Anonym bruker Skrevet 16. mars 2022 #1 Skrevet 16. mars 2022 Og har dere familiebesøk om søndagene med foreldre osv? Anonymkode: 6c962...f62
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2022 #2 Skrevet 16. mars 2022 I stor grad, ja. Det er stevner, cuper og aktiviteter, eller besøk, eller tur bare oss, evt med besteforeldre eller søskenbarn. Anonymkode: 752fa...1f6
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2022 #3 Skrevet 16. mars 2022 Hver tredje helg er jobbehelg, da bare jobber og sover jeg. De andre helgene gjør vi det ungene vil eller forefallende arbeid. Anonymkode: dd8b1...d7a
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2022 #4 Skrevet 16. mars 2022 Helgene dedikeres til mat og vin med single venninner, er det ikke dette det eneste rette svaret?… go figure Anonymkode: 45992...741
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2022 #5 Skrevet 16. mars 2022 Både òg. Sønnen er hos pappaen annenhver helg, jeg jobber 3.hver helg. Det kræsjer jo annenhver jobbehelg, så passer på å prioritere han når han er hos meg. Da treffer vi annen familie eller finner på ting alene. Venninner treffer jeg en sjelden gang i blant i helg, men stort sett er det en gåtur eller kaffekopp på en hverdag (ettermiddag/kveld) sønnen sover hos bestemora. Anonymkode: 07396...0ea
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2022 #6 Skrevet 16. mars 2022 Hvis single venninner vil komme til oss på lørdag kveld eller til søndag middag, så er de velkomne. Det skjedde ganske ofte før de selv fikk familie. Nå møtes vi oftest i ferier. En kveld eller en helg. Anonymkode: 5bcb4...04b
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2022 #7 Skrevet 16. mars 2022 Nei. Er med barna fra kl 14.15 til de legger seg kl 20.00 hver dag, dvs lekser, middag, aktiviteter og familietid. Så her er det stort sett venner som er prioritert i helgene. De er ute og leker eller besøker venner, eller venner er hos oss. Anonymkode: c6cec...9f8
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2022 #8 Skrevet 16. mars 2022 Tja… helgene går med til kamper for det meste, og etter kamper er vi slitne. Og så har vi vaskedag på søndager. Så mormor barn ja, familie ellers, nei. Anonymkode: 014db...e93
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2022 #9 Skrevet 16. mars 2022 Kanper, cuper, dugnader, alt husarbeid vi ikke rekker i ukedagene… det var en gang jeg tenkte det var travelt med barnehagebarn! Anonymkode: 4c637...e16
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2022 #10 Skrevet 16. mars 2022 Helgene hos oss er en kombinasjon av familiehelg med kjernefamilien, besøk hos eller av besteforeldre av og til, avslapping og hjemmekos. Så har vi begge ting vi driver med utenom som vi av og til bruker helgene til, alene eller sammen. Eller vi drar på en tur sammen, enten vi to eller med ungene. Ungene begynner å bli så store at det ikke er så mye oppfølging av dem lenger. Noen få helger i året blir brukt til venner, men mest av alt er det avslapping og familiekos og egentid. Anonymkode: 77302...60d
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2022 #11 Skrevet 16. mars 2022 Helg er familie og venner, stort sett med barn og andre barnefamilier, eller egen familie. En sjelden gang har jeg avtaler for egen del, men det er ikke ofte. Har eneansvar for små barn, og det er helt greit at det er sånn nå noen år ☺️ Anonymkode: b1c70...36f
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2022 #12 Skrevet 16. mars 2022 3 hours ago, Anonym bruker said: Og har dere familiebesøk om søndagene med foreldre osv? Anonymkode: 6c962...f62 ørdag er litt hellig, da koser vi oss med god mat, film eller brettspill men vil barna være med venner er det okey også, de vil jo gjerne overnatte av og til i helger. Nei foreldrene mine er på hytta hver helg, så sjelden hjemme før kvelden søndagen Anonymkode: eb69d...a18
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. mars 2022 #13 Skrevet 16. mars 2022 Ja, Ungene først og fremst. Så min far som er gammel og skrøpelig, og innimellom svigers og andre i familien. Innimellom setter jeg av en helg til å gå ut og spise med venninner eller å dra på jentetur. Men det blir ikke så alt for ofte, siden vi alle er småbarnsforeldre.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2022 #14 Skrevet 16. mars 2022 Helgene tar vi som de kommer og legger ingen planer. Jeg jobberr annen hver helg, så da har jeg planer men utover det så driver vi med minst mulige planer. Vi måtte kutte å legge planer da vi jobbet med å finne triggere for migenen hos ene barnet, og små og store likte hverdager og helger med minst mulig planer og avtaler. Vi alle gjør mye mer ennvi gjorde når vi hadde en kalender full av planer. Da brukte vi mye tid på å vente på neste ting vi skulle gjøre og følte vi ikke kunne starte på ting for vi skulle noe senere. Vi har ikke turdager eller slikt som vi gjør sammen, men vi gjør mye sammen som familie. Vi kan være noe og vi kan være alle, alt er utifra hva vi har lyst til og hva som frister hvem. Jeg vil ikke presse med 17åringen på hyttetur når hun er ute med venner feks, da kan jeg og storesøster ta oss en tur på hytta og kose oss mens lillesøster gjør ting med sine venner. En annen dag kan det hende jeg og lillesøster gjør noe sammen som storsøster ikke vil være med på. Vi prøver å spise middag sammen hver eneste dag, det er det eneste vi prøver å få til. Vi snakker sammen hver morgen før vi går ut døra om hva som kan passe, får den ene eller andre en plan så sender vi en mld om hva vi skal og kl. Anonymkode: dfdfd...d33
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2022 #15 Skrevet 17. mars 2022 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Helgene dedikeres til mat og vin med single venninner, er det ikke dette det eneste rette svaret?… go figure Anonymkode: 45992...741 Ja, ikke sant! 🤦🏻♀️ Anonymkode: e216a...4e2
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2022 #16 Skrevet 17. mars 2022 Helg er stort sett familietid, ja. Det hender jo at jeg gjør noe med venninner, men da er det type konsert eller noe som vi ikke kan ta i ukedagene. Med full jobb er hverdagen så travel at jeg vil ha minst mulig avtaler utenom familien i helgene. Anonymkode: 68706...efc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå