Gå til innhold

Konfirmasjon, når har man quiz og bilder og taler??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi planlegger Kahoot om konfirmanten og noen taler og en PP med bilder og ting som del av mors tale til konfirmanten. Det er så lenge siden sist vi var i konfirmasjon at jeg ikke husker hva som er vanlig forløp. Når passer det med quiz / Kahoot og når passer det med taler? Før maten, midt i maten, mellom mat og kaker?

Anonymkode: 2cde9...e96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vel hatt taler fra foreldre og besteforeldre mot slutten av middagen, og så har det vært litt taler fra andre og kahoot litt ut i kakene. 

Anonymkode: 7c41b...b79

Skrevet

Man holder taler litt ut i middagen. La gjestene spise litt først. Mors tale her med bilder osv passer jo fint mellom middag og kaker. Samme med quizen. Da blir det tid til å la maten synke litt, folk vil sitte litt i ro før kaker og kaffe. 

Anonymkode: 54169...7e0

Skrevet

Aldri 🤔 taler og slikt er kjedelig. 

Anonymkode: c3949...643

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Man holder taler litt ut i middagen. La gjestene spise litt først. Mors tale her med bilder osv passer jo fint mellom middag og kaker. Samme med quizen. Da blir det tid til å la maten synke litt, folk vil sitte litt i ro før kaker og kaffe. 

Må mor holde tale? Jeg får angst bare av å tenke på det 

Anonymkode: 337d6...a39

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er for barnet ditt. Du trenger jo bare si noe kort til barnet ditt. ❤️ Viktigere å si ett par setninger enn ingenting. 

Anonymkode: be6de...f0c

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Nei Nei, må ikke det! Syns bare det sto i innlegget :-) 

Skrevet
Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Ingen må, men jeg synes det er litt stusselig om ikke noen av foreldrene holder tale.

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Ingen må, men jeg synes det er litt stusselig om ikke noen av foreldrene holder tale.

Enig.

Anonymkode: ee8fb...010

Skrevet
On 3/12/2022 at 3:05 AM, Anonym bruker said:

Vi planlegger Kahoot om konfirmanten og noen taler og en PP med bilder og ting som del av mors tale til konfirmanten. Det er så lenge siden sist vi var i konfirmasjon at jeg ikke husker hva som er vanlig forløp. Når passer det med quiz / Kahoot og når passer det med taler? Før maten, midt i maten, mellom mat og kaker?

Anonymkode: 2cde9...e96

vi hadde ike quiz,men det andre hadde vi 2 taler under middagen, bilder og 2 taler til under kakene

Anonymkode: 38ba3...f15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...