er en godt likt person med stort nettverk. Jeg er ressursrik på alle måter, og får mange henvendelser fra familie, venner, bekjente, kollegaer. Får daglig mange meldinger og telefoner, blir invitert med på masse og vi har masse besøk. Grunnen er at jeg oppfører meg normalt, har folkeskikk og er hyggelig. Jeg er ikke en deppa, surmulende, "introvert" grinebiter som støter folk fra meg! For JA! Jeg tror at disse ensomme, deprimerte personene som spammer forumet med "ingen-bryr-seg-om-meg"-tråder har seg selv å takke! Hvem pokker gidder å ha kontakt med navlebeskuende, stakkarslige fjols? Nei takk, man har bedre ting å bruke tia på. Det er fantastisk rart at de ikke selv ser årsaken til at ingen gidder å kontakte dem. Anonymkode: d7f5f...5a0 Huff. Du har skjult de usympatiske sidene dine godt da. Slike kommentarer vitner ikke om at man er et godt menneske. Anonymkode: 7101f...9e6
Pils Skrevet 19. mars 2022 #23 Skrevet 19. mars 2022 Nei, bland inn Gud i din oppførsel å du får fred da du blir mindre populær. Forsett den gode oppførsel folk likte med deg da mye av den gode oppførsel samsvarer med de ti bud... Å veldig mange kommer til avsky bibelsk forskynnelse... Da får du skilt ut mange falske venner som går fra deg da...
MollyOdd Skrevet 19. mars 2022 #24 Skrevet 19. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg er en godt likt person med stort nettverk. Jeg er ressursrik på alle måter, og får mange henvendelser fra familie, venner, bekjente, kollegaer. Får daglig mange meldinger og telefoner, blir invitert med på masse og vi har masse besøk. Grunnen er at jeg oppfører meg normalt, har folkeskikk og er hyggelig. Jeg er ikke en deppa, surmulende, "introvert" grinebiter som støter folk fra meg! For JA! Jeg tror at disse ensomme, deprimerte personene som spammer forumet med "ingen-bryr-seg-om-meg"-tråder har seg selv å takke! Hvem pokker gidder å ha kontakt med navlebeskuende, stakkarslige fjols? Nei takk, man har bedre ting å bruke tia på. Det er fantastisk rart at de ikke selv ser årsaken til at ingen gidder å kontakte dem. Anonymkode: d7f5f...5a0 Hyggelige folk sparker oppover’ aldri nedover.
MollyOdd Skrevet 19. mars 2022 #25 Skrevet 19. mars 2022 Jeg tror jeg er godt likt både på jobb og privat. Det er viktig for meg å være redelig og hyggelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå