Anonym bruker Skrevet 18. mars 2022 #1 Skrevet 18. mars 2022 Hei, Vi trenger litt tips til hva vi kan finne på i helgen. Tenkte på teknisk museum, men hvor spennende er det for ei på snart 4 år?? (Lenge siden vi foreldrene har vært der, så husker ikke🙃) Ønsker da noe som ikke er alt for dyrt, og som alle kan være med på. (Baby på 10 mnd skal også være med). Skal med snart 4åringen på rush på søndagen, men trenger da forslag til noe hele familien kan gjøre på lørdag! Far jobber en del helg, så det er ikke så ofte vi får til slike familiedager :))) Bor i Drammen, så vil ikke kjøre lenger enn 1 times tid. Takk 😃 Anonymkode: c6491...cca
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2022 #2 Skrevet 18. mars 2022 Hva med å være ute? Utforske en ny lekeplass/lekeapparatene i en annen barnehage enn den barnet evt går i til vanlig? Anonymkode: 515f2...dbe
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2022 #3 Skrevet 18. mars 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Hva med å være ute? Utforske en ny lekeplass/lekeapparatene i en annen barnehage enn den barnet evt går i til vanlig? Anonymkode: 515f2...dbe Det pleier jeg stort sett å gjøre når jeg er alene med dem! Noe som er relativt enkelt å gjennomføre med en baby på slep 😋 Nå ønsker vi jo å gjøre noe litt mer ‘spesielt’ når vi først har en familiedag.. Anonymkode: c6491...cca
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2022 #4 Skrevet 18. mars 2022 Det er jo meldt fantastisk vær i morgen, så jeg ville tatt en tur til Frognerparken eller noe sånt. Lekeplasser, årets første softis osv. Men ellers er teknisk museum gøy for alle aldre, man bare tilpasser besøket etter alderen til barnet. Det er noen ting som sikkert er gørrkjedelig, en 4 åring bryr seg ikke om hvordan et fly kommer seg opp i luften, men å prøve, røre osv enklere ting er gøy. Anonymkode: 4e501...eaa
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2022 #5 Skrevet 18. mars 2022 Hvis 4-åringen er glad i dyr, ville jeg vurdert Blaafarveværket eller Hjorteparken. En tur i svømmehallen er alltid kos når man er to voksne. Sjekk om det er noen forestillinger på Trikkestallen i Oslo, så kan dere toge inn. Det er for barn. Anonymkode: 2a167...f72
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2022 #6 Skrevet 18. mars 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hvis 4-åringen er glad i dyr, ville jeg vurdert Blaafarveværket eller Hjorteparken. En tur i svømmehallen er alltid kos når man er to voksne. Sjekk om det er noen forestillinger på Trikkestallen i Oslo, så kan dere toge inn. Det er for barn. Anonymkode: 2a167...f72 Hjorteparken har jeg aldri hørt om, spennende! Dette må jeg lese om Har vurdert svømmehallen, ja! Anonymkode: c6491...cca
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2022 #7 Skrevet 18. mars 2022 Dra på Røykenbadet i stedet for Drammensbadet, mye mer rolig når man også har med en baby. Vi var på Teknisk museum for noen uker siden, og ungene elsket det. De har en egen avdeling i kjelleren med masse moro for barna. Hvis dere er ute i Drammen eller på lekeplassen der, så ta turen innom Darios for en is. Nydelig is! Anonymkode: 7f5df...d9d
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2022 #8 Skrevet 18. mars 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Hei, Vi trenger litt tips til hva vi kan finne på i helgen. Tenkte på teknisk museum, men hvor spennende er det for ei på snart 4 år?? (Lenge siden vi foreldrene har vært der, så husker ikke🙃) Ønsker da noe som ikke er alt for dyrt, og som alle kan være med på. (Baby på 10 mnd skal også være med). Skal med snart 4åringen på rush på søndagen, men trenger da forslag til noe hele familien kan gjøre på lørdag! Far jobber en del helg, så det er ikke så ofte vi får til slike familiedager :))) Bor i Drammen, så vil ikke kjøre lenger enn 1 times tid. Takk 😃 Anonymkode: c6491...cca Holmsbu? Gå tur langs vannet og spise på kafé. spiraltoppen har fine turveier, men er kanskje en del is der nå. Det er meldt veldig fint vær på lørdag og søndag, så anbefaler å være ute Anonymkode: 28d02...0c4
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2022 #9 Skrevet 20. mars 2022 Anonym bruker skrev (På 18.3.2022 den 20.21): Dra på Røykenbadet i stedet for Drammensbadet, mye mer rolig når man også har med en baby. Vi var på Teknisk museum for noen uker siden, og ungene elsket det. De har en egen avdeling i kjelleren med masse moro for barna. Hvis dere er ute i Drammen eller på lekeplassen der, så ta turen innom Darios for en is. Nydelig is! Anonymkode: 7f5df...d9d Skal absolutt teste ut røykenbadet en dag! 😃 Og så fint å høre at teknisk museum car en hit. Det skal vi definitivt få til en dag. Her endte vi selvsagt med syke barn i helgen, så da ble det stille og rolig. Men takk for alle tips - tar de med meg til neste familiehelg ❤️😃 Anonymkode: c6491...cca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå