Gå til innhold

Allergi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har begynt å kjenne på allergien allerede? Synes jeg har gått og snufsa og "grått" i et par uker allerede. Trodde helst det var gresspollen jeg reagerer på, men nå må det vel være noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pollenvarsel. no

Jeg har kjent det siden januar, sliter mye nå. 😭

Beste er å begynne med allergimedisin tidlig. Så begyn nå. 

Screenshot_20220314_142912_com.huawei.browser.jpg

Anonymkode: 3e4c0...199

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

pollenvarsel. no

Jeg har kjent det siden januar, sliter mye nå. 😭

Beste er å begynne med allergimedisin tidlig. Så begyn nå. 

Screenshot_20220314_142912_com.huawei.browser.jpg

Hm, da må det jo være noe av dette jeg reagerer på, for kroppen jobber på høygir. Men har til nå bare fått påvist allergi mot gresspollen, men det er nå vel alt for tidlig. Tok min første allergitablett i dag, men jeg er jo helt slått ut. 

Skrevet
LillaGorilla♥♥ skrev (8 minutter siden):

Hm, da må det jo være noe av dette jeg reagerer på, for kroppen jobber på høygir. Men har til nå bare fått påvist allergi mot gresspollen, men det er nå vel alt for tidlig. Tok min første allergitablett i dag, men jeg er jo helt slått ut. 

Da er det nok sikkert dette du reagerer på. ❤️Jeg er aller verst på begynnelsen av året, kroppen får helt sjokk når det bryter ut. Ta allergitabletter hver dag, ikke bare av og til. 😊Siden du er allergisk mot gress, er det ikke så rart du reagerer på annet grønt. 😊 

Skrevet

Or og hassel er i full gang her jeg bor. Jeg nyser og klør i øynene. Det kommer like brått på hvert år, utrolig nok. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...