Anonym bruker Skrevet 14. mars 2022 #1 Skrevet 14. mars 2022 Jeg elsker edelstener, men ikke store. De må være små. Nå er jeg ikke så glad i ringer, men har en på hver hånd og det holder. Jeg vil bare bruke flere stener, og da vurderer jeg å pierce ringer oppover underarmene. Små ringer, ca fem stk fra håndledd til albue. Jeg har tenkt til å ha tynt kjede med stener på, festet fra ringen på hånden og rundt håndledd og oppover i ringene på armen. Har også lurt på å få lagd en ring rundt overarmen med stener. Jeg har fullstendig dilla på dem, og har flere små diamanter, et par smaragder og rubin, både rød og rosa. Jeg vil jo bruke dem! Så spørs det hvor høyt jeg vil score på skalaen på harryfaktor. Venninnene mine mener jeg vil score fra midt på til toppen. Hva tenker folk her? Anonymkode: 0da02...f81
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2022 #2 Skrevet 14. mars 2022 Du sprenger skalaen... og utrolig upraktisk? Kan du bruke klær og gjøre noe mrd det der? Anonymkode: c280d...838
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2022 #3 Skrevet 14. mars 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du sprenger skalaen... og utrolig upraktisk? Kan du bruke klær og gjøre noe mrd det der? Anonymkode: c280d...838 Tenkte akkurat det samme! Veldig upraktisk! Kan du ikke heller lage armbånd eller smykke? Eller ankelkjede? Anonymkode: d13b3...07b
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2022 #4 Skrevet 14. mars 2022 Jeg klarer ikke å se dette her for meg. Har du bilde av noe liknende? Anonymkode: 9ce48...ae5
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2022 #5 Skrevet 14. mars 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Du sprenger skalaen... og utrolig upraktisk? Kan du bruke klær og gjøre noe mrd det der? Anonymkode: c280d...838 Hmm. Nå tenker jeg jo helst sommer og kjoler med korte eller uten ermer. Jeg har også vurdert å ikke ha kjede, men feste stenene i ringene. Jeg har mange stener og vil jo ikke bare la dem ligge der. Anonymkode: 0da02...f81
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2022 #6 Skrevet 14. mars 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Tenkte akkurat det samme! Veldig upraktisk! Kan du ikke heller lage armbånd eller smykke? Eller ankelkjede? Anonymkode: d13b3...07b Ankelkjede er fint! Jeg har to. Armbånd og smykker blir litt rart med edelstener på meg føler jeg. Det må på en måte bli litt kulere og ikke så konservativt om du skjønner hva jeg mener. Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg klarer ikke å se dette her for meg. Har du bilde av noe liknende? Anonymkode: 9ce48...ae5 Nei :-) jeg har bare ideen selv, og får lett lagd dette om jeg bestemmer meg for det. Det blir bare en rad med stener festet på tynt kjede på underarmen. Anonymkode: 0da02...f81
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2022 #7 Skrevet 14. mars 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ankelkjede er fint! Jeg har to. Armbånd og smykker blir litt rart med edelstener på meg føler jeg. Det må på en måte bli litt kulere og ikke så konservativt om du skjønner hva jeg mener. Nei :-) jeg har bare ideen selv, og får lett lagd dette om jeg bestemmer meg for det. Det blir bare en rad med stener festet på tynt kjede på underarmen. Anonymkode: 0da02...f81 Festet til kjede fra ringen som vil gå rundt håndleddet som et armbånd. Så kjede derfra opp til albuen altså. Anonymkode: 0da02...f81
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2022 #8 Skrevet 14. mars 2022 Hvis noen har gode ideer så tar jeg imot. Bare det ikke blir for tradisjonelt. Jeg er ikke helt typen til det. Og så lurer jeg på om noen her har svart diamant? Anonymkode: 0da02...f81
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2022 #9 Skrevet 14. mars 2022 Jeg synes det høres farlig ut, vi beveger armene mye og virker som stor fare for hekte seg borti ting og få dratt piercingen ut av huden. Og veldig harry skal jeg være ærlig, men samtidig modig å gjøre noe utradisjonelt. Kan du ikke isteden designe ditt eget utradisjonelle armsmykke med mange små edelstener, kanskje et tynt, spiralformet, langt armbånd med mange små edelstener på. Anonymkode: 0b258...bae
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2022 #10 Skrevet 14. mars 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes det høres farlig ut, vi beveger armene mye og virker som stor fare for hekte seg borti ting og få dratt piercingen ut av huden. Og veldig harry skal jeg være ærlig, men samtidig modig å gjøre noe utradisjonelt. Kan du ikke isteden designe ditt eget utradisjonelle armsmykke med mange små edelstener, kanskje et tynt, spiralformet, langt armbånd med mange små edelstener på. Anonymkode: 0b258...bae Du har et poeng der. Dette var kanskje ikke så gjennomtenkt. Du tenker på atmsmykke rundt overarm? Jo, jeg vil ha det. Skulle bare ønske jeg kunne bruke flere på forskjellige måter. Ikke alt på en gang altså :-D syns ørepynt er fint, men jeg var punker i min ungdom, så ødela ørene med å bruke sikkerhersnåler og sånt tull som vi bare stakk gjennom. Jeg får kanskje tenke ut noe mer spennende som kan funke. Håpet noen flere hadde ideer, men er kanskje begrenset hva man kan feste stener i. Anonymkode: 0da02...f81
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2022 #11 Skrevet 14. mars 2022 Inspirert av bronsealdersmykket under, bare tynnere metall og satt inn med mange små edelstener. Du kan ha det ganske langt fra håndleddet og halvveis opp mot albuen. Anonymkode: 0b258...bae
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2022 #12 Skrevet 14. mars 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Inspirert av bronsealdersmykket under, bare tynnere metall og satt inn med mange små edelstener. Du kan ha det ganske langt fra håndleddet og halvveis opp mot albuen. Anonymkode: 0b258...bae Wow, takk! Det var skikkelig fint! Noe sånt kan bli veldig bra. Anonymkode: 0da02...f81
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2022 #13 Skrevet 15. mars 2022 Harry, tja, kommer kanskje an på øyet som ser. Men gjør det noe i så fall, om noen tenker det er Harry? Er ikke det viktigste at du synes det er fint? Høres litt upraktisk ut bare, lett å dra borti noe eller huke seg fast. Anonymkode: 56151...328
prekæs Skrevet 15. mars 2022 #14 Skrevet 15. mars 2022 Jeg tenker at det er noe du gjør for din egen del og da bør ikke andre ha noe meninger rundt din måte å være på.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2022 #15 Skrevet 15. mars 2022 Å pierce ringer i huden på armen vil være nærmest umulig å beholde, de vil vokse ut innen et år. I det lille året (om du er så heldig) de er der kommer du til å rive ut minst en og alle stedene du har piercet vil du sitte igjen med arr. Alternativet blir dermalpiercing, men av det jeg vet kommer ikke disse med ringer (av samme grunn som forklart over ang å rive ut). Anonymkode: 09d4c...d19
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2022 #16 Skrevet 15. mars 2022 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Harry, tja, kommer kanskje an på øyet som ser. Men gjør det noe i så fall, om noen tenker det er Harry? Er ikke det viktigste at du synes det er fint? Høres litt upraktisk ut bare, lett å dra borti noe eller huke seg fast. Anonymkode: 56151...328 Nei det gjør ingenting. Det er kanskje litt forfriskende å være litt harry? Når jeg tenker meg om :-) prekæs skrev (36 minutter siden): Jeg tenker at det er noe du gjør for din egen del og da bør ikke andre ha noe meninger rundt din måte å være på. Sant. Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Å pierce ringer i huden på armen vil være nærmest umulig å beholde, de vil vokse ut innen et år. I det lille året (om du er så heldig) de er der kommer du til å rive ut minst en og alle stedene du har piercet vil du sitte igjen med arr. Alternativet blir dermalpiercing, men av det jeg vet kommer ikke disse med ringer (av samme grunn som forklart over ang å rive ut). Anonymkode: 09d4c...d19 Ok. Det visste jeg ikke, og har funnet ut at det var litt dum og spontan idé. Nå fikk jeg snakket med han som skal lage smykkene i går kveld, og jeg går for armbåndet over her. Har litt igjen på hvordan det skal dekoreres, men tror det blir veldig fint! Anonymkode: 0da02...f81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå