Gå til innhold

Vannbakkels til lunsj. Trenger hjelp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å bake, og nå har jeg bakt vannbakkels. Har fritert dem da jeg tenkte at det smakte bedre enn stekt i stekeovn. Nå smaker det ikke akkurat så mye, men elsker den litt sprø skorpen og konsistensen.  Nå vet jeg at de ofte blir servert med vaniljekrem og melisdryss, men jeg har tenkt å ha de til lett lunsj i morgen. Så hva bruker jeg av fyll? Alt jeg har klart å spore opp er eggesalat som er kjempegodt, men hva mer kan jeg bruke? Vil folk flest like dette?? 

Anonymkode: 8f009...7f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke én med ett forslag eller to her? 

Skrevet

Friterte vannbakkels har jeg aldri smakt og jeg kan ikke egentlig tenke meg at det er godt? Jeg kunne laget vannbakkels med soppstuing eller med en god hvit saus noe fiske-greier à la terteskjell på 80-tallet? Eller reker og en god majones?

Skrevet

Eller brie og spekeskinke, eller en skarp blåmuggost og marmelade?

Skrevet
amandine skrev (4 minutter siden):

Friterte vannbakkels har jeg aldri smakt og jeg kan ikke egentlig tenke meg at det er godt? Jeg kunne laget vannbakkels med soppstuing eller med en god hvit saus noe fiske-greier à la terteskjell på 80-tallet? Eller reker og en god majones?

Jo de er gode altså :) 

Skrevet

Takk skal dere ha! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Ikke én med ett forslag eller to her? 

Ikke mas!

Anonymkode: b5f41...9e4

Skrevet

Brie, bacon, ruccola og søte tomater? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Ikke mas!

Anonymkode: b5f41...9e4

Beklager, men har ingen å spørre irl her! Skal overraske med dette til lunsj i morgen. 

sug lut skrev (2 minutter siden):

Brie, bacon, ruccola og søte tomater? 

Takk. Siden flere av dere nevner Brie, så bruker jeg det i hvertfall. Tror også tomater passer bra. 

Skrevet

Men vannbakkels holder seg vel ikke særlig bra? Må ikke de lager samme dag som de skal spises?

Anonymkode: d811c...2fa

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Men vannbakkels holder seg vel ikke særlig bra? Må ikke de lager samme dag som de skal spises?

Anonymkode: d811c...2fa

De skulle holde til i morgen uten fyll. Gjør de ikke, så lager jeg fort nye da. Gikk jo forholdsvis kjapt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...