Gå til innhold

Mamma Mia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å bestille billetter til Mamma Mia og hotell til datteren min og meg. Ser de selges showpakker med billett og hotell rett i nærheten. Er dette gode tilbud? Hvor ligg folketeateret i forhold til sentrum? Hvor bør vi bo? Jeg er veldig lite kjent 🙈 Reiser nok med fly. 

Anonymkode: baab8...c09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folketeateret ligger i gangavstand fra Oslo s. Hvis du først skal bo på hotell kan det være like greit å ta et slikt tilbud ☺️

Anonymkode: 31a25...acb

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Folketeateret ligger i gangavstand fra Oslo s. Hvis du først skal bo på hotell kan det være like greit å ta et slikt tilbud ☺️

👍 Går det tog fra Gardermoen til Oslo s?

Skrevet

Folketeateret er supersentralt. Hvilket hotell er det snakk om? 

Anonymkode: 16534...c02

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Ja, og så er det maks 200-300 meter å gå til folketeateret. Hotellet er kjempefint også. 

Anonymkode: 1f6ee...e37

Skrevet

Og showet er fantastisk! 

Anonymkode: fec24...721

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Selvfølgelig går det tog fra flyplassen og til hovedstaden ☺️

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Flytoget... 

Anonymkode: 02083...61f

Skrevet

Så flott👍 er det gode restauranter i nærheten, f.eks Kina?

Skrevet

Men litt kjedelig at det er lite billetter igjen kveld lørdag, men kun klokka 15. Hva kan vi gjøre i Oslo på kveldstid (dattera er 12)?

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Folketeateret er supersentralt. Hvilket hotell er det snakk om? 

Anonymkode: 16534...c02

F.eks Scandic Oslo city

Skrevet

Hva er åpent i Oslo av sightseeing ting søndager og hva kan være av interesse. Hun har nesten aldri vært i Oslo 🙈

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Hva er åpent i Oslo av sightseeing ting søndager og hva kan være av interesse. Hun har nesten aldri vært i Oslo 🙈

Bygdøy har mye å by på. Teknisk museum på Kjelsås,  slottet, nye biblioteket i Bjørvika og mye mer. Kommer an på intr hennes🎊

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Men litt kjedelig at det er lite billetter igjen kveld lørdag, men kun klokka 15. Hva kan vi gjøre i Oslo på kveldstid (dattera er 12)?

Da tar dere handling og lunsj i byen først, så går dere på show. Så slapper dere av et par timer på rommet før dere går på Pincho Nation for å spise om kvelden. Det er gøy for en 12-åring. Prøv en alkoholfri kul drink der. På søndag spiser dere frokost og rusler på Operataket og over til Sørenga. Perfekt!

Skrevet

Du virker jo helt grønn… går det transport fra flyplassen til hovedstaden, er det Kina ( restaurant??) i nærheten, hva gjøre i Norges største by etter kl 15 på en lørdag?.

Unnskyld meg, men dette er helt latterlige spørsmål. Bor du på en øy kanskje? 
Et par raske Google søk hadde gitt deg all info du trenger - helt greit å ikke være kjent ett sted, men det er altså slik andre skaffer seg info når man lurer på ting.

Anonymkode: 66980...ce4

Skrevet
Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Du virker jo helt grønn… går det transport fra flyplassen til hovedstaden, er det Kina ( restaurant??) i nærheten, hva gjøre i Norges største by etter kl 15 på en lørdag?.

Et par raske Google søk hadde gitt deg all info du trenger - helt greit å ikke være kjent ett sted, men det er altså slik andre skaffer seg info når man lurer på ting.

Men går jo ann å få litt tips her fra andre som bor i Oslo. Har og funnet ut at flytog er veldig dyrt i forhold til annen transport. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Da tar dere handling og lunsj i byen først, så går dere på show. Så slapper dere av et par timer på rommet før dere går på Pincho Nation for å spise om kvelden. Det er gøy for en 12-åring. Prøv en alkoholfri kul drink der. På søndag spiser dere frokost og rusler på Operataket og over til Sørenga. Perfekt!

Takk for tips. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Men går jo ann å få litt tips her fra andre som bor i Oslo. Har og funnet ut at flytog er veldig dyrt i forhold til annen transport. 

Det går vanlig lokaltog mellom Gardermoen og Oslo S også nesten like raskt og billigere. Søk det opp i Ruter.no - fra Oslo Lufthavn til Oslo S. 

Anonymkode: 22341...8dd

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg må innrømme jeg tenkte det samme... Så hjelpeløs kan man da ikke være? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ganske fascinerende. Mat, for eksempel Kina? Kanskje best å bli hjemme. 

Anonymkode: 871fe...1b2

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ganske fascinerende. Mat, for eksempel Kina? Kanskje best å bli hjemme. 

Anonymkode: 871fe...1b2

Hva er det liksom? 

Nei, Norges hovedstad har nok ingen spisesteder sentralt i byen. Det gir nok mening. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Ok jeg spør for å planlegge litt før vi reiser. Har ikke all verdens med tid til å lete. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Har bestilt og fått bekreftelse. Men ingen setereservasjon på teateret. Pleier vi ikke få det, at vi f.eks kan velge plasser? 🙈

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Så flott👍 er det gode restauranter i nærheten, f.eks Kina?

Pinchu nation feks. Stas for barna. Eller yayas. Veldig morsomt og litt anderledes. Google. 😊

Anonymkode: 02083...61f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...