Anonym bruker Skrevet 14. mars 2022 #1 Skrevet 14. mars 2022 Det dukker stadig opp noe på minner på siden, men er det noe sted man kan se det man selv har lagt ut uten å scrolle gjennom alt på siden min?Altså alle minnene? Anonymkode: 05967...c2b
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2022 #2 Skrevet 14. mars 2022 Jeg forsto ikke spørsmålet Anonymkode: 9c023...24b
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2022 #3 Skrevet 14. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det dukker stadig opp noe på minner på siden, men er det noe sted man kan se det man selv har lagt ut uten å scrolle gjennom alt på siden min?Altså alle minnene? Anonymkode: 05967...c2b Jeg lurer også på dette. Vet man kan søke etter en spesiell dato. Men det blir ikke det samme. Anonymkode: 4c380...410
Pobie Skrevet 15. mars 2022 #4 Skrevet 15. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det dukker stadig opp noe på minner på siden, men er det noe sted man kan se det man selv har lagt ut uten å scrolle gjennom alt på siden min?Altså alle minnene? Anonymkode: 05967...c2b Hæ? Hvis du vil se alt du har lagt ut må du gå gjennom det du har lagt ut. Hvordan skulle det ellers fungere mener du? Minnene er jo bare ting du har lagt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå