Gå til innhold

Har dere hatt en fin dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har dere hørt fra noen? 

Anonymkode: 2ec08...953

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Hørt fra noen"?

Anonymkode: 96adc...679

Skrevet

I dag har jeg sendt melding til en venninne. Ikke hørt tilbake, antar at hun har det travelt. Og jeg har besøkt min far. Ellers har jeg pratet med kolleger og min mann og barn.

Anonymkode: dfdd6...76f

Skrevet

Har vært på jobb, så hjem, handle og ryddet masse

Anonymkode: 3e34b...4bc

Skrevet

Jeg er ufør. Ikke hørt fra noen idag, ikke tatt kontakt med noen heller. Er skikkelig dårlig, så har stort sett ligget i sengen i smerter i hele dag.

Anonymkode: f68a7...3d5

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er ufør. Ikke hørt fra noen idag, ikke tatt kontakt med noen heller. Er skikkelig dårlig, så har stort sett ligget i sengen i smerter i hele dag.

Anonymkode: f68a7...3d5

God bedring til deg! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

"Hørt fra noen"?

Anonymkode: 96adc...679

Hatt kontakt med noen. 

Skrevet

På an igjen HI?

Sendt melding til noen du da?

Anonymkode: a9ecf...553

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

På an igjen HI?

Sendt melding til noen du da?

Anonymkode: a9ecf...553

Trenger å høre om noen kjekke opplevelser. 

Nei, har ikke sendt noe selv. Har du hatt en fin dag? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Trenger å høre om noen kjekke opplevelser. 

Nei, har ikke sendt noe selv. Har du hatt en fin dag? 

Leve litt igjennom andres opplevelser og glede seg over det. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Leve litt igjennom andres opplevelser og glede seg over det. 

Men du gleder deg jo ikke over det? Du blir misunnelig og ser det som en provokasjon hvis andre har hatt en fin dag. 

Jeg har hatt en vond dag. Jeg savner barnet mitt som døde for fem år siden og jeg har senvirkninger etter korona. Og slike synd-på-meg tråder som du spammer oss meg gjør meg kvalm! 

Anonymkode: 1f9d2...f83

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Men du gleder deg jo ikke over det? Du blir misunnelig og ser det som en provokasjon hvis andre har hatt en fin dag. 

Jeg har hatt en vond dag. Jeg savner barnet mitt som døde for fem år siden og jeg har senvirkninger etter korona. Og slike synd-på-meg tråder som du spammer oss meg gjør meg kvalm! 

Trist å høre ❤️
Ønsker deg en god dag! 

Skrevet

Hatt en super dag! Helt stille på telefonen som vanlig og kan styre med mine egne ting som vanlig. Digg å slippe å forholde seg til andre

Anonymkode: fc53c...37e

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Trist å høre ❤️
Ønsker deg en god dag! 

Jeg tror deg faktisk ikke. 

Skrevet

Jeg har hatt en helt jævlig dag. Det ble arrangert bursdagsfeiring for meg, men jeg skjønner at det bare var vondt ment! Hvis folk ville meg vel, hadde de arrangert feiring på en lørdag! Jeg orker derfor ikke å snakke med eller se folk igjen. 

Anonymkode: 21186...f2a

Skrevet

Hatt en veldig fin dag ja. Det er to venner jeg ler meg skakk av, og i dag har begge ringt og jeg har seriøst vondt i kjeven av å ha ledd så mye. Gærne folk er gull verdt! 

Anonymkode: eb7f1...591

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tror deg faktisk ikke. 

Helt ærlig hvorfor ikke? 

Skrevet

god dag ?  slitsom, studiedag...

hørte fra mannen som ville si noe litt uviktig, tror han kjedet seg, sønn som var konk, kollega som lurte på om jeg hadde en bok. sjefen lurte på noe..

jeg har sendt 5 like snapper fra en uvikitig  men artig situasjon, fikk vel  litt respons på noen av de, ikke alle og ikke noe jeg svarte på tilbake... og så tok jeg kontakt med en studievenninne om noe jeg lurte på..

oppsummert : de som tok kontakt ville noe av egen vinnning, jeg fikk  ikke personlig  og nær kontakt med de jeg sendt snap til, kunne latt være egentlig. og hadde en chat basert å noe jeg lurte på.

ga det deg noe? burde jeg vært lei meg  for årsak, antall osv?

Anonymkode: 7f2e0...3c3

Skrevet

Jeg fikk mellom 15 og 20 telefoner, sikkert 50 sms og 100 snap. Utrolig mange forespørsler om besøk, kafé, ut å drikke vin, fikk blomster på døra, gave fra mannen og vi har kost oss med våre tre vakre barn. Jeg har booka besøk og kafé og vinkvelder helt frem til ferien. Jeg er superpopulær og elsker livet mitt.  

Anonymkode: 93a91...53f

Skrevet
Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Jeg fikk mellom 15 og 20 telefoner, sikkert 50 sms og 100 snap. Utrolig mange forespørsler om besøk, kafé, ut å drikke vin, fikk blomster på døra, gave fra mannen og vi har kost oss med våre tre vakre barn. Jeg har booka besøk og kafé og vinkvelder helt frem til ferien. Jeg er superpopulær og elsker livet mitt.  

Men snill er du ikke. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor booket du ikke i ferien? Hvordan skal du velge hvem du skal ta med på ferie? Og hvorfor booket du ikke etter ferien? 

Anonymkode: fc53c...37e

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Helt ærlig hvorfor ikke? 

Helt ærlig fordi jeg ikke tror at du har det i det å ha omsorg for andre. Livet ditt er helt fullt med deg og dine behov og du evner ikke å se at andre også sliter, selv om det ser bra ut utenfra.

Siden du ville ha ærlighet. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Helt ærlig fordi jeg ikke tror at du har det i det å ha omsorg for andre. Livet ditt er helt fullt med deg og dine behov og du evner ikke å se at andre også sliter, selv om det ser bra ut utenfra.

Siden du ville ha ærlighet. 

Må si jeg synes det er ganske så drøy uttalelse å mene jeg ikke har evne til å se andre sliter, men det får jeg vel ikke gjort noe med. Jeg har evner til å se andre enn meg selv!!!

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Må si jeg synes det er ganske så drøy uttalelse å mene jeg ikke har evne til å se andre sliter, men det får jeg vel ikke gjort noe med. Jeg har evner til å se andre enn meg selv!!!

Men spør og hvorfor du mener det? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Men spør og hvorfor du mener det? 

Det gidder jeg ikke å utbrodere mer. Du vet svært godt hva slags inntrykk vi får av deg gjennom alle de uendelige trådene med stakkars-meg materiale du produserer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...