Anonym bruker Skrevet 15. mars 2022 #1 Skrevet 15. mars 2022 Sånn av du kjenner varmen fra personen? Jeg kjenner en sånn fyr. Jeg syns egentlig ikke at han er så kjekk å se på, men når vi møtes blir jeg helt sugd mot han. Kan kjenne hvor han er i rommet. Sitter vi ved siden av hverandre så brenner det på huden om vi er borti hverandre. Vi er ikke sammen, og kommer ikke til å bli det heller. Men kjemien er helt vill.. Anonymkode: 1b7f8...986
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2022 #2 Skrevet 15. mars 2022 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Sånn av du kjenner varmen fra personen? Jeg kjenner en sånn fyr. Jeg syns egentlig ikke at han er så kjekk å se på, men når vi møtes blir jeg helt sugd mot han. Kan kjenne hvor han er i rommet. Sitter vi ved siden av hverandre så brenner det på huden om vi er borti hverandre. Vi er ikke sammen, og kommer ikke til å bli det heller. Men kjemien er helt vill.. Anonymkode: 1b7f8...986 Jepp, flere ganger. Det er «noe»der når vi er nær. Veldig rart, og veldig deilig. ❤️🔥 Anonymkode: 8b267...657
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2022 #3 Skrevet 15. mars 2022 Jeg skjønner hva du mener. Men forveksler du muligens kjemi med din egen tiltrekning? Du beskriver din side av "kjemien" men om det virkelig er kjemi er vanskelig å vite uten en beskrivelse fra den andre siden. (Jeg regner med at du treffer, altså, og at det er gjensidig. Det har jeg også opplevd flere ganger. Noen ganger har det sine ulemper å være gift og trofast...) Anonymkode: c1dc4...9c2
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2022 #4 Skrevet 15. mars 2022 Hadde det sånn med en tidligere kvinnelig kollega. Ubeskrivelig hvordan det føles. Jeg ble virkelig betatt. Har aldri vært spesielt interessert i kvinner heller... Men tenker likevel på henne av og til. Anonymkode: 97b15...7fe
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2022 #5 Skrevet 15. mars 2022 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Jeg skjønner hva du mener. Men forveksler du muligens kjemi med din egen tiltrekning? Du beskriver din side av "kjemien" men om det virkelig er kjemi er vanskelig å vite uten en beskrivelse fra den andre siden. (Jeg regner med at du treffer, altså, og at det er gjensidig. Det har jeg også opplevd flere ganger. Noen ganger har det sine ulemper å være gift og trofast...) Anonymkode: c1dc4...9c2 Han sier det samme. Og ja, det er vanskelig noen ganger. I vårt tilfelle har vi bare måttet kutte all kontakt. HI Anonymkode: 1b7f8...986
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2022 #6 Skrevet 15. mars 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hadde det sånn med en tidligere kvinnelig kollega. Ubeskrivelig hvordan det føles. Jeg ble virkelig betatt. Har aldri vært spesielt interessert i kvinner heller... Men tenker likevel på henne av og til. Anonymkode: 97b15...7fe Kanskhe man bare har noen mennesker man hører sammen med på et plan. Jeg husker at jeg hørte et navn på dette en gang, men jeg husker ikke helt. Lurer på om det var fire-Souls eller noe? Ikke tvillingsjeler, fordi man ikke nødvendigvis passer sammen som kjærester, men at man har en ekstrem tiltrekning. HI Anonymkode: 1b7f8...986
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2022 #7 Skrevet 15. mars 2022 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Kanskhe man bare har noen mennesker man hører sammen med på et plan. Jeg husker at jeg hørte et navn på dette en gang, men jeg husker ikke helt. Lurer på om det var fire-Souls eller noe? Ikke tvillingsjeler, fordi man ikke nødvendigvis passer sammen som kjærester, men at man har en ekstrem tiltrekning. HI Anonymkode: 1b7f8...986 Jeg har aldri opplevd det du beskriver selv, men jeg tror på reinkarnasjon og tenker det handler om tidligere forbindelser. Jeg er egentlig en nøktern person som ikke er særlig overtroisk ellers altså :-) Anonymkode: 6fe24...6fb
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2022 #8 Skrevet 15. mars 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Jeg har aldri opplevd det du beskriver selv, men jeg tror på reinkarnasjon og tenker det handler om tidligere forbindelser. Jeg er egentlig en nøktern person som ikke er særlig overtroisk ellers altså 🙂 Anonymkode: 6fe24...6fb Ja, kanskje det 😊 Denne personen i mitt liv er en som har dukket opp med jevne mellomrom gjennom snart 30 år. Det har blitt voldsomme følelser, men det har aldri blitt oss. Fordi det ikke er meningen at det blir oss, tror jeg. En av oss eller begge har alltid vært i forhold når våre veier har krysset, så det har ikke vært rom for å utforske. Sist vi møttes ble vi enige om å gjøre en innsats for å ikke treffes igjen fordi vi nå begge har familie, og har funnet dem vi skal bli værende med. Men han er i tankene mine til tider 😊 HI Anonymkode: 1b7f8...986
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2022 #9 Skrevet 15. mars 2022 Jeg har ekstrem kjemi med nåværende kjæreste. Det er på mange måter upraktisk, da vi ønsker veldig ulike ting for forholdet, boforhold, fremtid osv. Men samtidig så spesielt at ingen av oss får til å avslutte det heller. Anonymkode: 56090...639
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2022 #10 Skrevet 15. mars 2022 Jeg har en slik ekstrem kjemi med en fyr jeg dater nå. Har aldri i hele mitt liv opplevd noe liknende, men det er som hun over skriver litt vanskelig da vi er skilt på hver vår kant, bor langt fra hverandre, begge har små barn vi ikke vil flytte på....holder på å bli småtullete. Tenker på ham hele dagen, hele natten, får ikke sover. Lengter så jeg blir sprø...Er så forelsket at jeg holder på å bli gal...eller som venninna mi sier - du er i en psykose....... Anonymkode: 17731...f47
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2022 #11 Skrevet 15. mars 2022 Dette var dette jeg hørte om - Twin flammes. Her trekkes både dette med å fysisk føle kjemien, samt at man ofte kommer bort fra hverandre for så å møtes igjen. men i vårt tilfelle så tror jeg det handler mest om seksuell kjemi.. https://amp.mindbodygreen.com/articles/twin-flames-signs-meaning-and-stages HI Anonymkode: 1b7f8...986
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2022 #12 Skrevet 15. mars 2022 Jeg har hatt det sånn med en ex. Og tror det var så sterkt, fordi han reddet både meg og barna mine. For på grunn av han, gjorde jeg en veldig stor endring i livet vårt. Og i ettertid, så så jeg at hadde jeg ikke gjort det, så hadde det virkelig ikke gått bra med oss. Han og jeg var sammen i 3 år, var like intenst hele tiden, men vi ønsket veldig forskjellige ting for framtiden, så ble brudd tilslutt. Og vi hadde prøvd og gjøre det slutt før og, men klarte aldri å holde oss unna hverandre. Så siste gangen det ble brudd, så kuttet vi kontakten fullstendig. Eneste problemet med det, er at jeg sliter med å gå inn i forhold med andre. Selv om det nå er 10 år siden det ble slutt mellom oss. Så føler jeg jo ikke det samme, med noen andre. Og jeg har virkelig prøvd, men da blir det ikke nok for meg. Så nå de siste årene, så har jeg bare holdt meg helt unna dating. Anonymkode: e8168...e77
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2022 #13 Skrevet 15. mars 2022 Hatt det med to. En kuttet vi kontakten med helt, vi hadde helt ulike ønsker om fremtiden så vi måtte bare kutte kontakt med engang. Mannen som aldri kommer ut av hodet mitt. Så er det mannen som har blitt min kompis. Vi ser vist ut som ett kjærstepar sier alle rundt oss og det føles nesten ut som vi er ett gammelt ektepar når vi er sammen. Vi har aldri vært kjærester eller datet. Når vi begge hadde kjærester og møttes alle sammen sa våre kjærester også at vi så ut som ett gammelt ektepar. Laget vi mat på kjøkkenet trengte vi ikke si noe for vi viste hva den andre gjorde og hva vi selv gjorde. Vi fant frem i skuffer og skap uten å måtte leite, vi hadde helt samme system uten at vi hadde sett i hverandres skuffer og skap før. Dette er også mannen jeg kan krype inn i armkroken til som den største sefølgelighet til. Min mann kom i en periode hjem etter kveldsvakt der vi satt tett sammen i sofaen, han bare smilte og stakk i dusjen. Han kunne slenge seg opp i sofaen etter dusjen med oss. Det er ikke pga denne mannen at det ble slutt mellom oss. Som min tidligere samboer sa så hadde vi en kjemi som var helt ekstrem, men han følte seg ikke truet eller at det var noe mer enn vennskapelig. Anonymkode: 4c1cb...514
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2022 #14 Skrevet 15. mars 2022 Ja, med tre personer i løpet av livet. Er sammen med den siste. Jeg visste det fra det øyeblikket jeg så han første gang. Vi er fra ulike land og ulik kulturell bakgrunn, så det er mange skjær i sjøen, men vi hører sammen på et sjelelig plan. Anonymkode: 5ca0d...731
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå