Gå til innhold

Gi mannen?Runddag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen blir 50 år og jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gi han. Han har som de fleste andre:»alt»!

Hva ga du din mann i gave?

Anonymkode: 96cfc...d3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk en lokal kunstner til å male yndlingsstedet hans i fjellet. Første gang jeg opplevde mannen målløs, og han måtte faktisk tørke en tåre. Innertier. 

Anonymkode: 02c6d...6ff

Skrevet

Jeg har gitt stjernekikkert og bøker om astronomi til tre som er godt voksne og har alt. Det har blitt tatt i mot med stor entusiasme fra to, mens den tredje ble som et spørsmålstegn! :-D Men det er hun siste som har belært oss andre om galakser og måner og stjerner det siste året! Jeg tror det er en interesse for dette mysteriet for mange, hvis de fremdeles besitter noe nysgjerrighet. 

Anonymkode: 1de05...c90

Skrevet

En blowjob funker bra her🥳🥳

Anonymkode: 9d2e8...b69

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

En blowjob funker bra her🥳🥳

Men det får han vel året rundt?

Anonymkode: 4fe36...f37

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Jeg fikk en lokal kunstner til å male yndlingsstedet hans i fjellet. Første gang jeg opplevde mannen målløs, og han måtte faktisk tørke en tåre. Innertier. 

Dette ønsker jeg meg! 🤩

Anonymkode: 2d36c...c6e

Skrevet

Mannen kjøper alltid det han vil ha/ønsker seg når han trenger det. Mot jul og bursdag får han beskjed om at slike innkjøp må vente og stå på ønskeliste hvis ikke vanker det skjorte og sokker i gave. Det funker siden har synes det er langt bedre å få noe til hobbyen sin enn en ny skjorte ;)

Skrevet

På runde dager får han opplevelser. Konsert, show, fallskjermhopp. Neste tror jeg blir zipline. 

Anonymkode: f0f80...b2d

Skrevet

Når man har alt så er kanskje opplevelser den beste gaven. Enten en romantisk kjærestetur, en flott ferie med familie eller guttetur for å se fotballkamp. Det som måtte passe han. 

Eller en finere middag på en fancy restaurant. 

Anonymkode: 4d98e...091

Skrevet

Mannen min blir 50 år om 3 år. Håper jeg har klart å spare opp nok til å sende han til Liverpool for å se Liverpool spille live🥰

Anonymkode: 5bd1b...518

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Mannen blir 50 år og jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gi han. Han har som de fleste andre:»alt»!

Hva ga du din mann i gave?

Anonymkode: 96cfc...d3c

Han fikk konsertbilletter og MacBook air. Også kom en gjeng og sang ved middag med kake og champagne 

Anonymkode: 45615...39b

Skrevet

Her blir det alltid opplevelser i gave. Alt fra luftballong tur til spa-helg.

Skrevet

Blowjob

Skrevet

Min mann fikk ei klokke han har ønsket seg i mange år da han ble 40. 
Selv ville jeg heller gitt ham en ferie eller opplevelse, synes ikke så mye om sånne statussymboler på armen, om det er vesker eller klokker… Men han ble i hvert fall veldig glad. 

Anonymkode: be34a...1ee

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Men det får han vel året rundt?

Min får det bare til jul og bursdag. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Wow, du er raus.....

Anonymkode: f0f80...b2d

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Hvorfor får han det ikke oftere? Jeg mener ikke at man må gi blowjobs, noen liker det ikke og det er greit. Men hvis du først gir, hvorfor bare til jul og bursdag?

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor får han det ikke oftere? Jeg mener ikke at man må gi blowjobs, noen liker det ikke og det er greit. Men hvis du først gir, hvorfor bare til jul og bursdag?

Jeg tipper det er en spøk😂

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Fordi han har bursdag lille julaften og da blir han så glad, siden det blir blowjob to dager på rad🥳

Skrevet

Han fikk en langweekend til Svalbard med meg.

Anonymkode: ed6e7...d09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...