Anonym bruker Skrevet 15. mars 2022 #1 Skrevet 15. mars 2022 Regner med at det blir rundt 260 kr tilsammen. Trenger mat til meg og tre barn. Kan bake selv og har ingredienser til det. Har også noen hermetiske tomater, en suppepose, to pakker kjøttdeig, en ost, leverpostei og en pakke med pasta. Hva skal jeg kjøpe for pengene? Anonymkode: a7674...c01
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2022 #2 Skrevet 15. mars 2022 Frukt og kjøttpålegg? Egg? Ellers har du jo det meste Anonymkode: 21686...ada
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2022 #3 Skrevet 15. mars 2022 Egg, melk og frukt, kanskje en løk og gulerot. I dag lager du middag av kjøttdeig, pasta og hermestisk tomat. Om du kjøper løk og gulerot har du en super pastasaus, buljongterning har du kanskje? I morgen spiser dere brød med eggerøre til middag Torsdag spiser dere suppeposene, du kan steke noen pannekaker til "dessert" siden du har mel og kjøpt egg og melk Gulerøttene kan du også ha i matpakkene, ungene mine synes en skrelt gulerot i matpakka er helt topp. Anonymkode: b227d...22a
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2022 #4 Skrevet 15. mars 2022 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Egg, melk og frukt, kanskje en løk og gulerot. I dag lager du middag av kjøttdeig, pasta og hermestisk tomat. Om du kjøper løk og gulerot har du en super pastasaus, buljongterning har du kanskje? I morgen spiser dere brød med eggerøre til middag Torsdag spiser dere suppeposene, du kan steke noen pannekaker til "dessert" siden du har mel og kjøpt egg og melk Gulerøttene kan du også ha i matpakkene, ungene mine synes en skrelt gulerot i matpakka er helt topp. Anonymkode: b227d...22a Genialt, takk! Fant seks egg i kjøleskapet også, men kjøper en pakke til, litt frukt og grønt og kanskje litt yoghurt. Da går det fint. Havregryn har jeg visst også. Anonymkode: a7674...c01
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2022 #5 Skrevet 15. mars 2022 Det blir ikke noe gourmet på dere frem til fredag, men sunn, god og variert får dere til! Og en skal ikke kimse av havregrøt! Sunt, godt, enkelt og billig! 🤩 Anonymkode: 3b417...04a
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2022 #6 Skrevet 15. mars 2022 Blir like forundret hver gang jeg leser en slik tråd. Har ikke folk mat i fryseren lenger? Anonymkode: fadad...2b6
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2022 #7 Skrevet 15. mars 2022 Hørtes helt overkommelig ut 🙂🙂. Anonymkode: 4085e...f2e
Ekspatt Skrevet 15. mars 2022 #9 Skrevet 15. mars 2022 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Stakkars unger. Anonymkode: a45c5...2cc Stakkars deg som ikke har noe bedre å bidra med.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2022 #10 Skrevet 15. mars 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Blir like forundret hver gang jeg leser en slik tråd. Har ikke folk mat i fryseren lenger? Anonymkode: fadad...2b6 Ikke alle har råd til å fylle den opp da vettu. Her er det så vidt vi har råd til middag hver dag,da har vi hvertfall ikke råd til å kjøpe mat for å bare ha liggende. Anonymkode: 0680c...c73
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2022 #11 Skrevet 15. mars 2022 Ekspatt skrev (51 minutter siden): Stakkars deg som ikke har noe bedre å bidra med. 😭 Anonymkode: a45c5...2cc
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2022 #12 Skrevet 15. mars 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Blir like forundret hver gang jeg leser en slik tråd. Har ikke folk mat i fryseren lenger? Anonymkode: fadad...2b6 Jeg pleier å ha mye mat i fryseren, men pga økonomi, har jeg ikke mye igjen. Jeg har mer enn hi på kontoen, men er likevel ikke forundret over at fryseren kan bli tom! Anonymkode: 3b417...04a
