Anonym bruker Skrevet 18. mars 2022 #1 Skrevet 18. mars 2022 Hei, jeg er den samme personen som tidligere skrev denne tråden her: Datteren min har klagd på mye susing fra det tette øret sitt helt siden det ble tett. Hun beskriver det som plagsomt og litt ubehagelig. Er dette noe som skyldes proppen hun har i øret, og vil øresusen gå over etter at proppen er skylt ut? Anonymkode: 91e95...f8a
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2022 #2 Skrevet 18. mars 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hei, jeg er den samme personen som tidligere skrev denne tråden her: Datteren min har klagd på mye susing fra det tette øret sitt helt siden det ble tett. Hun beskriver det som plagsomt og litt ubehagelig. Er dette noe som skyldes proppen hun har i øret, og vil øresusen gå over etter at proppen er skylt ut? Anonymkode: 91e95...f8a Ja, det er jeg ganske sikker på at er pga proppen. Jeg har vært tett flere ganger, og det suser hele tiden stort sett, men det har forsvunnet etterpå. Anonymkode: 1e29f...16e
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2022 #3 Skrevet 18. mars 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ja, det er jeg ganske sikker på at er pga proppen. Jeg har vært tett flere ganger, og det suser hele tiden stort sett, men det har forsvunnet etterpå. Anonymkode: 1e29f...16e Ørevoks, du også hadde? Anonymkode: 91e95...f8a
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2022 #4 Skrevet 18. mars 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Ørevoks, du også hadde? Anonymkode: 91e95...f8a Ja. Anonymkode: 1e29f...16e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå