Gå til innhold

Et spørsmål om Rush trampolinepark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg tar med en 5- og en 6- åring, betaler jeg kun for de? Eller må jeg betale inngang for meg selv? 

Anonymkode: abd31...860

Skrevet

Du betaler kun for barna. Det er kafe med utsikt over parken i 2. etasje hvor du kan sitte. Skulle barna behøve hjelp kan du selvsagt gå ned i parken ved behov. 

Anonymkode: 7552d...d79

Skrevet

Kun for barna om du ikke ønsker å hoppe selv.

Anonymkode: e3dad...d07

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Du betaler kun for barna. Det er kafe med utsikt over parken i 2. etasje hvor du kan sitte. Skulle barna behøve hjelp kan du selvsagt gå ned i parken ved behov. 

Du vet at ikke alle rush-parker ser like ut??

Her er det en etg, en bittelite kaffebod, og dårlig utsyn over parken. Jeg ville ikke sendt 5-6-åringer alene ut der

Anonymkode: cb519...11d

Skrevet

Tusen takk for svar ☺️ Dette er snakk om den i Stavanger (på Forus, blir vel mer riktig å si)

Anonymkode: abd31...860

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Her er det en etg, en bittelite kaffebod, og dårlig utsyn over parken. Jeg ville ikke sendt 5-6-åringer alene ut der

Men.. Det er vel ett område nærmere der de hopper som du kan sitte? Må ikke sitte i kafeen? 

Anonymkode: 1c22d...adc

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

La oss bare anta at HI er voksen og klarer å tilpasse seg akkurat det stedet hun skal. Poenget var om hun skulle betale eller ikke.

Anonymkode: 735d6...a4d

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

La oss bare anta at HI er voksen og klarer å tilpasse seg akkurat det stedet hun skal. Poenget var om hun skulle betale eller ikke.

😂👍🏼

Anonymkode: 85d57...1b2

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Men når andre sier det er kafé i 2. etg osv, som faktisk også er irrelevant for om hun må betale for seg selv eller ikke, så må det jo faktisk være lov å påpeke at det ikke er likt overalt. 

Anonymkode: 6d2bb...a90

Skrevet

Hvis du skal hoppe må du betale. Min 5 åring hadde ikke klart seg alene, fordi det alltid er mange store som ikke tar hensyn. 

Anonymkode: 4c0d5...9cb

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det vet jeg selvsagt fordi jeg har vært på flere. I innlegget mitt skulle det stå "Her er det...", men det ble det i stedet for her. Så rett og slett en skrivefeil 🤪

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...