Anonym bruker Skrevet 14. mars 2022 #1 Skrevet 14. mars 2022 Hvordan skal man klare å stå i et samlivsbrudd med 4 barn..? ser for meg at det blir veldig vanskelig og gruer meg.. men det er liksom ikke noe annet alternativ. Trenger råd fra noen som har opplevd det samme. Vi er heldigvis gode venner. Men bare tanken på å flytte og alt det medfører fortelle det til barna osv.. gjør meg helt svett.. Anonymkode: 8f2b5...67e
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2022 #2 Skrevet 14. mars 2022 Er derfor det er best å være alenemor fra starten av. Anonymkode: fca89...3f4
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2022 #3 Skrevet 14. mars 2022 Så fremt det bare var en øøørliten mulighet, ville jeg blitt i ekteskapet pga barna. Selvsagt ikke om det er vold eller utroskap, men om man kan greie å samarbeide som venner, kan man kanskje bli enige om at kjærestegreiene er satt på pause, og at man fremover konsentrerer seg om å gi barna et godt og samlet hjem. Det aller verste barn opplever er oppbrudd i familien. Anonymkode: b896b...942
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2022 #4 Skrevet 14. mars 2022 Hvis dere er gode venner vil jeg si beste alternativet er å holde familien samlet. Vi er fire barn og mine foreldre gikk fra hverandre året etter at jeg flyttet hjemmefra. De er fremdeles venner, men ikke kjærester, begge er gift på nytt. Men det at de holdt familien samlet gjennom oppveksten min er jeg glad for. Så lenge tonen mellom dere er god og dere er gode venner ser jeg ingen grunn til å bryte opp familien. Anonymkode: 0adec...8d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå