Gå til innhold

Trenger gavehjelp til 40 års dag

Anbefalte innlegg

Hei alle. Jeg trenger virkelig hjelp til en 40 års dag. Hun har alt og jeg har ikke all verdens med penger å avse så store gaver utelukker seg selv. Hva ville dere blitt glad for? Vi er ikke nære venner men barna våre er det. 

Anonymkode: 5561b...a32

Fortsetter under...

En blomst, en flaske vin eller god sjokolade (Pascal, Heimdal e.l)

Om dette er mammaen til ditt barn sin bestevenn, så du er venn med henne fordi dere har like gamle barn, så forventes ikke store greiene altså.

Skal du i selskap?

Anonymkode: 454e0...2ac

Anonym bruker skrev (1 time siden):

En blomst, en flaske vin eller god sjokolade (Pascal, Heimdal e.l)

Om dette er mammaen til ditt barn sin bestevenn, så du er venn med henne fordi dere har like gamle barn, så forventes ikke store greiene altså.

Skal du i selskap?

Ja jeg er invitert. Jeg tenkte å strikke selbuvotter og legge i kurv med en vin og diverse hudpleieprodukter men er så redd for å virke kjip 😞

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja jeg er invitert. Jeg tenkte å strikke selbuvotter og legge i kurv med en vin og diverse hudpleieprodukter men er så redd for å virke kjip 😞

Synes det virket som en kjempegave! Vi har grei økonomi, men jeg gir nesten aldri dyre gaver. Prøver å gi noe som folk enten ønsker seg eller som de kan spise/drikke/bruke opp :) 

Anonymkode: bce25...c76

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Nei, guri meg. Det er jo en kjempefin gave!

Hjemmestrikka votter og en flaske vin er mer enn nok også, det er en flott gave.

Annonse

Det er en veldig fin gave og absolutt ikke kjip 😊

Jeg hadde blitt veldig glad for en slik gave! :)

Jeg håper ikke at du spiller ydmyk for å få WOW-kommentarer nå. Den gaven er selvfølgelig veldig fin. Vet ikke hva som skulle vært så mye finere gave egentlig. Jeg tenker bare på de hudpleieproduktene. Nå er mange avhengig av merker de allerede bruker osv. Jeg hadde heller lagt ved litt sjokolade. Uansett flott gave. 

Anonymkode: 04969...e10

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hjemmestrikkede votter hadde jeg blitt så sykt glad for🤩. Sammen med ei flaske vin er jo dette en helt topp gave. Du trenger ikke mer enn det👍

Anonymkode: fcf45...cb2

Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Oj! Det hadde jeg blitt UTROLIG glad for!!
Det er da ikke kjipt i det hele tatt!

Jeg skrev lenger oppe at jeg hadde  blitt glad for en god flaske vin - og det hadde jeg - men det kan ikke måle seg med hjemmestrikkede selbuvotter (og med hudpleieprodfukter attpå!).

Anonymkode: 8ce7a...77d

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Oj! Det hadde jeg blitt UTROLIG glad for!!
Det er da ikke kjipt i det hele tatt!

Jeg skrev lenger oppe at jeg hadde  blitt glad for en god flaske vin - og det hadde jeg - men det kan ikke måle seg med hjemmestrikkede selbuvotter (og med hudpleieprodfukter attpå!).

Ja, eller votter og vin...som hun før meg skrev. 
Det er en fantastisk gave med hjemmestrikkede ting altså, og selbuvotter er helt nydelig.

Annonse

Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Jeg håper ikke at du spiller ydmyk for å få WOW-kommentarer nå. Den gaven er selvfølgelig veldig fin. Vet ikke hva som skulle vært så mye finere gave egentlig. Jeg tenker bare på de hudpleieproduktene. Nå er mange avhengig av merker de allerede bruker osv. Jeg hadde heller lagt ved litt sjokolade. Uansett flott gave. 

Anonymkode: 04969...e10

Jeg tenker det samme. Jeg hadde blitt kjempeglad for de vottene og en vin, det er mer enn nok! Hudpleieproduktene hadde med 90% sikkerhet gått i søpla. Ikke av utakknemlighet, men fordi jeg bruker veldig lite, og det jeg bruker kjøper jeg selv når jeg trenger det.

Edit: Vil bare oppklare at det jeg er enig i, er det om hudpleieproduktene. Ikke det med "håper ikke du spiller ydmyk" og det andre tullet der.

Endret av Ekspatt
Oppklaring!
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Kjip!?!??? Jeg hadde blitt superglad for bare votter! Synes dette høres ut som en helt nydelig gave.

Anonymkode: f6d48...5a4

Anonym bruker skrev (På 16.3.2022 den 14.53):

Det hadde vært midt i blinken for meg ihvertfall! Elsker selbuvotter og vin 😁👍🙌  Det er ihvertfall en veldig fin gave, absolutt ikke kjip 😊

Anonymkode: 5d10b...b49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...