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2022 #13 Skrevet 15. mars 2022 Ville bakt brød. Kjøpt et par billig pålegg (f.eks billigmerke av kokt skinke), brokkoli (evt frossen), fp gulrøtter, 1 pose pizzafyll, fp epler (koster 10 kr på spar denne uka). - pastagrateng av den ene pakka med kjøttdeig, pasta, hermetiske tomater, gulrøtter, brokkoli og litt ost på toppen - suppeposen sammen egg, brødskive med smør eller ostesmørbrød, kan og ha oppi litt revet gulrøtter, kommer an på hvilken type suppe det er. - omelett med middagsrester, påleggsrester, grønnsaksrester, alle de rester du kan finne. - på fredag ville jeg laget hjemmelaget pizza eller pizzasnurrer med den siste kjøttdeigpakka, pose med pizzafyll, litt finrevet gulrot i sausen, og ost. Anonymkode: 3e846...c26
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2022 #14 Skrevet 15. mars 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Blir like forundret hver gang jeg leser en slik tråd. Har ikke folk mat i fryseren lenger? Anonymkode: fadad...2b6 Vi har ikke plass til fryser, så har bare kombiskap. De skuffene er fyllt med selvplukkede bær og sopp, is og brød og litt middagsrester, men det er ikke plass til noe særlig kjøtt, fisk el. Anonymkode: e7358...918
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2022 #15 Skrevet 15. mars 2022 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Hørtes helt overkommelig ut 🙂🙂. Anonymkode: 4085e...f2e Enig - dette er jo ikke et problem!? Får jo mye mat for 260 kroner, nok til tre dager når du har så mye fra før ihvertfall. Masse muligheter her. Anonymkode: cc767...bc8
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2022 #16 Skrevet 16. mars 2022 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Ville bakt brød. Kjøpt et par billig pålegg (f.eks billigmerke av kokt skinke), brokkoli (evt frossen), fp gulrøtter, 1 pose pizzafyll, fp epler (koster 10 kr på spar denne uka). - pastagrateng av den ene pakka med kjøttdeig, pasta, hermetiske tomater, gulrøtter, brokkoli og litt ost på toppen - suppeposen sammen egg, brødskive med smør eller ostesmørbrød, kan og ha oppi litt revet gulrøtter, kommer an på hvilken type suppe det er. - omelett med middagsrester, påleggsrester, grønnsaksrester, alle de rester du kan finne. - på fredag ville jeg laget hjemmelaget pizza eller pizzasnurrer med den siste kjøttdeigpakka, pose med pizzafyll, litt finrevet gulrot i sausen, og ost. Anonymkode: 3e846...c26 Tusen takk for gode forslag😊😊 Anonymkode: a7674...c01
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2022 #17 Skrevet 16. mars 2022 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Stakkars unger. Anonymkode: a45c5...2cc Stakkars deg for patetisk menneske du er 🤣 Anonymkode: ac534...e98
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2022 #18 Skrevet 16. mars 2022 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Stakkars unger. Anonymkode: a45c5...2cc De får mer enn nok mat, altså. Jeg kan godt ta en skikkelig storhandel med penger fra buffer, men skulle prøve å holde meg til budsjettet mitt på 5000 kr i måneden på mat og nå var det dette jeg hadde igjen. Synes det er litt gøy å forsøke å holde meg til en viss sum. Anonymkode: a7674...c01
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2022 #19 Skrevet 16. mars 2022 On 3/15/2022 at 12:16 PM, Anonym bruker said: Regner med at det blir rundt 260 kr tilsammen. Trenger mat til meg og tre barn. Kan bake selv og har ingredienser til det. Har også noen hermetiske tomater, en suppepose, to pakker kjøttdeig, en ost, leverpostei og en pakke med pasta. Hva skal jeg kjøpe for pengene? Anonymkode: a7674...c01 Jeg har bare 204 fra fredag til freag denne uka, ikke noe og klage over Anonymkode: ea677...449
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2022 #20 Skrevet 16. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg har bare 204 fra fredag til freag denne uka, ikke noe og klage over Anonymkode: ea677...449 Hvor er klagingen? Jeg klarer bare lese et spørsmål om hva pengene kan brukes på! Anonymkode: 3b417...04a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå