Gå til innhold

6 kaker og en kransekake til 29 gjester? (Konfirmasjon)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Nei, det ville blitt klinete. 
Jeg vet likevel at jeg får i meg bakterier på mange måter, blant annet gjennom å ta på ting andre har tatt på.

Anonymkode: 168ae...573

Du får ikke i deg bakterier av å ta på noe med mindre du spiser det. 

Anonymkode: 457b4...c46

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Du får ikke i deg bakterier av å ta på noe med mindre du spiser det. 

Hender jeg klør meg litt i øynene og sånn og jeg, serru!

Men igjen: du kan jo bare la være å spise fra bollen, så blir det mer på oss som ikke er så hysteriske for bakterier. Veldig løsbart, det her 👍🏻

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Hender jeg klør meg litt i øynene og sånn og jeg, serru!

Men igjen: du kan jo bare la være å spise fra bollen, så blir det mer på oss som ikke er så hysteriske for bakterier. Veldig løsbart, det her 👍🏻

Akkurat. Klør dere i øyne og her og der, og stikker samme hånd nedi skålene. Fint!! 

Løsbart er noe man klistrer over munnen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Akkurat. Klør dere i øyne og her og der, og stikker samme hånd nedi skålene. Fint!! 

Løsbart er noe man klistrer over munnen. 

Men det kan jo umulig gå utover deg så forsiktig som du er når det gjelder bakterier, så du trenger ikke være så innmari grinete. Smil til verden! 😘

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Men det kan jo umulig gå utover deg så forsiktig som du er når det gjelder bakterier, så du trenger ikke være så innmari grinete. Smil til verden! 😘

I'm smiling :nigo:

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Spiser du kake med fingrene? 

For min del kommer det an på hvilken kake. Boller, kjeks, forskare ig andre kaker dom ikke er klissete spiser jeg med hendene, som brødskiver.

Anonymkode: c8bdf...73b

Skrevet

Voldsomt for et hysteri angående skåler med snacks? Har vi ikke lært i løpet av denne perioden at det går helt fint å bruke skje eller annet passende bestikk for å forsyne seg uten å grafse i bollen? Det er da helt uproblematisk!

Anonymkode: ee8ba...352

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Voldsomt for et hysteri angående skåler med snacks? Har vi ikke lært i løpet av denne perioden at det går helt fint å bruke skje eller annet passende bestikk for å forsyne seg uten å grafse i bollen? Det er da helt uproblematisk!

Anonymkode: ee8ba...352

Hva er vitsen med å servere den snacksen om det må serveringskjeer og plastkopper til for å spise det? Syns jeg ser det når noen skal få potetskruer til å ligge på skjea mens de forsyner seg! Kommer til å trille ned skruer over alt. Og plastkopper?? Er det virkelig så viktig med snacks?? For er styr.

Og sjokoladen? Server nå twist og konfekt som er det som passer best til selskap også. 

Skrevet

det er nok :)

Anonymkode: 69e3a...5a8

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Hva er vitsen med å servere den snacksen om det må serveringskjeer og plastkopper til for å spise det? Syns jeg ser det når noen skal få potetskruer til å ligge på skjea mens de forsyner seg! Kommer til å trille ned skruer over alt. Og plastkopper?? Er det virkelig så viktig med snacks?? For er styr.

Og sjokoladen? Server nå twist og konfekt som er det som passer best til selskap også. 

Nå har ikke jeg handlet snacks til de over 70 år, det har i hovedsak vært fordi det er noen barn i selskapet. Jeg har (helt riktig viser det seg igjen og igjen) tenkt at barna gjerne vil ha noen potetskruer og småsjokolader, men jammen har både tante på 40 og bestemor på 90 også forsynt seg godt av snacksen og syntes det var veldig greit med noe salt ;)

At du har for mye bakterieangst til å klare forsyne deg av en bolle potetskruer som tanteungen din har tatt i før deg gjør ingenting altså, da lar du bare være, så kan de andre som har lyst og blir fristet ta så mye de gidder....

Anonymkode: f94f2...f25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...